BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jerry_28.4_2013_030_1.jpg
Jerry_28.4_2013_027_1.jpg

Jerry_28.4_2013_025.jpg
Jerry_28.4_2013_022.jpg

HUH, kuin kireä!

Tynnyriltä? Alkaa enemmänkin muistuttamaan vanhanaikaista vacuum posea.. Ihan helvetin kovan näkönen kondis ja keskikroppakin.

Se on sun mielipide ja mun mielestä ei vaan näytä kovin hyvältä tuo keskivartalo tuossa posessa. Millanen se vacuum pose on, kun en ole ennen kuullut? :D

Sanoin vähän huonosti alunperin ja hetken mietinkin, että viittiikö sitä mitään sanoa. Tuplat edestä kuva ei ole vaan mun makuuni yhtään ja korostaa mielestäni Jerryn pituutta tuo vatsanseutu ja ei mielestäni tuossa posessa olekaan parhaimmillaan. Muut kuvat onkin varsin mallikkaita. ;)

Sanoin vähän huonosti alunperin ja hetken mietinkin, että viittiikö sitä mitään sanoa. Tuplat edestä kuva ei ole vaan mun makuuni yhtään ja korostaa mielestäni Jerryn pituutta tuo vatsanseutu ja ei mielestäni tuossa posessa olekaan parhaimmillaan. Muut kuvat onkin varsin mallikkaita. ;)

Eipä tässä missään kiskunnossa vielä olla ja en pyrikään vielä saamaan vatsanseutua aivan kireäksi ja litteäksi mihinkään salikuviin. Syön ja dieettaan sekä tankkaankin (kuten eilen) siis aivan normaalisti sekä saatan joskus jonkin kuvan laittaakin tuonne blogiini tai fb:iin. Kuvakulmat, valot, varjot jne. vaikuttavat kuvien onnistumiseen ja myös se sattuuko pose olemaan juuri kohdillaan, kun kuva otetaan. En käytä juurikaan aikaa tuohon kuvaamiseen salilla ja matsku ei ole siis mitään loistavaa. Noista ei tosiaan välity edes se kireys/kivisyys, mikä kuntoni on tällä hetkellä :)

Mä olen aina digannu Ossin fysiikasta ja lihasten erottuvuudesta, ja siitä että herra on aina kondiksessa lavalla..
Toki tuo Lewis voi olla hiukan kovempi, mutta onhan sillä herrisä miljoona sopimuksetkin lisäravinne puolella ja taloudellinen tilanne eriluokkaa kuin kotimaan kisaajilla.
Jos Jerryllekkin takataskuun miljoona lyötäs ja saisi vain ja ainoastaan keskittyä treenaukseen ja syömiseen, niin varmasti ois tuolla kolmikossa in no time..
Ja tässäkin kuvassa tuo Ossi on kyllä perkeleen kova..
20032011_bgp2.jpg

Yhtä asiaa voisi ehkä viilata, nimittäin tuota pään asentoa. Ehkä näyttäisi vieläkin ylväämmältä, jos ei leuka tahtoisi turhan usein painautua kohti rintaa. Mites sitä sanotaan? Leuka pystyyn ja kohti uusia nöyryytyksiä, eiku menestyksiä:)

Ei tuo Jerryn uus kuva anna oikeutta vielä, etenkään jaloille. Toki vähän Jerry vois tarkemmin ton takareiden "liimata" toiseen kinttuun, niin olis paksumpi, mutta kyllä livenä on rajumpi paljonkin...

Ei tuo Jerryn uus kuva anna oikeutta vielä, etenkään jaloille. Toki vähän Jerry vois tarkemmin ton takareiden "liimata" toiseen kinttuun, niin olis paksumpi, mutta kyllä livenä on rajumpi paljonkin...

Joo, mutta nyt on pää pystyssä, niin kuin tuollaisella järkäleellä pitääkin olla. Hyvä Jerry!:dance:

Back
Ylös Bottom