BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kuvankaappaus 2013-5-21 kello 17.56.30.webp

Kuopion René Lacoste

Jerryn Blogi

Jerry päivitellyt blogia joten nostetaan tätä ylös ja annetaan kuvan puhua puolestaan. AIVAN JÄÄTÄVÄ KUNTO ja mies aloittaa vasta dieettiä. Huh huh!

"Dieettiä takana nyt reilut kaksi viikkoa. Omaan silmään kunto on kireämpi kuin koskaan aikaisemmin näin lyhyellä dieettaamisella. Tarkoitus itselläni on ns. kasvaa tuossa dieetin aikana ainakin silmämääräisesti :) ...Painoa nyt 95 kg"

Jerry_28.4_2013_016.jpg

Mike vei sanat suustani, naurettavan kova kuosi tosiaan ja vielä kahden viikon diettailun jälkee. Kerran olen Jerryn livenä tavannut ja on muuten todella jalat maassa tyyppi, rauhallisuus oikein paistaa miehestä ulos. Ne romut myös mitkä treeneissä liikkuu on myös todella kovat, ottaen huomioon että treeni tyyli on äärimmäisen puhdas.

Voi jumalauta tota Ossin kuntoa. Ei taida tosiaan muista suomalaisista olla paljoakaan haastajaksi tolle kiviselle ja entisestään kasvaneelle liharekalle :rock:

Kyllä on lihaa tarttunut. Ei ole hukkaan mennyt männyt vuosi. Ja mitä, ootteko sitä mieltä että selkä olis ottanut oman osansa lihatalkoista? Näyttäis aikas hyvin aukeevan latsit?

Mutta, aivan en Ilkan koko lausetta allekirjoita. Markon uusin kuva antoi ymmärtää että aika kova paketti tulossa Oulusta. Mutta miltä muut poset näyttää, puhunut siihen malliin että osa lihaksista saanut niin damagea että näyttääkö enään hyvältä? Epäilen että näyttää! Muista suomalaisista sitten tuskin on vastusta, oli sitten 10 tai 30 kiloa suurempi lukema puntarilla... Ja Jerryä ottaa jo pattiin kun julistettu voittajaksi! ;-)

Mas-turbo honkala vai??, njäähh..

Turbo Honkala vetää luun kurkkuu koko sakille!!!

Jerry on hullus kuosis, itse olen toivonut sille lisäksi aina jotain extreme friikkiä osa-aluetta (lue savolaismaisia käsiä)

Mas-turbo honkala vai??, njäähh..

Jerry on hullus kuosis, itse olen toivonut sille lisäksi aina jotain extreme friikkiä osa-aluetta (lue savolaismaisia käsiä)

Jerryn vahvuus on siinä että Jerryllä on varman tasainen paketti! Eli ei häiritseviä heikkouksia. Kaikki lihakset ovat tasapainossa keskenään! Tuomarit, kun etsivät lavalla kilpailijoista niitä heikkouksia.

Onhan Jerryllä myös monia kovia friikkejä lihaksia kuten molemmat reidet. Kuitenkin tasaisen kova kilpailija menestyy ja tulee esiin lavalla jo kokonaisuutensa ansiosta ilman mitään super friikkiäkään. Mielestäni parempi noin ja ettei huomio kiinnity esim: pelkästään johonkin tiettyyn lihaksiston osaan ja vie kaikkea huomiota sitten kokonaisuudesta. Kokonaisuus, kun ratkaisee ;)

En ihmettele, että Jerry on kovassa kondiksessa, koska Jerryn opeilla reenanneena voin sanoa ettei treenit perustu siihen ihme volyymihössötykseen, vaan suht isoilla romuilla maltillisen mittaisiin sarjoihin. Tulee massaa ja voimaa. En niin bodauksen lainalaisuuksista edes ymmärrä, mutta lajin ns. "ulkopuolisenakin" voin sanoa, että näyttää paljon kovemmalta kun Mentula.

Muutenkin jalat maassa oleva kaveri, joka ei pidä itsestään turhaa meteliä vaan antaa tulosten puhua puolestaan.

Back
Ylös Bottom