Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä uskon myös niin. Sen minkä Jerry häviää massassa, se kykenee korvaamaan ihan helvetisti paremmalla symmetrialla.Tulee sijoittumaan Mentulaa paremmin Nordicissa.
Mä uskon myös niin. Sen minkä Jerry häviää massassa, se kykenee korvaamaan ihan helvetisti paremmalla symmetrialla.
Valoja päälle nyt. Has been pro vs. uransa huipulla oleva, kumpihan sijoittuu paremmin.
Nyt ei taideta puhua nuorukaisesta kenenkään kohdalla. Sun pitää olla siis spesifimpi.
Eiköhän tuossa selvästi kerrottu että make, vaikkakin kovaan kuntoon itsensä saanut, ei voi mitenkään realistisesti kilpailla jerryä vastaan sijoituksista. Toisen parhaat vuodet bodauksessa oli 15v sitten, ja toisella ne on nyt.
Kerro miksi ei make pystyisi kisaamaan jerryä vastaan?? Make tuskin lähtee tuonne leikkimään ja huvikseen vetää hirmu diettiä.. Tietää varmaan mitä vaaditaan jotta menestyy.
Kerro miksi ei make pystyisi kisaamaan jerryä vastaan?? Make tuskin lähtee tuonne leikkimään ja huvikseen vetää hirmu diettiä.. Tietää varmaan mitä vaaditaan jotta menestyy.
Vastaan kisaamisessa ei ole mitään ongelmaa. Ongelma tulee siinä että Makella ei yksinkertaisesti ole enää tarvittavaa fysiikkaa kilpailla pro-tasolla. Läheltä seuranneena hänen kroppa on kärsineen näköinen eikä lihamäärä ole riittävä. Tämä nyt vaan on kylmä fakta mikä kaikkien tulee ymmärtää. Kisaamaan tietenkin Make voi lähteä mutta korkeita sijoituksia on fanien turha odottaa. Make on aivan huipputyyppi kaikinpuolin ja kovassa kondiksessa ottaen huomioon taustat. Kaikkea hyvää Makelle mitä ikinä päättääkin kisaamisen suhteen tehdä.
Eiköhän tuossa selvästi kerrottu että make, vaikkakin kovaan kuntoon itsensä saanut, ei voi mitenkään realistisesti kilpailla jerryä vastaan sijoituksista. Toisen parhaat vuodet bodauksessa oli 15v sitten, ja toisella ne on nyt.
Mä en näe, miten Makella ei voisi olla Jerryä vastaavia vuosia vielä. Hän on Jerryä 4 v nuorempi. Make on hyvin saanut kikkailtua massat päälle taas.