BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
602051_342301615901923_1359757299_n.webp

Tulee sijoittumaan Mentulaa paremmin Nordicissa.
Mä uskon myös niin. Sen minkä Jerry häviää massassa, se kykenee korvaamaan ihan helvetisti paremmalla symmetrialla.

Mä uskon myös niin. Sen minkä Jerry häviää massassa, se kykenee korvaamaan ihan helvetisti paremmalla symmetrialla.

Itse luulen että jos savolainen tulee kisaamaan, niin järjestys on
Savolainen
Ossi
Mentula
Mentula vie massoissa molempia, mutta makella ja jerryllä parempi kokonaisuus. Jerryn kunto todella kova! Tsemppiä jerry!

Nyt ei taideta puhua nuorukaisesta kenenkään kohdalla. Sun pitää olla siis spesifimpi.

Eiköhän tuossa selvästi kerrottu että make, vaikkakin kovaan kuntoon itsensä saanut, ei voi mitenkään realistisesti kilpailla jerryä vastaan sijoituksista. Toisen parhaat vuodet bodauksessa oli 15v sitten, ja toisella ne on nyt.

Eiköhän tuossa selvästi kerrottu että make, vaikkakin kovaan kuntoon itsensä saanut, ei voi mitenkään realistisesti kilpailla jerryä vastaan sijoituksista. Toisen parhaat vuodet bodauksessa oli 15v sitten, ja toisella ne on nyt.

Kerro miksi ei make pystyisi kisaamaan jerryä vastaan?? Make tuskin lähtee tuonne leikkimään ja huvikseen vetää hirmu diettiä.. Tietää varmaan mitä vaaditaan jotta menestyy.

Kerro miksi ei make pystyisi kisaamaan jerryä vastaan?? Make tuskin lähtee tuonne leikkimään ja huvikseen vetää hirmu diettiä.. Tietää varmaan mitä vaaditaan jotta menestyy.

No eikai kukaan lähde kisaan häviämään, mutta realistisuuden nimissä onhan se ihme jos olisi mentulaa tai jerryä edellä sijoituksissa. Toki kaikki on mahdollista, mutta näkisin sen aika kovana kolhuna näille meidän aktiivisille pro-ukoille jos marko ohi menisi.

Tämä oli vaan nyt yksi mielipide, ehkä se mulle sallitaan.

Vastaan kisaamisessa ei ole mitään ongelmaa. Ongelma tulee siinä että Makella ei yksinkertaisesti ole enää tarvittavaa fysiikkaa kilpailla pro-tasolla. Läheltä seuranneena hänen kroppa on kärsineen näköinen eikä lihamäärä ole riittävä. Tämä nyt vaan on kylmä fakta mikä kaikkien tulee ymmärtää. Kisaamaan tietenkin Make voi lähteä mutta korkeita sijoituksia on fanien turha odottaa. Make on aivan huipputyyppi kaikinpuolin ja kovassa kondiksessa ottaen huomioon taustat. Kaikkea hyvää Makelle mitä ikinä päättääkin kisaamisen suhteen tehdä.

Vastaan kisaamisessa ei ole mitään ongelmaa. Ongelma tulee siinä että Makella ei yksinkertaisesti ole enää tarvittavaa fysiikkaa kilpailla pro-tasolla. Läheltä seuranneena hänen kroppa on kärsineen näköinen eikä lihamäärä ole riittävä. Tämä nyt vaan on kylmä fakta mikä kaikkien tulee ymmärtää. Kisaamaan tietenkin Make voi lähteä mutta korkeita sijoituksia on fanien turha odottaa. Make on aivan huipputyyppi kaikinpuolin ja kovassa kondiksessa ottaen huomioon taustat. Kaikkea hyvää Makelle mitä ikinä päättääkin kisaamisen suhteen tehdä.

Allekirjoitan muuten tuon edellä olevan paitsi siinä suhteessa että lihamäärä ei olisi riittävä. Kyllä sitä massaa edelleen on hyvin, varsinkin olosuhteet huomioon ottaen. Pitää nyt ottaa huomioon että asioita ei voida tehdä samalla tavalla kuin tuolla tasolla pärjäämiselle olisi edellytyksenä tehdä. Olisihan se silti uskomattoman hienoa nähdä mies lavalla vielä viimeisen kerran! Saisi tehdä ikimuistoisen comebackin kotiyleisön edessä.

Katkenneet lihakset viel tohon soppaan mukaan.Mut propsit Makelle,Todella,todella harva olis lähteny edes yrittämään samassa tilanteessa.Siin on sitä omistautumista mitä fanina ei voi kun arvostaa,tosin läheiset varmaan mun kanssa erimieltä.

Mun mielestä sen ei tartteis edes menestyä.Olis todella hieno ns lyödä ura pakettiin ja tulla edes suht kovassa kunnossa yleisön eteen.Tosin tiedän et Make ei todellakaan tuu 60% antaneena vaan se 110% lasissa

Se nyt on kaikille selvää, et Jerry on suomi-BB:n kuningas tällä hetkellä..

Mä en näe, miten Makella ei voisi olla Jerryä vastaavia vuosia vielä. Hän on Jerryä 4 v nuorempi. Make on hyvin saanut kikkailtua massat päälle taas.

Mä en näe, miten Makella ei voisi olla Jerryä vastaavia vuosia vielä. Hän on Jerryä 4 v nuorempi. Make on hyvin saanut kikkailtua massat päälle taas.

Niin valitettavaa kuin se on, niin tuomarit katsoo heikkouksia, Makella niitä on näkyvinä loukkaantumisen jälkinä ja se on varmasti suurin syy makella miksi en usko hänen kisaavan. Jerryllä heikkouksia ei ole.. Toisaalta olisi hienoa de marko nähdä vielä kerran kisaavan ja varmasti monella kyynel vierähtöisi silmille kun tulee se fiilis mitä kaikkea mies on kokenut ja millaiselta vanha legenda siellä näyttää silti..

Back
Ylös Bottom