Jessica, 7v ja 222kg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kritz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästähän on ollut jo aikaisemminkin, mutta nuo vanhemmat pitäisi vetää hirteen. Piste.

Ooo.... vaavi tykkää ruuasta nii ei voi kieltääkään. Sisso, tytöllä voi olla hankalaa hankkia paria päättäjäistansseihin jos ylipäätään elää sinne asti.

Voi vittu!! Mitenkähän tässä maailmassa oikein käy jos tälle ylipainoisuudelle, etenkin nuorten keskuudessa, ei tehdä jotakin! Saattaa esim. 10 vuoden päästä olla aika paljon enemmän näitä "super läskejä" 7-vuotiaita...

Elkääs nyt, se on geeneissä se lihavuus, ei hampurilaisia tai vanhempia saa syyttää. Niin ja sisäinen kauneus rokkaa!

Näinhän se oli, kiitos korjauksesta. :worship:

Oon iha järkyttyny, millaset vanhemmat antaa lapsensa päästä tohon kuntoon ja roudaa sitä safkaa naaman eteen. Täytyy olla todella sydämettömiä ja välinpitämättömiä, tai sit just toisinpäin.. annetaan kaikki mitä lapsi haluu. Varmaan kivaa ku oma skidi pääsee uutisiin painonsa vuoks, jippii!

Sillä on vaan isot luut.
ghost3.jpg

eihän lasta saa kieltää eikä sen toivomuksia jättää täyttämättä!

herran jumala siitähän tulee TRAUMOJA lapselle!"!!!!!!!!!

jos positiivisesti yrittää ajatella liika lihavuutta. Nämä ihmiset kuolee ennen eläkeikää, joten säästyypä yhteiskunnan varat johonkin muuhun. Paitsi on tuossa semmoinen että näiden ihmisten hoitaminen saattaa maksaa aika paljon.

:(

Mä näin tämän joskus aikaisemmin, mutta asian. Ainut asia mikä tulee mieleen on SAIRASTA. Siis minkälaiset vanhemmat yrittää syöttää omaa lastaan hengiltä? En mä ainakaan voisi tehdä tuota kellekään, en ole tarpeeksi sadisti. On se varmaan kiva, kun lapsi kuolee 12-vuotiaana sydänkohtaukseen. Toivottovasti joku kiva henkilö käy vähän taputtamassa rautakangella vanhempien päähän järkeä. Ja lapsi huostaan. Ehkä tämä on sen vapaan kasvatuksen tulos.:D

Toi on mun mielestä surullista ihan sen lapsen takia :o ei se lapsi tajua mitä hän tekee. Myöhemmin hän sit kiroa vanhempaansa alimpaan helvettiin, kun sallivat hänen syödä noin. :/ voisivat vanhemmat miettiä vähän eteenpäin tuota homma. Ei jumalauta sitä kiusamisen määrä mitä hän saa elämässään kokea :(

Voi ristus... sen lapsuushan menee pilalle ku se on tollasel kunnos, eihä se kykene tekee yhtään mitään ja jos ei se laihdu niin se ei tee koskaan yhtään muuta ku makaa ja istu ja syö.

Hyi, meen laattaa varmaa koht...

Toi on mun mielestä surullista ihan sen lapsen takia :o ei se lapsi tajua mitä hän tekee. Myöhemmin hän sit kiroa vanhempaansa alimpaan helvettiin, kun sallivat hänen syödä noin. :/ voisivat vanhemmat miettiä vähän eteenpäin tuota homma. Ei jumalauta sitä kiusamisen määrä mitä hän saa elämässään kokea :(

Jos lapsi on tuossa kunnossa jo 7-vuotiaana niin en usko, että kiusaamisesta tarvii kärsiä, kun ei pysty liikkumaan minnekkään->on kotona aina niin ei pysty näkemään muita ihmisiä tai käydä koulussa. Eikä varmasti pysty näkemään 20-vuotis päiväänsä, jos vanhemmat pitäisivät lasta tuossa tilassa.

Juu ei kyllä vanhempien päässä paljoa liiku kun tytär tuollaisiin mittoihin on paisunut.

Siis voi V*ttu että pistää vihaksi :curs::curs::curs: Voisin tappaa tuon tytön äidin vaikka samantien :wall: Miten v*tun tyhmä ihmisen pitää olla :wall::curs::curs:

:(

tuossapa ei voi kyllä enään muita osoittaa syyttävällä sormella kuin vanhempia ku tollaseen kuntoon on pentu päästetty.

aivan turhaa tässä mitään roskaruokaketjuja syyttelee. kyllä kaupasta saa jätskiä,suklaata, keksiä yms paskaa millä turpoo kuin limpputaikina jos haluaa.

ja 400 paunaa ei ole kuin ainoastaan 181kg :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom