Jippiin voimailiat

Originally posted by Tomi
Turskahdus. Miten helvetissä jollain voi olla vielä tallella näitä mun 1000 vuotta vanhoja tekstejä..? :lol2:

Hohohooo! Lolloa kamaa :lol2:

Rupees Tonppa virittelemään sitä runosuonta uuteen kukkaan, jotta saadaan mekin taas oikein tuutin täydeltä naurettavaa.

nimim. pöksyt kosteana odotellessa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tomi
Turskahdus. Miten helvetissä jollain voi olla vielä tallella näitä mun 1000 vuotta vanhoja tekstejä..? :lol2:

http://www.jippii.fi/jsp/forum/thread.jsp?b=voimailu&t=1278

Ei noita kunnon "vanhanajan" huumoripläjäyksiä ole enää vastaan tullut missään :(
Mega manin laatujuttujakaan ole enää, onko muuten Tomppa niiden kirjoittaja? tai ei tarvitse tunnustaa. Nimittäin jotkut tuntuu ottavan tämän karikatyyri-bodikolmikon seikkalut silkkana vittuluna lajin harrastajille, no minkä sille mahtaa jos huomaa kavereissa samoja piirteitä kun itsessä :rolleyes:

Mitä ne on?
Asiaa kirjoitti 00:04 ilmianna asiaton viesti

vastaa

Joo muutamat pakkotoiston pellet tulee kirjoitteleen tänne kaikkee paskaa. Eräs niistä oikeen kehuskeli pakkiksen foorumilla, miten hauskaa on tulla sotkemaan tää foorumi.

Saavat nääs siten enemmän lukijoita foorumiinsa kun jengi kypsyy tähän sustaa decaa huutoon ja lähtee sinne, sitten kun suurinpiirtein kaikki voimailuaiheiset saitit on peeloiltu pilalle, niin laittaa sen omansa maksulliseksi, niinku se nykyäänki jo on osittain.

-----------------------------------------------

aika yllättävä väite sieltä. eihän ole totta, eihän.:D

Originally posted by Arska
onko muuten Tomppa niiden kirjoittaja?
Meidän rakas Tomihan se noita on kirjoitellu. Useamman setin on tännekin heittäny ja omaperäistä tyyliä on vaikea olla tunnistamatta. Tosin, muistaakseni, joku joskus yritti matkia hieman, mutta lopputulos oli lähinnä surullinen. En muista oliko Jippiillä, vai missä..?

Muistan ku kerran lueskelin, oliks se nyt internetixin palstaa, ja siel oli käsien vertailukisa. Noh, suurin olkavarsi oli 39 senttiä, ja onnellinen omistaja lohdutti pienempiä sanomalla, että aika perkuleesti onki saanu treenata sen eteen. Sitten joku vielä tokas, että jos joku väittää, että sen käsi on yli 40cm se joko valehtelee, tai sit siin on ihan sikana läskiä:lol2: Taidanki nyt lähteä tältä palstalta, täällä ku on näitä valehtelevia fläsämooseksia:itku: Häpeäisitte!

Siellä oli taas kauheeta itkua Mikestä, olivat kovasti tulossa moikkaamaan mua töihin kun joku oli maininnut jo mun työpaikankin. Baari on muuten kiinni, joten kaikki jotka haluaa tulla moikkaamaan, niin mailia vain.
Mitään en niinpaljoa toivo kuin sitä että joku jippiin trollaaja tulis moikkaamaan. Olivat oikein porukalla tulossa, ei oo vielä näkynyt. Pitäis varmaan laittaa Jippiille ilmo, että olen tavoitettavissa Lahdessa SM kisoissa, sovitaan joku aika niin saa kaikki persereiät tulla avautumaan, veikkaus avautujista.............0.
:piis::david::piis:

Originally posted by maximillian
Eräs niistä oikeen kehuskeli pakkiksen foorumilla, miten hauskaa on tulla sotkemaan tää foorumi.

Vitsiksi tarkoitettu läppäni on aloittanut lumivyöryefektin. Mä paljastan teille nyt salaisuuden. MINÄ ja vain MINÄ olen oikeasti se AINOA henkilö, joka yleensäkään kirjoittaa jippii.fin voimailupalstalle. ;)

Haa haa suckers...

Originally posted by Dragon
Vitsiksi tarkoitettu läppäni on aloittanut lumivyöryefektin. Mä paljastan teille nyt salaisuuden. MINÄ ja vain MINÄ olen oikeasti se AINOA henkilö, joka yleensäkään kirjoittaa jippii.fin voimailupalstalle. ;)

Haa haa suckers...

mmm...:lol2:

Enpä oo ennen huomannu, mut jippiillä on alhaalla napit joista voidaan "kertoa kaverille" ja "jippii.fi aloitussivuksi".

Vihdoin...

