jm press

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja heq
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%

heq

Elikkä miten toi jm pressin oikee suoritustapa menee? , oon nähny tehtävän sillee et tanko vaan jätetään n.10cm rinnan yläpuolelle ja nostetaan ylös ja sillee et alaslaskun jälkeen tankoo viedään leukaa kohti ja sit samaa tietä takas ylös.

kiitos jo etukäteen :worship:

Terve vaan! Se taitaa mennä kutakuinkin juuri noin. Olen itse tehnyt seuraavalla tavalla. Olen ottanut tangosta otteen etusormet karhennusten reunaan ja vetänyt olkapäät alas ja yhteen kuten norm. penkissäkin, jonka jälkeen laskenut tangon n. 10 cm päähän rinnasta (suunnilleen samaan kohtaan kuin nokupenkissäkin). Tästä olen lähtenyt työntämään tankoa hallitusti kohti leukaa, kuitenkin pyrkien pitämäään kyynär päät samalla kohtaa. Ja sama takaperin, kun tanko on taas rinnan ylä puolella nostetaan se ylös. Liike toistetaan tarvittaessa. Olen itse tehnyt 5x5 sarjoja ja liike on rasittanut ojentajalihasta kyynärpään kohdalta. Ks. liikkeestä olen saanut apua loppuojennukseen.

Mariuz sanoi:
Terve vaan! Se taitaa mennä kutakuinkin juuri noin. Olen itse tehnyt seuraavalla tavalla. Olen ottanut tangosta otteen etusormet karhennusten reunaan ja vetänyt olkapäät alas ja yhteen kuten norm. penkissäkin, jonka jälkeen laskenut tangon n. 10 cm päähän rinnasta (suunnilleen samaan kohtaan kuin nokupenkissäkin). Tästä olen lähtenyt työntämään tankoa hallitusti kohti leukaa, kuitenkin pyrkien pitämäään kyynär päät samalla kohtaa. Ja sama takaperin, kun tanko on taas rinnan ylä puolella nostetaan se ylös. Liike toistetaan tarvittaessa. Olen itse tehnyt 5x5 sarjoja ja liike on rasittanut ojentajalihasta kyynärpään kohdalta. Ks. liikkeestä olen saanut apua loppuojennukseen.

Mitenkäs muuten kyynärpäiden tulisi olla, kiinni kropassa, vai saako olla sivuilla? Eli koitan varjella hyvää vauhtia toipumassa olevaa olkapäätä.

emex sanoi:
Mitenkäs muuten kyynärpäiden tulisi olla, kiinni kropassa, vai saako olla sivuilla? Eli koitan varjella hyvää vauhtia toipumassa olevaa olkapäätä.

- Kyynäpäiden aukeaminen sivulle ainakin minulla tuottaa kipua olkapäihin, itseänikin nuo kirotut olkapäät kun vaivaa.. Tekemällä Jm-Pressin hallitusti pitämällä kyynärpäät samassa asemassa koko suorituksen ajan on sen tehokin parempi ja rasitus menee juuri sinne minne pitääkin eli ojentajiin, eikä olkapäihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom