Jippiin voimailiat

Originally posted by Arska
Ei noita kunnon "vanhanajan" huumoripläjäyksiä ole enää vastaan tullut missään :(
Mega manin laatujuttujakaan ole enää, onko muuten Tomppa niiden kirjoittaja? tai ei tarvitse tunnustaa.

;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oli pakko heittää, modet poistaa jos tarvii...

Vaikka olen kironnut nämä jippii -jutut alimpaan helvettiin, niin oli pakko heittää jippiiltä lainattu juttu, koska mäkin olen päässyt mukaan. :D

"Ei vittu saatana noi pakkotoiston kusipäät on homoja. Kaikki nuolemassa miken karvaista persettä samalla ku tomi panee perseeseen. metalman ottaa suihin vahvajussilta ja makew panee hooeeta. Säälittäviä hormoonirottia kaikki. Hankkis elämän ja tulis tänne asiallisempaan voimailufoorumiin aukomaan päätä. Meikä vetäis mike vellihousua lättyyn niin että kassit heiluu jos tapaisin kadulla. Säälittäviä tussupersereikähomokikkelihiiriä kaikki. Vittu meikä saa 210 penkistä ja kyykys 295 joten turha mulle on aukoa päätä saatana! Ja kaikenlisäx oon natikka joten kyllä mike homoa nyt vituttaa niin maan saatanansaatanasti! Vittu mä oon kova! Mun rasvaprosentti on 7 ja mä painan 128 kiloa. Pituus on 174. Kaveri kerto et oli nähny miken tampereella ja meni kysymään röökiä siltä. No, vittu se jätkä sano vaan ettei löydy ja tihensi askeleita! Lähti siis haneen vittu! no ei ihme sillä se saakin 240 kiloa penkistä. Eli vielä enemmän ku mä! mut se onkin vetäny vähän kovempia aineita ku kaurahiutaleita. Enivei, mä ku vähän auoin tuolla aukomisfoorumilla, niin vitun kassikeissi bannas mun ip:n! Eli aika saatanan homo! eka pyytää avautumaan ja sit bannaa ip:n! kyllä on homoa meininkiä pakkiksella! voi kilin kassit sentään! Mut on itse asiassa bannattu pakkikselta jo ajat sitten, mutta mä esiinnynkin nykyään siellä eri nimellä kuin ennen, eikä kukaan tiedä että siellä liikkuu niinkin kova jätkä kuin mä! Mike on täysi heittopussihiirenperse muhun verrattuna. Onhan tuolla pakkiksella muitakin homoja, kuten loput moderaattorit ja esim JJJ. Sekin on vaan yksi hormoonintykittäjähomo. Ei mitään elämää jos täytyy vetää hormoneja et pääsis samanlaiseen kuntoon ku mä! Mul on täl hetkel pakkiksella jo 381 viestii! Heh, ei vittu saatana! mä oon niinq suurimpia pakkotoistoon kirjottajia ja aina mua hymyilyttää ihan vitusti ku tonne kirjotan! ne on vaan niin täys luuspaperseitä! Ykski juttu oli ihan vitun perseestä. Ku mä sanoin et laitumella lehmät vetää raatoja ja syö lihaa välillä niin hirvee uhoominen et ei ne lehmät mitään vedä! Mut kyl ne lehmät vetää! joskus jopa sustaa ja decaa! oon nähny kerran yhen lehmän vetämäs sustaa perseeseen ja vittu se paisu ihan silmissä! mut vittu mun pitää nyt mennä! winstrollit on vetämättä!!!!! over and out!

ps. mike, go fuck yourself!"

Heh.

Jätkä sanoo saavansa penkistä 210kg.. Mikehän on nostanu kisoissakin enemmän. Toisekseen toi kaveri väittää olevansa natu, ja lopussa sanoo, että on winstrolit lyömättä.. :D

Voe vittu.

Ite en ehtiny lukea kaikkia Miken faniposteja kun oli jo osio poistettu.. jäi nauruja väliin. :(

Re: oli pakko heittää, modet poistaa jos tarvii...

Originally posted by VahvaJussi
tomi panee perseeseen. metalman ottaa suihin vahvajussilta ja makew panee hooeeta.

:eek: Eihän tämä ole totta, eihän... (?)

vitun kassikeissi bannas mun ip:n
:lol2:

Hankkis elämän ja tulis tänne asiallisempaan voimailufoorumiin aukomaan päätä.

Jep, asiallinen. :jahas:

Originally posted by paistijauheliha
Heh.

Jätkä sanoo saavansa penkistä 210kg.. Mikehän on nostanu kisoissakin enemmän. Toisekseen toi kaveri väittää olevansa natu, ja lopussa sanoo, että on winstrolit lyömättä.. :D

Voe vittu.

Ite en ehtiny lukea kaikkia Miken faniposteja kun oli jo osio poistettu.. jäi nauruja väliin. :(

Ehkä se on just alottamassa ekaa kuuriaan. :lol2:

Originally posted by Warheart
:eek: Eihän tämä ole totta, eihän... (?)

öö, ei ainakaan mun osalta, noista muista en tiedä. :lol2:

"Antaa tulla vaa mikki hiiret! Kun te näette mut, niin tiedätte et on parempi ottaa hatkat, ja mennä vaihtaan kalsarit lähimpään esson vessaan. NImittäin raw penkki on sitä luokaa et sitä ei usko poliisitkaan. (yli 200 kiloo) Mä otan raw penkkiä ja samaan aikaan pieksen teitä peelot. Odotan nautinnolla et pääsen ojentaa teitä, ootte sellasii luikkui nörttei et roikutte vaan mun käsivarsissa samaa aikaa ku mä penkkaan raw:na. SÄÄLITTÄVÄÄ!!!! Lisäks sen viel haluun mainita, et en kaipaa muita pakkislaisii mukaa, meinaan sanoin jätkille et en tarvii apuu, vedän koteloo vaikka koko universumii jos on tarvis. SÄÄLITTÄVÄÄ!!!!"

Heh hee...voi itku
:itku: Todellisuudessa noin lapsellinen käyttäytyminen vaatii max 16v. ikärajaa :david:!! MIke on saanu näköjään vihamiehiä...onko mike niitä "ISOJA" jippiiläisiä tullu livenä aukoon päätään??

Onks toi joku jippiiläisten eritystapa kirjottaa, että välillä capslock menee pohjaan ja loppuun tulee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <-- tollanen kasa huutomerkkejä?

Originally posted by Kipi I
MIke on saanu näköjään vihamiehiä...onko mike niitä "ISOJA" jippiiläisiä tullu livenä aukoon päätään??

Mistä päättelet että ne ovat miehiä? Miehet ei itkis noin. Juu, ei ole tullut ketään vielä käymään, ei ole edes emailia tullut että saisin antaa osoitteen.

"Jeah, mä kun ryhtysin treenaa jippiin ohjeitten mukaan pena enkka nous 2 kuukaudes 50->70 kiloon!
sitä ennen tein pakkikselta sadun jonkun venäläisen ohjeen mukaanni vittu pena ei noussu oikeestaanyhtään!!
Et mä sanosin et jiipin väki tietää enempi

se ohjelma minkä ma sain jipiltä on tälläne et voi koklata on meinaa ihan kurko , ei tarvi lisäx käydä ku kax kertaa viikos treenaa, ehtii sit kaikkee muuta.

Maanantai: penkkipunnerrus 1x10 toistoo 1x6 toistoo ja 2x 3 toistoo se 10 on niinku sellanen lämppäri muut sit täysillä
lisäx ojentajat 3x8 toistoo
sit haukkareita jos huvittaa

Perjantai: kapee pena 3x8 toistoo ja vähä ojentajii sit habaa suoralla tangolla lisäx jalkaprässii, ei kande tehä kyykkyy siin kasvaa vaan perse ja homot tulee rutistelemaan!!! yäk! "

Just tämmöttiä haukka-pena kakaroita :lol2:

Re: oli pakko heittää, modet poistaa jos tarvii...

Originally posted by VahvaJussi
Vaikka olen kironnut nämä jippii -jutut alimpaan helvettiin, niin oli pakko heittää jippiiltä lainattu juttu, koska mäkin olen päässyt mukaan. :D

"Ei vittu saatana noi pakkotoiston kusipäät on homoja. Kaikki nuolemassa miken karvaista persettä samalla ku tomi panee perseeseen. metalman ottaa suihin vahvajussilta ja makew panee hooeeta. Säälittäviä hormoonirottia kaikki. Hankkis elämän ja tulis tänne asiallisempaan voimailufoorumiin aukomaan päätä. Meikä vetäis mike vellihousua lättyyn niin että kassit heiluu jos tapaisin kadulla. Säälittäviä tussupersereikähomokikkelihiiriä kaikki. Vittu meikä saa 210 penkistä ja kyykys 295 joten turha mulle on aukoa päätä saatana! Ja kaikenlisäx oon natikka joten kyllä mike homoa nyt vituttaa niin maan saatanansaatanasti! Vittu mä oon kova! Mun rasvaprosentti on 7 ja mä painan 128 kiloa. Pituus on 174. Kaveri kerto et oli nähny miken tampereella ja meni kysymään röökiä siltä. No, vittu se jätkä sano vaan ettei löydy ja tihensi askeleita! Lähti siis haneen vittu! no ei ihme sillä se saakin 240 kiloa penkistä. Eli vielä enemmän ku mä! mut se onkin vetäny vähän kovempia aineita ku kaurahiutaleita. Enivei, mä ku vähän auoin tuolla aukomisfoorumilla, niin vitun kassikeissi bannas mun ip:n! Eli aika saatanan homo! eka pyytää avautumaan ja sit bannaa ip:n! kyllä on homoa meininkiä pakkiksella! voi kilin kassit sentään! Mut on itse asiassa bannattu pakkikselta jo ajat sitten, mutta mä esiinnynkin nykyään siellä eri nimellä kuin ennen, eikä kukaan tiedä että siellä liikkuu niinkin kova jätkä kuin mä! Mike on täysi heittopussihiirenperse muhun verrattuna. Onhan tuolla pakkiksella muitakin homoja, kuten loput moderaattorit ja esim JJJ. Sekin on vaan yksi hormoonintykittäjähomo. Ei mitään elämää jos täytyy vetää hormoneja et pääsis samanlaiseen kuntoon ku mä! Mul on täl hetkel pakkiksella jo 381 viestii! Heh, ei vittu saatana! mä oon niinq suurimpia pakkotoistoon kirjottajia ja aina mua hymyilyttää ihan vitusti ku tonne kirjotan! ne on vaan niin täys luuspaperseitä! Ykski juttu oli ihan vitun perseestä. Ku mä sanoin et laitumella lehmät vetää raatoja ja syö lihaa välillä niin hirvee uhoominen et ei ne lehmät mitään vedä! Mut kyl ne lehmät vetää! joskus jopa sustaa ja decaa! oon nähny kerran yhen lehmän vetämäs sustaa perseeseen ja vittu se paisu ihan silmissä! mut vittu mun pitää nyt mennä! winstrollit on vetämättä!!!!! over and out!

ps. mike, go fuck yourself!"

Loistavaa mäkin oon mukana, mä oon niin happy:D. Mä oon kuuluisa:lol2:

Originally posted by paistijauheliha
Heh.

Voe vittu.

Ai tana se oli hilpeetä, kun mike kirjoitti lopuksi, että ihan kohtuullinen määrä saatiin IP:eitä bannattua... :kippis1:. Aika hullu saa olla jos ei muuta tekemistä oo kuin kytätä mikeä, kun se on jossain pokena ja vittuilla selän takana, muitten kynäniskojen kanssa.

edit: + kirjoittaa typerälle Jippiin foorumille juttujaan.

Taas uutta matskua Jippiltä:

"Pakkis part.2
Tiedottaja kirjoitti 23:08

Uh... ei se vielä mitään että pakkiksella avatareissa (siinä kuvassa VIP-jäsenen vieressä) uroot esittävät iseään homoeroottisissa asennoissa vähäpukeisina!

Nyt mielenkiinnon kohteena kyseisellä foorumilla on assembly kuvat joissa hikiset nörtit esiintyvät pallit paljaana.

Eräs tamperelainen poke tuntuu olevan niistä erityisen kiinnostunut, ja antaa vinkkejä miten SHEIVATTUNA pippelit näyttäisivät paljon paremmilta heehee...

Tästä voi tehdä jokainen omat jotopäätöksensä heehee...

SIIS YLEISTÄKESKUSTELUA ja sieltä assembly tai jotakin threadi!"

Sairasta, erittäin sairasta. No jos ei niillä 13 wee teineillä muuta tekemistä ole, niin pitää niitä vissiin ymmärtää. Ei sille voi mitään jos lapsuudessa on ollut yksi ainoa lelu, legopalikka ja sekin patterin välissä...

Siis toihan on aivan ensiluokkasta läppää, Jippiillä. "Heittopussihiirenperse"? Tost vaan ei puutu sitä mitään! Lisää tommosta! :david: :david: :david: :david: :david:

Se nyt vaan on niin yxinkertasta että ne jippiille kirjottajat on ihan pellejä ja tommosia...:blow: Joten ei niistä kannata välittää niidenkin (15v kakaroiden) on vaan pakko pätee jossakin!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom