Jerry päivitelly blogiaan, eiköhän se Nordic Prossa nähdä! Jerryn Blogi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tynnyriltä? Alkaa enemmänkin muistuttamaan vanhanaikaista vacuum posea.. Ihan helvetin kovan näkönen kondis ja keskikroppakin.Kova on kunto kieltämättä mutta vatsan seutu näyttää mun mielestä aika tynnyriltä tuplat edessä posessa.
Tynnyriltä? Alkaa enemmänkin muistuttamaan vanhanaikaista vacuum posea.. Ihan helvetin kovan näkönen kondis ja keskikroppakin.
Kova on kunto kieltämättä mutta vatsan seutu näyttää mun mielestä aika tynnyriltä tuplat edessä posessa.
Sanoin vähän huonosti alunperin ja hetken mietinkin, että viittiikö sitä mitään sanoa. Tuplat edestä kuva ei ole vaan mun makuuni yhtään ja korostaa mielestäni Jerryn pituutta tuo vatsanseutu ja ei mielestäni tuossa posessa olekaan parhaimmillaan. Muut kuvat onkin varsin mallikkaita. ;)

Ei tuo Jerryn uus kuva anna oikeutta vielä, etenkään jaloille. Toki vähän Jerry vois tarkemmin ton takareiden "liimata" toiseen kinttuun, niin olis paksumpi, mutta kyllä livenä on rajumpi paljonkin...