Deleted member 43587
Mun kävi sääliks sitä lokkia. :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan niskat nurin tai jotain :( vai voiko tollasenkin elukan kohdalla ampua?Mitenkähän ne sen lokin tappoi
Mitä se kravattityyppi oli tehny, en nähny sitä kohtaa. Naureskeli vaan siinä ku sai sakkoja.
Varmaan niskat nurin tai jotain :( vai voiko tollasenkin elukan kohdalla ampua?
Jos mä oisin noi poliisit niin oisin vieny senlokin eläinlääkäriin, eiköhän tollaset siipirikot pysty jotenkin korjaamaan, tai sit ei, mut eihä strutseilla ja kanoillakaan ole siipiä.
Jos kerran siiven luukalusto on paskana, niin aikamoinen leikkaa-liimaa-operaatio olis edessä...ei mitään tsäänssejä...lisäks kuka maksais viulut...
No sille ny vois omistaa yhden jakson kokonaan:haart:
Tuo tampereen "Vin Diesel" on kyllä ihan parhautta, jätkällä on kyllä niin loistavat jutut että terve:D
Et vissiin nähnyt ekaa tuotantokautta? Nimittäin sen nähneenä mulle jäi nimenomaan tosta Jannesta sellanen "rennon" poliisin vaikutelma. Tai rento on ehkä väärä sana, mutta kaverilla selkeästi on helvetin hyvä pelisilmä, erityisesti nuorten suhteen. Kun taas vaikutelma, joka mulle jäi esimerkiksi ohjelman lentävistä skoudeista (lp), oli lähinnä että sakkoa sakkoa ja lisää sakkoa, oli kyse mistä tahansa.No se toinen tyyppi vaikutti normaalilta "just kytän paperit saaneelta" poliisilta jolla pallit oikein huokuu sitä poliisina olon valtaa :lol2:
Hieman rennompi sais olla, muuten olis oikein hyvä tyyppi.