Jim-tv Poliisit 26.1. alkaen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lahden poliisilla näyttäs olevan jokseenkin modernit välineet. Wanha kunnon kirjotuskone käytössä, aijai:D

suomessa muutenkin poliisin arvostus ihan nollissa, ne nähdään vaan liikennesakottajina jotka häiritsevät normiihmisen elämää typerillä nopeusrajoitusvalvonnoillaan, sais olla kaikki poliisit vuoden lomilla ni nähtäis paljonko arvostus muuttuis kun kaikki pikkurikolliset aloittais säännölliset murrot ja muut häiriköinnit urakalla. vittu.
Jaa-a, mun eri autoihini on vuosien varrella murtauduttu ainakin neljä kertaa, joista olen tehnyt rikosilmoituksen, lisäksi yksi polkupyörä pöllitty. Yhtäkään näistä ei poliisi ole toistaiseksi selvittänyt. Pitäisikin mennä kyselemään miten tutkinta edistyy nyt kun noin 14 vuotta kulunut ensimmäisistä. Toisaalta olen sitten saanut ylinopeussakot tilanteessa jossa talvirajoitukset olivat juuri tulleet ja ajoin kesärajoituksen mukaista nopeutta, koska keli oli täysin kuiva ja sula...

Just samaa ku edellinen olin tulossa kirjoittamaan. 3 pyörää pöllitty, 2 kertaa autoon menty lasista. Kontaktini poliisin suunnalta: ylinopeussakkoja hyvissä olosuhteissa, kirjallisia varoituksia rekisterikilven kulmasta, pääsin myös poliisin kuvarekisteriin, joka on laiton, mutta mitäpä noi myöntäisivät.

Viimeksi 2 viikkoa sitten lyötiin lasi sisälle autosta rauhallisella alueella. Tiesin että kaverit jotka vetivät lasin sisään olivat parhaillaan poliisin putkassa ja jo ennen rikosilmoitusta ilmoitin tämän, mitä tekee poliisi, no "kirjaa ylös". Epäilemättä donitsin käärepaperiin.

Poliisin näet Oulussa varmimmin tutkaamassa öisin moottoritietä, jossa kulkee varmaan 50 autoa per tunti. Niin juu keskustassa valomerkin aikaan katsomassa ettei kukaan vie polkupyörän tarakalla toista henkilöä, tästäkin tuli suullinen varoitus.

Palkasta sen verran että tunnen 3 poliisia. Näistä 2 on työtöntä. Ei varmaan kauheesti oo varaa nostaa palkkaa noille ja taitaa olla parempi ettei nousekkaan. Harmi, osa vaikuttaa ton sarjan perusteella ihan asiatyypeiltä.

Toisaalta olen sitten saanut ylinopeussakot tilanteessa jossa talvirajoitukset olivat juuri tulleet ja ajoin kesärajoituksen mukaista nopeutta, koska keli oli täysin kuiva ja sula...
Ja mitäs ihmeellistä tässä nyt oli? jos tulee talvirajoitukset ni sit ajetaan niitte mukaa oli se sää kuinka selkee ja aurinkoinen tahansa ja tie kuiva ja sula, eikä painatella kesärajotuksien mukaa edelleen, omaa tyhmyyttä saada sakot ton takia.

Jaa-a, mun eri autoihini on vuosien varrella murtauduttu ainakin neljä kertaa, joista olen tehnyt rikosilmoituksen, lisäksi yksi polkupyörä pöllitty. Yhtäkään näistä ei poliisi ole toistaiseksi selvittänyt. Pitäisikin mennä kyselemään miten tutkinta edistyy nyt kun noin 14 vuotta kulunut ensimmäisistä. Toisaalta olen sitten saanut ylinopeussakot tilanteessa jossa talvirajoitukset olivat juuri tulleet ja ajoin kesärajoituksen mukaista nopeutta, koska keli oli täysin kuiva ja sula...

Milläköhän taikavoimilla luulet poliisin selvittävän automurron tekijän, jos autosta ei löydy mitään millä päästä tekijöiden jäljille tai tekijöistä ei ole mitään havaintoja?? Ja luuletko että poliisi ehtii aktiivisesti hakea yksittäistä pöllittyä polkupyörää, kun se Kyllikki Saaren murhakin on vielä selvittämättä.

Noihin nopeuksiin en jaksa ottaa kantaa.

