kenestä jerry puhuu?
Jerry Ossi
4 tuntia sitten
Suomi on hieno maa. Täällä löytyy kateellista selkäänpuukottajaa, kun joku tekee jotain normaalia suurempaa esim. kehonrakennus-kisoissa. Pro-kisoissa kisaaminen on kova juttu. Itselleni tuo, että kisasin open-sarjan pro-kisassa oli erittäin kova juttu ja mietinkin otanko riskin ja kisaan. Kisasin ja olin elämäni parhaassa kunnossa. Onnistuin jättämään taakseni muutaman erittäin kovan kilpailjan, mikä sekin kertoo etten ollut aivan surkea. Tuo Body-lehden pikkujuttu, jossa väitettiin etten ollut tyytyväinen kuntooni ei täysin pidä paikkaansa. Olen vaan niin helvetin kriittinen, etten kerro olevani tyytyväinen ennen kuin olen 100% tyytyväinen eli sitä ei tule tapahtumaan tässä elämässä.
Jos sellaiset kaverit kuten Baitollah Appasbour, Lionel Beyeke, Moe Bannout, Dave Palumbo, Antti Jurvansuu ja Marko Heikkinen sekä osa tuomareista kehuvat kuntoani ja antavat positiivista palautetta minulle, se on se, mikä merkkaa minulle erittäin paljon ja potkii minua jatkamaan vielä eteenpäin. Esim. Jurvansuu kertoi minulle, että olet ehdottomasti elämäsi parhaassa kunnossa ja Antti on sellainen kaveri, joka ei varmasti asioita kaunistele, kuten en itsekään tee Nuo kaverit eivät tosiaan turhia kehu ketään. Minulle on aivan sama mitä joku katkera "Suomi-bodymies" tilittää jossain omalla palstallaan. Ilmeiseti purkaa jotain omaa pahaa oloaan noin, kun peli on jo pelattu ajat sitten. Kyseinen henkilö tunnistaa kyllä itsensä ja voi tulla keskustelemaan asioista kasvotusten, jos on munaa siihen ja ylipäätään tietää edes mistä puhuu. Turhaa jauhaa katkerana paskaa jossain nettifoorumeilla.