Jo on aikoihin eletty!!11

Mulla oli tos vähän aikaa sitten tv auki ja musatv siinä pauhas täyttelin siinä ristikkoa kun ohimennen satuin kuulemaan "Backstreet Boys" ja "Brad Pitt" ja "Anabolic steroids"... en kerinnyt sen kummemmin kuuntelemaan mutta noi sanat siinä esiinty... ilmeiseti joku backstreet gays jäsen on käyttänyt anabolisia steroideja :wall: ja myöskin siinä taidettiin viitata että Brad olisi myös käyttänyt oikotietä onneen uutta elokuvaansa varten.. Tiedä häntä sitten.. Onko joku muu sattunut näkemään aiheesta mitään juttua missään?:confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulin eilen myös sivukorvalla ring-a-lingiä, ja siinä haettiin toni halmetta, jotain vinkkejä ne siinä antoi, kansanedustaja, käyttänyt hormoneja jne, mutta korvaani sitten heti tarttui sana "kokaiini"....
Onko kellään hajua, että miten tämä kokaiini liitty halmeeseen? Kaikki sen kirjat olen lukenut mutta mitään tälläistä en kyllä muista.

Juu eikös se käyttänyt muutaman päivän putkeen.
Lue ensi kerralla vähän paremmin.:thumbs:

Jep, viikon bileet marssipulverilla oli Tonyn siirtymäriitti taas uusiin seikkailuihin. Jää Ahteen pojan pelleilyt kakkoseksi :1:,

Originally posted by letku
Kuulin eilen myös sivukorvalla ring-a-lingiä, ja siinä haettiin toni halmetta, jotain vinkkejä ne siinä antoi, kansanedustaja, käyttänyt hormoneja jne, mutta korvaani sitten heti tarttui sana "kokaiini"....
Onko kellään hajua, että miten tämä kokaiini liitty halmeeseen? Kaikki sen kirjat olen lukenut mutta mitään tälläistä en kyllä muista.

En välttämättä pitäis ring-a-lingiä erehtymättömän tiedon lähteenä ;)

Hola,

DarkHorizonsilla oli joskus pikku uutinen, että brittilehdistö (hmm..) epäilee, että Brad Pitt olisi doupannut Troy-leffaa varten.
Mitä noita kuvia oon nähnyt, niin onhan tuo herra Pitt ehkä hieman "massiivisempi" kuin aiemmin..käyttää kuitenkin stunttia, jos lähikuvissa näkyy jalat. Jaahas.

http://www.imdb.com/title/tt0332452/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom