Joe Rogan

ekat 30s katottu, vaikuttaa lupaavalta ! Joey "no more fucking edibles" Diaz :hyper:

EDIT. Andrew kokoajan äänessä, ja sitä ei jaksa kuunnella. Mehpisodi.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aina mielenkiintoinen Mark Sisson oli Joe Roganin podcastissä viime yönä

Tämän kuunneltua oon nyt jonku aikaa ottanu aamupalaks pelkästään kahvia ja kookosöljyä. On auttanut kyl kummasti nälkään, jaksamiseen pitemmälle päivään pikkukalorimääräl, ja tietenkin kalorimäärän tarkassa ylläpidossa auttanu. :) tämä siis vain ainoa asia mitä olen kokeillut nyt, en oo alkanut vhh:lle / taikka ole ketoosipäissään, mutta olis kyl mielenkiintoista kokeilla, mut se alku ketoosis on kyl varmaan tosi voimatonta, varsinki ku on hiilaripäissään ollu ikänsä. Mielenkiintoista olis myös lukea toi Sissonin kirja "Primal Endurance: Escape chronic cardio and carbohydrate dependency and become a fat burning beast!"

Tämän kuunneltua oon nyt jonku aikaa ottanu aamupalaks pelkästään kahvia ja kookosöljyä. On auttanut kyl kummasti nälkään, jaksamiseen pitemmälle päivään pikkukalorimääräl, ja tietenkin kalorimäärän tarkassa ylläpidossa auttanu. :) tämä siis vain ainoa asia mitä olen kokeillut nyt, en oo alkanut vhh:lle / taikka ole ketoosipäissään, mutta olis kyl mielenkiintoista kokeilla, mut se alku ketoosis on kyl varmaan tosi voimatonta, varsinki ku on hiilaripäissään ollu ikänsä. Mielenkiintoista olis myös lukea toi Sissonin kirja "Primal Endurance: Escape chronic cardio and carbohydrate dependency and become a fat burning beast!"

Ite vedin pari vuotta sitten kesän VHH:lla ja se ketoosi oli aika raju alkuvaiheessa ja olotila normalisoitu muutamassa päivässä. Sillon mulla ei kyllä tullu rasvaa lähellekään tarpeeksi niin jos vetää oikeaoppisella suhteella rasvaa ruokavalioon ei varmaan tule yhtä paha heikotus siinä ketoosiin siirtymisessä. JRE missä Kyle Kingsbury oli vieraana tais käsitellä tätä aihetta suurimmaksi osaksi.

Eniten tossa on mielenkiintoisinta, että kun (jos) keho on adaptoitunut niin rasvan hyödyllistämiseen, että jaksais jopa paremmin / tuntis itsensä paljon energisemmäksi kuin hiilareilla, ja pitempään vielä.

AlphaBrain raporttia...

viikko menty 1 kapselia per päivä. Tänään olin hurjana ja otin 2 kapselia heti aamusta. Muina päivinä 1 vain päivällä tai illalla. Täytyy sanoa että ero on huomattava ainakin tohon 1 x päivä verrattuna.

Kahtena kertana otin illalla joskus 19-21 aikaan, ei muuten nyt mitään ihmeellistä tapahtunut kun tuli luettua. Yöllä näin useampia unia.
Päivällä ottaessa sama homma. Ei mitään ihmeellistä tai huomattavaa, en tiedä vaikuttiko uneen mitenkään. Unenlaatu ja virkeys on tuntunut ihan samalta kuin ilmankin, kait. Nukun hyvin muutenkin.

Tänään kun otin 2 kapselia, tuntui uuden luetun tekstin omaksuminen ja asioiden päässä pyörittely helpommalta. Eli sellanen flowtilaa muistuttava on selvästi ollut, kun vertaa aikasempiin 1x kapseli / päivä. Mikään maata mullistava kokemus ei kuitenkaan ollut, tällaista tapahtuu joskus muulloinkin siis ilman AB. Ero kuitenkin selvä näiden annostuksien erolla.

Flashbackeja on tullut kans, mistä @LaiRoU. kin puhui.

Kova hinta verrattuna saatuun olotilaan, mutta mielenkiintoista, jos tämänpäiväinen olis melkeinpä joka kerralla normaaliolotila kun 2 nappia vetää naamaan.

Olis mielenkiintoista kokeilla, miten sen 5-htp:n yhdistäminen vaikuttais.

Viimeksi muokattu:
AlphaBrain ra:ttia...

viikko menty 1 kapselia per päivä. Tänään olin hurjana ja otin 2 kapselia heti aamusta. Muina päivinä 1 vain päivällä tai illalla. Täytyy sanoa että ero on huomattava ainakin tohon 1 x päivä verrattuna.

Kahtena kertana otin illalla joskus 19-21 aikaan, ei muuten nyt mitään ihmeellistä tapahtunut kun tuli luettua. Yöllä näin useampia unia.
Päivällä ottaessa sama homma. Ei mitään ihmeellistä tai huomattavaa, en tiedä vaikuttiko uneen mitenkään. Unenlaatu ja virkeys on tuntunut ihan samalta kuin ilmankin, kait. Nukun hyvin muutenkin.

Tänään kun otin 2 kapselia, tuntui uuden luetun tekstin omaksuminen ja asioiden päässä pyörittely helpommalta. Eli sellanen flowtilaa muistuttava on selvästi ollut, kun vertaa aikasempiin 1x kapseli / päivä. Mikään maata mullistava kokemus ei kuitenkaan ollut, tällaista tapahtuu joskus muulloinkin siis ilman AB. Ero kuitenkin selvä näiden annostuksien erolla.

Flashbackeja on tullut kans, mistä @LaiRoU. kin puhui.

Kova hinta verrattuna saatuun olotilaan, mutta mielenkiintoista, jos tämänpäiväinen olis melkeinpä joka kerralla normaaliolotila kun 2 nappia vetää naamaan.

Olis mielenkiintoista kokeilla, miten sen 5-htp:n yhdistäminen vaikuttais.

Itse saanut saman efektin USP:n Powerfullilla. Vaikuttava ainesosa Mucuna Pruriens (L-dopa).

Veljekset taas kylässä. Tuo dokkari on pakko nähdä.

Ihan jees dokkari toi oli. Tuli vaan pilkittyä puolet, mutta ihan jees oli silti :D
Mä kattelin myös ton dokkarin ku oli Netflixiin ilmestynyt, pari iltaa siinä meni ku iteki torkahdin kesken kaiken :) Mun mielestä oli hyvä setti, en ollu edes ajattelu miten suuri ongelma reseptilääkkeet on.

Noniin juhlan päivä. Alusta asti seurannut podcastiä mutta välistä jäänyt matkan varrella välillä enemmän ja välillä vähemmän jaksoja. Tänään vihdoin kirinyt kiinni ja voi ylpeästi sanoa katsoneensa kaikki tähän asti ilmestyneet jaksot. Sen kunniaksi ajattelin postata oman top- 5 listauksen, täysin random järjestyksessä, varmasti unohtunut joitain muitakin äärettömän hyviä jaksoja jotka kuuluisivat kyllä listaan mutta tässä omia lemppareita kuitenkin jos jotakuta kiinnostaa.

Steve-O #717 - Tämä yhdessä #128:n kanssa varmaan eniten aiheuttanut vedet silmissä naurua yksinään, kuuntelin lentokoneessa ja vaikutin varmaan täysin seinähullulta yksin räkättäessäni koko matkan.
Shane Smith #599 - Aina yhtä kiinnostava Shane Smith pikku pieruissa jauhamassa mitä mielenkiintoisimmista asioista maailmalla. Itsellä pohjois-eteläkorean suhteista opiskelevana erityisen kiinnostavaa kun mies on tuossakin maassa vieraillut ja kuvannut.
Joey Diaz #128 - Joey jopa liian pöllyissä ja Roganillakin meinaa palaa hermot - loistavaa itkunauru matskua
Neil Degrasse Tyson #310 - NDT:n omaa podcastiakin kuunnelleena nämä avaruuspuheet ovat aina yhtä kiinnostavia ja jopa ahdistavia välillä.
David Choe #392- Äärettömän mielenkiintoinen ja omalaatuinen multimiljonääri jonka taiteilijaluonteesta ei oikein ota kukaan selkoa, miehen amerikan ja kiinan läpi liftailu dokkarit kannattaa katsella youtubesta myös.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom