Originally posted by VahvaJussi
Vaikka olen kironnut nämä jippii -jutut alimpaan helvettiin, niin oli pakko heittää jippiiltä lainattu juttu, koska mäkin olen päässyt mukaan. :D
"Ei vittu saatana noi pakkotoiston kusipäät on homoja. Kaikki nuolemassa miken karvaista persettä samalla ku tomi panee perseeseen. metalman ottaa suihin vahvajussilta ja makew panee hooeeta. Säälittäviä hormoonirottia kaikki. Hankkis elämän ja tulis tänne asiallisempaan voimailufoorumiin aukomaan päätä. Meikä vetäis mike vellihousua lättyyn niin että kassit heiluu jos tapaisin kadulla. Säälittäviä tussupersereikähomokikkelihiiriä kaikki. Vittu meikä saa 210 penkistä ja kyykys 295 joten turha mulle on aukoa päätä saatana! Ja kaikenlisäx oon natikka joten kyllä mike homoa nyt vituttaa niin maan saatanansaatanasti! Vittu mä oon kova! Mun rasvaprosentti on 7 ja mä painan 128 kiloa. Pituus on 174. Kaveri kerto et oli nähny miken tampereella ja meni kysymään röökiä siltä. No, vittu se jätkä sano vaan ettei löydy ja tihensi askeleita! Lähti siis haneen vittu! no ei ihme sillä se saakin 240 kiloa penkistä. Eli vielä enemmän ku mä! mut se onkin vetäny vähän kovempia aineita ku kaurahiutaleita. Enivei, mä ku vähän auoin tuolla aukomisfoorumilla, niin vitun kassikeissi bannas mun ip:n! Eli aika saatanan homo! eka pyytää avautumaan ja sit bannaa ip:n! kyllä on homoa meininkiä pakkiksella! voi kilin kassit sentään! Mut on itse asiassa bannattu pakkikselta jo ajat sitten, mutta mä esiinnynkin nykyään siellä eri nimellä kuin ennen, eikä kukaan tiedä että siellä liikkuu niinkin kova jätkä kuin mä! Mike on täysi heittopussihiirenperse muhun verrattuna. Onhan tuolla pakkiksella muitakin homoja, kuten loput moderaattorit ja esim JJJ. Sekin on vaan yksi hormoonintykittäjähomo. Ei mitään elämää jos täytyy vetää hormoneja et pääsis samanlaiseen kuntoon ku mä! Mul on täl hetkel pakkiksella jo 381 viestii! Heh, ei vittu saatana! mä oon niinq suurimpia pakkotoistoon kirjottajia ja aina mua hymyilyttää ihan vitusti ku tonne kirjotan! ne on vaan niin täys luuspaperseitä! Ykski juttu oli ihan vitun perseestä. Ku mä sanoin et laitumella lehmät vetää raatoja ja syö lihaa välillä niin hirvee uhoominen et ei ne lehmät mitään vedä! Mut kyl ne lehmät vetää! joskus jopa sustaa ja decaa! oon nähny kerran yhen lehmän vetämäs sustaa perseeseen ja vittu se paisu ihan silmissä! mut vittu mun pitää nyt mennä! winstrollit on vetämättä!!!!! over and out!
ps. mike, go fuck yourself!"