Just samaa ku edellinen olin tulossa kirjoittamaan. 3 pyörää pöllitty, 2 kertaa autoon menty lasista. Kontaktini poliisin suunnalta: ylinopeussakkoja hyvissä olosuhteissa, kirjallisia varoituksia rekisterikilven kulmasta, pääsin myös poliisin kuvarekisteriin, joka on laiton, mutta mitäpä noi myöntäisivät.

Viimeksi 2 viikkoa sitten lyötiin lasi sisälle autosta rauhallisella alueella. Tiesin että kaverit jotka vetivät lasin sisään olivat parhaillaan poliisin putkassa ja jo ennen rikosilmoitusta ilmoitin tämän, mitä tekee poliisi, no "kirjaa ylös". Epäilemättä donitsin käärepaperiin.

Poliisin näet Oulussa varmimmin tutkaamassa öisin moottoritietä, jossa kulkee varmaan 50 autoa per tunti. Niin juu keskustassa valomerkin aikaan katsomassa ettei kukaan vie polkupyörän tarakalla toista henkilöä, tästäkin tuli suullinen varoitus.

Palkasta sen verran että tunnen 3 poliisia. Näistä 2 on työtöntä. Ei varmaan kauheesti oo varaa nostaa palkkaa noille ja taitaa olla parempi ettei nousekkaan. Harmi, osa vaikuttaa ton sarjan perusteella ihan asiatyypeiltä.
Lisätietoja poliisin laittomasta kuvarekisteristä? Lisätietoja donitsin käärepaperiin kirjaamisesta? Lisätietoja siitä miksi sinun rikkeisiisi ei voisi puuttua? Lisätietoja siitä miten poliisin pitäisi selvittää täysin pimeä auton ikkunan rikkominen?

...ja kuten aiemmin oli puhetta, poliisissa on myös ns. siistejä sisätöitä, joihin kuulemani mukaan nakitetaan porukkaa koska likimain kaikki haluavat pätemään liikenteen sekaan. Eli, jos poliisi saa palkkaa toimistotunneilla työskentelystä ja työ on esim. tuota poliisiasemilla päivystämistä, niin sitten on turha itkeä vaarallisesta työstä tai huonoista työajoista.

Eli jos tekee poliisissa päivätöitä, on automaattisesti sisällä päivystämässä eikä esimerkisi ulkona altistumassa näille tosielämän helmille?

Näin ollen peruspalkkaan ei tule ottaa huomioon yhtään mitään mitä siihen ei kuulu.

Tätä mieltä mä olen ikään kuin ollut mm. koko ajan.

Mut hei, käy vaikka puhumassa jollekin tuosta sun pahasta olosta ja siitä kuinka se ilmenee tarkoituksellisina provoina. Varmasti joku on joskus tehnyt sulle jotain tosi pahaa.

Eli jos tekee poliisissa päivätöitä, on automaattisesti sisällä päivystämässä eikä esimerkisi ulkona altistumassa näille tosielämän helmille?
Ei kyse ollu siitä, että on automaattisesti sisällä päivystämässä vaan siitä, että tällaisiakin on. Vai eikö ole?

Eli, jos tekee poliisissa päivätöitä, on useimmiten joko sisähommissa ilman mainittavaa väkivallanuhkaa, tai jossain muualla omasta halustaan.

Tätä mieltä mä olen ikään kuin ollut mm. koko ajan.

Mut hei, käy vaikka puhumassa jollekin tuosta sun pahasta olosta ja siitä kuinka se ilmenee tarkoituksellisina provoina. Varmasti joku on joskus tehnyt sulle jotain tosi pahaa.

Jaaha, taas se ainainen mussutus provoamisesta alkaa. Taitaa olla argumentit loppu, vaihteeksi?

Eipä käyny pollet tällä kertaa abc:lla, taitaa olla lahden pojat aika ramboja ku ei syöny ollenkaan :rock:

Sitten kun jimin poliisisarjassa näytetään kun poliisit käyvät saman illan aikana abc:lla ja huutelevat hävyttömyyksiä maijanikkunasta puistorunkkarille, niin pakkiksen anonyymit poliisinfanittajat tulevat housuihinsa. On ne rohkeita poikia.
No mikäs vittu toi oli olevinaan jos ei provo yritys?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Milläköhän taikavoimilla luulet poliisin selvittävän automurron tekijän, jos autosta ei löydy mitään
Oikeassa olet, taikavoimiin poliisi automurroissa nimenomaan luottaa. Ehkä jotakin voisi tehdä mitä kai rikostutkinnaksi kutsutaan, mutta kun ei kiinnosta (siis poliisiorganisaatiota, yksittäisillä poliiseilla voi olla muitakin mielipiteitä mutta lopulta kai on kyse siitä mihin resursseja laitetaan). Rikosilmoituksen teosta automurroissa on tullut lähinnä vain vakuutuskorvausten saamiseksi vaadittu toimenpide, josta kukaan ei enää odotakaan olevan mitään muuta hyötyä.

Oikeassa olet, taikavoimiin poliisi automurroissa nimenomaan luottaa. Ehkä jotakin voisi tehdä mitä kai rikostutkinnaksi kutsutaan, mutta kun ei kiinnosta (siis poliisiorganisaatiota, yksittäisillä poliiseilla voi olla muitakin mielipiteitä mutta lopulta kai on kyse siitä mihin resursseja laitetaan). Rikosilmoituksen teosta automurroissa on tullut lähinnä vain vakuutuskorvausten saamiseksi vaadittu toimenpide, josta kukaan ei enää odotakaan olevan mitään muuta hyötyä.
Toi lähinnä kuulostaa siltä että olet vittuuntunu poliiseille koska sinun autoosi on murtauduttu ja pyörä on varastettu ja niille ei ole pystytty tekemään mitään mutta kyllä niinkin pienestä asiasta kuin ylinopeudesta irtosi sakot saman tien. Mut hei eihän se ylinopeus niin iso rikos ole niin pitkään kunnes siellä auton alla on jonkun toisen lapsi koska auto ei pysähtynytkään ihan niin nopeesti.

Koita nyt jumalauta herätä tähän päivään...Luuletko tosissaan että täällä on resursseja ruveta valjastamaan kauheita tutkintakoneistoja sinun automurtosi vuoksi? Jos autosta ei löydy esim. tumppeja, tölkkejä yms. mitä ei ollut siellä alunperin, niin tekijän löytäminen on käytännössä mahdotonta. Turha sinun on poliisia siitä syyttää. Mitä rikostutkintaa sinun mielestäsi tuossa pitäisi sitten tehdä? Kerro nyt, kun tunnut niin tietävän mitä poliisi tekee tai ei tee.

Taitaa olla parempi jättää ne CSI -tyyppiset ohjalmat katsomatta. Kerrohan miten rikostutkinnallisesti, taktisesti ja teknisesti selvitetään täysin pimeät automurrot.

Mut hei eihän se ylinopeus niin iso rikos ole niin pitkään kunnes siellä auton alla on jonkun toisen lapsi koska auto ei pysähtynytkään ihan niin nopeesti.
Kerro miten talvirajoituskyltin vaihtaminen tekee tietystä nopeudesta tosiasiallisesti vaarallisemman, tilanteessa jossa olosuhteet eivät ole muuttuneet kesäkeliin verrattuna lainkaan?

Luuletko tosissaan että täällä on resursseja ruveta valjastamaan kauheita tutkintakoneistoja sinun automurtosi vuoksi?
Oletko hiukan yksinkertainen vai esitätkö vain sellaista? Juurihan äsken sanoin, että resurssien jaosta asiassa kai lopulta on kyse. Tuskin minun asiani on ruveta miettimään, miten poliisi voisi jonkin rikoksen selvittää.

Oletko hiukan yksinkertainen vai esitätkö vain sellaista? Juurihan äsken sanoin, että resurssien jaosta asiassa kai lopulta on kyse. Tuskin minun asiani on ruveta miettimään, miten poliisi voisi jonkin rikoksen selvittää.
Joo, se ei todellakaan ole sinun asiasi, joten voitko sitten jättää sen miettimisen? "jotakin voisi tehdä mitä kai rikostutkinnaksi kutsutaan, mutta kun ei kiinnosta". Mistä sinä tiedät yhtään, mikä kiinnostaa ja mikä ei?

Niin, sehän on typerää että poliisi porrastaa resurssejaan. Olis varmaan parempi jättää VÄHÄN suuremmat rikokset tutkimatta että saadaan sun jopo takas.

Jos poliisin resurssit ei riitä, niin miksei yksittäisen kansalaisen omankäden oikeuksia lisätä? Ei tarvitsisi soittaa poliiseja urpoja naapureita paapomaan kun voisi itse kouluttaa pesismailalla.

Jos poliisin resurssit ei riitä, niin miksei yksittäisen kansalaisen omankäden oikeuksia lisätä? Ei tarvitsisi soittaa poliiseja urpoja naapureita paapomaan kun voisi itse kouluttaa pesismailalla.
Koska se nyt sattuu ole aika hemmetin tyhmää yksittäisen kansalaisen omankäden oikeuksia lisätä, ei todellakaan järjen hiventä.

Suositut

Back
Ylös Bottom