BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Useimmat kotiliittymät ovat dynaamisella ip:llä jolloin boksin boottaaminen vaihtaa ip:tä. Näin ip banni on epäkäytännöllinen koska ip:n vaihtuessa trolli ei ole enää bannattu ja joku satunnainen operaattorin toinen asiakas saa bannin niskaansa.

Jep, DHCP ne osoitteet ainakin Elisalla jakelee.

Onnittelut hyvästä sijoituksesta, vaparikin näytti ummikosta hauskalta ja sujuvalta.

Maailma on kusipäitä täynnä, vaikka täällä onkin useampaa foorumia vapaampi sana, niin kyllä noi räikeimmät on hyvä saada pois ja hyvinhän niitä onkin poisteltu.

Tuli melko äänekkäästi kannustettua Jerryä kisoissa, ei varmaan vieressä istuneet tykänneet.

Kunto oli kova ja poseeraukset + vapaaohjelma olivat parantuneet. Mahtava oli kyllä nähdä mies lavalla.

Kyllä Jerry on rautaa, etenki liikkuvassa kuvassa. On vaan nuo open sarjalaiset niin prkl isoja :D Esiintyminen oli parantunut kovasti! :rock:

Jerry kyllä veti vähän turhaa ärtsopat nokkaan yhen trollin pahasta sanasta, Jerryä ei kyllä tällä foorumilla paljon morkata. Mentulaakaan harva kyllä haukkumalla haukkuu mutta kun ei vaan tuota fysiikkaa ja menestystä voi kyllä kehuakkaan ellei halua valehdella muille ja itselleen.
Ikävä jos finanssipolitiikka estää kilpailun, suomessa tuskin kovin helpolla "sponsoreilta" saisi sellaisia summia rahaa että kisat onnistuisi.

edit. paljon sitä maneskaa tarvittaisiin että se 1,5kk päässä oleva kisa mahdollistuisi. 3-5k? Kolehti pystyyn.

Silti hän saa vaan paskaa niskaansa tällä palstalla kuten minäkin. Kannustaisitte omianne, perkele.

Se pukkaa tämä Suomen kulttuuri olemaan vähän tälläinen. Kateellista porukkaa kaikki tyyni ja jos joku meinaa jossai pärjätä sua paremmin niin heti sabotoidaan jollain tavalla. :)

kenestä jerry puhuu?
Jerry Ossi
4 tuntia sitten
Suomi on hieno maa. Täällä löytyy kateellista selkäänpuukottajaa, kun joku tekee jotain normaalia suurempaa esim. kehonrakennus-kisoissa. Pro-kisoissa kisaaminen on kova juttu. Itselleni tuo, että kisasin open-sarjan pro-kisassa oli erittäin kova juttu ja mietinkin otanko riskin ja kisaan. Kisasin ja olin elämäni parhaassa kunnossa. Onnistuin jättämään taakseni muutaman erittäin kovan kilpailjan, mikä sekin kertoo etten ollut aivan surkea. Tuo Body-lehden pikkujuttu, jossa väitettiin etten ollut tyytyväinen kuntooni ei täysin pidä paikkaansa. Olen vaan niin helvetin kriittinen, etten kerro olevani tyytyväinen ennen kuin olen 100% tyytyväinen eli sitä ei tule tapahtumaan tässä elämässä.

Jos sellaiset kaverit kuten Baitollah Appasbour, Lionel Beyeke, Moe Bannout, Dave Palumbo, Antti Jurvansuu ja Marko Heikkinen sekä osa tuomareista kehuvat kuntoani ja antavat positiivista palautetta minulle, se on se, mikä merkkaa minulle erittäin paljon ja potkii minua jatkamaan vielä eteenpäin. Esim. Jurvansuu kertoi minulle, että olet ehdottomasti elämäsi parhaassa kunnossa ja Antti on sellainen kaveri, joka ei varmasti asioita kaunistele, kuten en itsekään tee Nuo kaverit eivät tosiaan turhia kehu ketään. Minulle on aivan sama mitä joku katkera "Suomi-bodymies" tilittää jossain omalla palstallaan. Ilmeiseti purkaa jotain omaa pahaa oloaan noin, kun peli on jo pelattu ajat sitten. Kyseinen henkilö tunnistaa kyllä itsensä ja voi tulla keskustelemaan asioista kasvotusten, jos on munaa siihen ja ylipäätään tietää edes mistä puhuu. Turhaa jauhaa katkerana paskaa jossain nettifoorumeilla.

Jerrylle peukkua ja perkuleesti!
Livenä jäbä näytti todella hyvältä, kokoluokista en osaa itse sanoa mitään. Se, että miehestä näkyy huulien, käsien sekä jalkojen tärinä posejen rutistus kohdissa kertoo siitä tekemisen meiningistä!

Meikä ainakin lukeutuu 31.8 etiäpäin Jerry fanboi-kööriin :rock: :puntti:

Olit suosikkini tossa kisassa.. rupes naurattaan ku tönit ne päätä pidemmät ja 20kg painavammat järkäleet sivuun, huippu show, kiitos siitä!

Olisi hienoa nähdä Ossi kilpailemassa Masters Olympiassa tänä syksynä.

Ikävää, jos ei taloudellisesti ole mahdollista jatkaa kilpailemista. Tuolla fysiikalla kuitenkin on aivan realistiset mahdollisuudet hätyytellä kärkipään sijoja 212-sarjan ammattilaiskisoissa.

kenestä jerry puhuu?
Jerry Ossi
4 tuntia sitten
Suomi on hieno maa. Täällä löytyy kateellista selkäänpuukottajaa, kun joku tekee jotain normaalia suurempaa esim. kehonrakennus-kisoissa. Pro-kisoissa kisaaminen on kova juttu. Itselleni tuo, että kisasin open-sarjan pro-kisassa oli erittäin kova juttu ja mietinkin otanko riskin ja kisaan. Kisasin ja olin elämäni parhaassa kunnossa. Onnistuin jättämään taakseni muutaman erittäin kovan kilpailjan, mikä sekin kertoo etten ollut aivan surkea. Tuo Body-lehden pikkujuttu, jossa väitettiin etten ollut tyytyväinen kuntooni ei täysin pidä paikkaansa. Olen vaan niin helvetin kriittinen, etten kerro olevani tyytyväinen ennen kuin olen 100% tyytyväinen eli sitä ei tule tapahtumaan tässä elämässä.

Jos sellaiset kaverit kuten Baitollah Appasbour, Lionel Beyeke, Moe Bannout, Dave Palumbo, Antti Jurvansuu ja Marko Heikkinen sekä osa tuomareista kehuvat kuntoani ja antavat positiivista palautetta minulle, se on se, mikä merkkaa minulle erittäin paljon ja potkii minua jatkamaan vielä eteenpäin. Esim. Jurvansuu kertoi minulle, että olet ehdottomasti elämäsi parhaassa kunnossa ja Antti on sellainen kaveri, joka ei varmasti asioita kaunistele, kuten en itsekään tee Nuo kaverit eivät tosiaan turhia kehu ketään. Minulle on aivan sama mitä joku katkera "Suomi-bodymies" tilittää jossain omalla palstallaan. Ilmeiseti purkaa jotain omaa pahaa oloaan noin, kun peli on jo pelattu ajat sitten. Kyseinen henkilö tunnistaa kyllä itsensä ja voi tulla keskustelemaan asioista kasvotusten, jos on munaa siihen ja ylipäätään tietää edes mistä puhuu. Turhaa jauhaa katkerana paskaa jossain nettifoorumeilla.

Ihmisillä jotka tänne foorumeille tommosta pas....aa kirjoittelee ei tunnu olevan mitään käsitystä lajin kovuudesta, kurinalaisuudesta ja myös taloudellisesta puolesta, jo se että tonne lavalle pro ukkojen kanssa lähtee on jo ainutlaatuinen saavutus ja vielä kansainväliselläkkin mittapuulla kovassa kunnossa, suomessa on aina kateellisia ihmisiä ja tulee aina olemaan, ja koska laji on kehonrakennus se vielä korostuu valitettavasti:( no tää nyt ei ollut kenellekkään mitään uuttaa mutta pakko oli avautuu....

Miltä kuulostaisi Jerry Ossin comeback @ 2017 Lahden Nordic Fitness Expo ? Dieetti alkaa maanantaina, suunnitelmissa kilpailla syksyllä Lahdessa SM-kisoissa. Tavoitteet on kansainvälisissä kisoissa, mutta nämä vaativat näyttöä SM-kisoista. Mielenkiinnolla jäädään odottamaan.

19366566_1408110815940688_6882197013519486003_n.webp

Back
Ylös Bottom