Jim-tv Poliisit 26.1. alkaen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nää Tampesterin poliisit on ehottomasti parthaita! Huumorilla höystettyjä tilanteita, ja mukavaa katteltavaa alusta loppuun.

Kaverit on lisäks kielimiehiä. "Only deutsch" :D

Varmaan niskat nurin tai jotain :( vai voiko tollasenkin elukan kohdalla ampua?

Jos mä oisin noi poliisit niin oisin vieny senlokin eläinlääkäriin, eiköhän tollaset siipirikot pysty jotenkin korjaamaan, tai sit ei, mut eihä strutseilla ja kanoillakaan ole siipiä.

Jos mä oisin noi poliisit niin oisin vieny senlokin eläinlääkäriin, eiköhän tollaset siipirikot pysty jotenkin korjaamaan, tai sit ei, mut eihä strutseilla ja kanoillakaan ole siipiä.

Jos kerran siiven luukalusto on paskana, niin aikamoinen leikkaa-liimaa-operaatio olis edessä...ei mitään tsäänssejä...lisäks kuka maksais viulut...

Jos kerran siiven luukalusto on paskana, niin aikamoinen leikkaa-liimaa-operaatio olis edessä...ei mitään tsäänssejä...lisäks kuka maksais viulut...

Eipä niitä juuri voida korjata, varsinkin jos molemmat siivet paskana. :( Raasu. Ja kyllähän se lintu tosiaan näytti aika kärsivältä, ei villi eläin päästä normaalisti tuolla tavalla "silittelemään".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noi Tampereen poliisit on kyllä ihan parhautta, mun mielestä noi muiden kaupunkien poliisit voitais unohtaa kokonaan. Varsinkin se liikkuvan poliisin nariseva nainen.

No sille ny vois omistaa yhden jakson kokonaan:haart:

No se toinen tyyppi vaikutti normaalilta "just kytän paperit saaneelta" poliisilta jolla pallit oikein huokuu sitä poliisina olon valtaa :lol2:

Hieman rennompi sais olla, muuten olis oikein hyvä tyyppi.

No se toinen tyyppi vaikutti normaalilta "just kytän paperit saaneelta" poliisilta jolla pallit oikein huokuu sitä poliisina olon valtaa :lol2:

Hieman rennompi sais olla, muuten olis oikein hyvä tyyppi.
Et vissiin nähnyt ekaa tuotantokautta? Nimittäin sen nähneenä mulle jäi nimenomaan tosta Jannesta sellanen "rennon" poliisin vaikutelma. Tai rento on ehkä väärä sana, mutta kaverilla selkeästi on helvetin hyvä pelisilmä, erityisesti nuorten suhteen. Kun taas vaikutelma, joka mulle jäi esimerkiksi ohjelman lentävistä skoudeista (lp), oli lähinnä että sakkoa sakkoa ja lisää sakkoa, oli kyse mistä tahansa.

Suositut

Back
Ylös Bottom