Gogen kirjoitti 18:23 ilmianna asiaton viesti

vastaa

Täällä sentään puhutaan treenaamisesta, vaikkakin välillä huumorilla höystettynä.
Pakkiksella vittu jos jotain menee kertoon ni saa heti kauheet vittulut päälleen!!!!
kusipäitä kaikki!!1

------------------------------------------------------------------------------------

Gogen tais ottaa aika raskaasti ne kommentit siinä Hampaasta lähti palanen-threadissa:(

Originally posted by Deat
Gogen kirjoitti 18:23 ilmianna asiaton viesti

vastaa

Täällä sentään puhutaan treenaamisesta, vaikkakin välillä huumorilla höystettynä.
Pakkiksella vittu jos jotain menee kertoon ni saa heti kauheet vittulut päälleen!!!!
kusipäitä kaikki!!1

------------------------------------------------------------------------------------

Gogen tais ottaa aika raskaasti ne kommentit siinä Hampaasta lähti palanen-threadissa:(

"ONNEKSI tämä JIPPIIN VOIMAILUFOORUMI edustaa puhdashenkistä, dobing-vapaata voimailua. Täällä on korkeintaan poskissa hiukan pyöreyttä kovan kreakuurin jäljiltä.

Tulostaso täällä on vähintään yhtä korkea, kuin voimailijoiden mainetta mustaavalla "kilpailija foorumilla"
Voimme ylpeinä kantaa jippiin puhtaan voimailijan tunnusta, ei tarvitse lymyillä pukuhuoneen nurkassa, selkä täynnä finnejä ties minkä mömmön seurauksena.
Tytötkin tykkää kun tietää että meillä JIPPIIN kavereilla vehkeet toimii, ei löydy velttoa steroidi kuurien myrkyttämää prinssinakkia housuista."
:D :D :D

Näin siis jippiillä, aika hauskasti laitettu, odotelen Pakkotoiston kostoa? :evil:

Originally posted by Arska
Ei noita kunnon "vanhanajan" huumoripläjäyksiä ole enää vastaan tullut missään :(
Mega manin laatujuttujakaan ole enää, onko muuten Tomppa niiden kirjoittaja? tai ei tarvitse tunnustaa.
En ole oikeasti kirjoittanut ensimmäistäkään Mega Man -juttua. Tai no joo, tämän alla olevan tekstin oon kyllä kirjoittanut, mutta se nyt ei varsinaisesti ole Mega Man -juttu.

Megaman – Suomen ammattitaitoisin portsari

Ystäväni Megaman on todennäköisesti Suomen paras portsari. Megaman on paitsi ammattitaitoinen asiakaspalvelija, myöskin esimerkillisen pitkäpinnainen ihmisenä.

Viime viikolla joku öykkäröivä räyhänhenki tuli ravintolaan ja alotti silmittömän provosoivan vittuilun ystävälleni Megamanille: "Anteeksi, mutta onko tänään sisäänpääsymaksua?" Megaman yritti parhaansa mukaan pitää malttinsa, mutta pohja se on Megamaninkin pussissa, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi kaasuttaa öykkärin mykiöt harmaiksi.

Samana iltana joku ilkiöhuligaani tuli provosoivaan ja suorastaan uhkaavaan sävyyn tivaamaan baarin liikesalaisuuksia: "Anteeksi, mutta kukakohan teillä mahdollisesti esiintyy tänään?" Tämän jälkeen Megaman ei kertakaikkiaan enää pystynyt pitämään malttiaan, joten ainoa oikea ratkaisu oli ampua tätä vaarallista mielipuolta polveen. 16 kertaa.

Noh, tämä oli vielä pientä! Seuraavana iltana, joku törkysaurus kävi lähestulkoon Megamanin kimppuun! "Hei, olisiko millään mahdollista kertoa henkilökunnalle terveisiä, että miesten WC-tiloissa yksi pöntöistä ei vedä?" Jumalauta! Olisi vetänyt samantien liipasimesta! Tämä jannu tiesi tallustelevansa heikoilla jäillä, kun Megaman otti silmänräpäyksessä ilmavan sinkoasennon ja täräytti kaveria suoraan Apilaksella hampaisiin. Huh, mikä hullu asiakas!

Tämä ei ollut vielä mitään! Megaman luuli selvinneensä säikähdyksellä, kunnes hän eräänä vähälumisena suviyönä joutui mielipuolen hyökkäyksen kohteeksi! Öykkäri toimi harkitusti ja kylmäverisesti: "Voitko laittaa nämä takit samaan narikkaan?" Hyvä luoja! Mitäpä muutakaan Megamanille jäi enää vaihtoehdoksi, kuin napata varustevyöltään Dremel-Multi -monitoimityökalupakkipussihoususaumakone ja leikata tältä vaaralliselta terroristiltä kädet niskaa myöten irti. Tämän jälkeen Megaman viittoi mielipuolen irtokäsillä menestysnäytelmän "Humiseva harju", a la Monty Python.

Portsarin homma ON vaarallista ja vaativaa, mutta onneksi meillä on Megaman! Onnea Suomi!

:kuola:

Eihän nuo voi olla todellisia nuo threadin avaukset. Veikkaan että Rytsölän Jaakkohan se siellä työkkärin tuella keksii toinen toisiaan tyhmempiä bobijuttuja. Eikös hänellä ole kehotausta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom