Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenki naurattaa tää Jerrynkin hypetys ennen kisoja, eihän toi malli edes oo mikään hääppönen ja lihaa huutaa koko kroppa lisää!
Mitä sä selität? Jerryhän heitettiin jossain vaiheessa ihan kakkosvertailuunkin, eikä muuten tarvinnu yhtään hävetä. Ei vaan tuomarit voi laittaa korkeemmalle kun on niin pieni verrattuna muihin.
Ysikympin äijien seassa ei montaa kovempaa löytyisi.
Jotenki naurattaa tää Jerrynkin hypetys ennen kisoja, eihän toi malli edes oo mikään hääppönen ja lihaa huutaa koko kroppa lisää!
Itse ainakin olen tyytyväinen tällä panostuksella ja ihan harrastelijana, että pystyn noinkin kovia päänahkoja saamaan. Vai odotatko sinä, että tuolla pitää pystyä olemaan samaa tasoa kuin jokin Appasbour tai Lesukov? :D
Tiedoksi vaan, että tuo oli mun ensimmäinen ja viimeinen ison sarjan pro-kisa.
Hyvinhän tuo porukka kisakatsomossa silti kannusti. Kiitokset siitä kaikille paikalla olijoille. Oikea bodykansa vaivautuukin paikanpäälle katsomaan, eikä vittuile nimimerkkien takaa.MGstunna on Tyrkky, Pärnukid. Sama IP ja asuu Tampereella. Laitetaanko nimi online, niin saa kaveri sitä mitä tilaa? Bannattu tuokin nyt.Eikös tämä softa mahdollista kirjoitusoikeuksien rajaamisen tietyistä osioista?
Tuli vaan mieleen, että täällä kilpailijoiden ketjuissa on muutama puhtaaseen vittuiluun keskittyvä nimimerkki. Ei mitään oikeasti rakentavaa koskaan. Pelkkää trollaamista ja oman pahan olon purkamista. Kritiikki sallittakoon, mutta on se noloa lueskella noita "oksennuksia", kun näitä ketjuja kuitenkin lueskelevat itse kilpailijatkin.
MGstunna on Tyrkky, Pärnukid. Sama IP ja asuu Tampereella. Laitetaanko nimi online, niin saa kaveri sitä mitä tilaa? Bannattu tuokin nyt.
No, missäs mua on hypetetty? Tuskin ainakaan täällä :D En mä hypetyksiä kaipaa. Antaa tekojen puhua puolestaan. Kuka muu suomalainen kehonrakentaja pystyisi peittoamaan esim. Matthias Botthoffin, joka on Arnold amateurin super heavy weight ja overall voittaja vuodelta 2011? Itse voitin hänet la:na, vaikka olen varsinaisesti 212 lbs sarjan kisaaja. Taakse jäi myös Mehdi Hatami, joka 2011 IFBB MM-kisojen light heavy weight sarjan 2. Ei siis ihan paskoja nuokaan kilpailijatItse ainakin olen tyytyväinen tällä panostuksella ja ihan harrastelijana, että pystyn noinkin kovia päänahkoja saamaan. Vai odotatko sinä, että tuolla pitää pystyä olemaan samaa tasoa kuin jokin Appasbour tai Lesukov? :D
Itse arvostan kovasti esim. Jari Mentulan työmoraalia lajin suhteen. Kova mies on siinäkin, vaikka sijoitukset pro-kisoissa eivät olekaan mitään aivan huippuja, yritystä riittää ja hyvin Jari on tahkonnut massaa kroppaansa. Silti hän saa vaan paskaa niskaansa tällä palstalla kuten minäkin. Kannustaisitte omianne, perkele. Ei tuonne ihan kuka tahansa voi riviin mennä, eikä sinne edes pääse. Itsekin kisasin tässä Nordic Pro-kisassa ainoastaan sen vuoksi, kun se järjestettiin Suomessa. Muuten en open-sarjan pro-kisoissa kisaisi. No, jäipä historiaan kuitenkin minulle sija 9. open-sarjan kisastakin.
Pahoittelut, kun provosoiduin tuosta kommentistasi, mutta olihan se aivan täyttä paskaa. No, lihaa huutaa kroppa lisää, se on tietysti totta, mutta onhan se 92 kg kireää lihaa 168cm varteen jo melko paljon, vaikka eihän sillä todellakaan vielä open-sarjan pro kisoissa pärjätäkäänTiedoksi vaan, että tuo oli mun ensimmäinen ja viimeinen ison sarjan pro-kisa.
Hyvinhän tuo porukka kisakatsomossa silti kannusti. Kiitokset siitä kaikille paikalla olijoille. Oikea bodykansa vaivautuukin paikanpäälle katsomaan, eikä vittuile nimimerkkien takaa.
Anteeksi heti offtopic tässä vaiheessa.
Onko kaverille mahdollista antaa IP bannia?
No, missäs mua on hypetetty? Tuskin ainakaan täällä :D En mä hypetyksiä kaipaa. Antaa tekojen puhua puolestaan. Kuka muu suomalainen kehonrakentaja pystyisi peittoamaan esim. Matthias Botthoffin, joka on Arnold amateurin super heavy weight ja overall voittaja vuodelta 2011? Itse voitin hänet la:na, vaikka olen varsinaisesti 212 lbs sarjan kisaaja. Taakse jäi myös Mehdi Hatami, joka 2011 IFBB MM-kisojen light heavy weight sarjan 2. Ei siis ihan paskoja nuokaan kilpailijatItse ainakin olen tyytyväinen tällä panostuksella ja ihan harrastelijana, että pystyn noinkin kovia päänahkoja saamaan. Vai odotatko sinä, että tuolla pitää pystyä olemaan samaa tasoa kuin jokin Appasbour tai Lesukov? :D
Itse arvostan kovasti esim. Jari Mentulan työmoraalia lajin suhteen. Kova mies on siinäkin, vaikka sijoitukset pro-kisoissa eivät olekaan mitään aivan huippuja, yritystä riittää ja hyvin Jari on tahkonnut massaa kroppaansa. Silti hän saa vaan paskaa niskaansa tällä palstalla kuten minäkin. Kannustaisitte omianne, perkele. Ei tuonne ihan kuka tahansa voi riviin mennä, eikä sinne edes pääse. Itsekin kisasin tässä Nordic Pro-kisassa ainoastaan sen vuoksi, kun se järjestettiin Suomessa. Muuten en open-sarjan pro-kisoissa kisaisi. No, jäipä historiaan kuitenkin minulle sija 9. open-sarjan kisastakin.
Pahoittelut, kun provosoiduin tuosta kommentistasi, mutta olihan se aivan täyttä paskaa. No, lihaa huutaa kroppa lisää, se on tietysti totta, mutta onhan se 92 kg kireää lihaa 168cm varteen jo melko paljon, vaikka eihän sillä todellakaan vielä open-sarjan pro kisoissa pärjätäkäänTiedoksi vaan, että tuo oli mun ensimmäinen ja viimeinen ison sarjan pro-kisa.
Hyvinhän tuo porukka kisakatsomossa silti kannusti. Kiitokset siitä kaikille paikalla olijoille. Oikea bodykansa vaivautuukin paikanpäälle katsomaan, eikä vittuile nimimerkkien takaa.
Vastaan tähän, vaikka mulla ei ole mitään tekemistä foorumin ylläpidon tai teknisten asioiden kanssa.
Lienee mahdollista antaa, mutta toteutus vähän hankalampi. IP-osoitteen pystyy simpanssikin muuttamaan feikkiproxyjen kautta. Eli periaatteessa jokaisella Internet käyttäjällä on lukematon määrä erilaisia IP-osoitteita, joiden kautta voi liikennöidä.