Ei ole tarvetta Savolaisen nuoleskeluun, en edes tunne kaveria. Enkä myöskään palvo kaveria, mutta jos pakkiksella on tuollainen legendaarisen kova kehonrakentaja mitä marko todellakin oli niin en käsitä miten sivuston pääjehu vittuilee tuohon tyyliin tälläselle kaverille, aivan uskomatonta mun mielestä! Pakkiksella parasta on noi harvat ja valitettavan harvakseltaan kirjoittelevat suuret nimet bodauksesta ja voimailusta (Savolainen, Ossi, Fell, Smulter jne) enkä ihmettele yhtään jos ei kiinosta tänne kirjotella mielenkiintoisia juttuja ja laittaa pätkiä treeneistä jos tollanen vastaanotto sivunvetäjältä. Mulla ei ole tarvetta nuoleskella mutta Mikellä pitäis olla!!!
Osaatko sä lukea? Kato nyt noi viestit, mä vain esitin, ettei massa ole kaikki kaikessa ja siitä se sitten lähti. Sun mielestä mun olis pitänyt kantaa hedelmäkoria Makelle ja nuoleskella sen persettä? Ei tule tapahtumaan, mä en nuole täällä kenenkään hanuria. Ja nää mainitsemasi kaverit kirjoittavat tänne pari hassua viestiä / kuukausi, Pakkotoistolle paljon tärkeämpiä ovat peruskäyttäjät, jotka pukkaavat tuhansia posteja. Ja mä olen tuottanut 100 kertaa enemmän sisältöä, videoita ja kuvia kuin nää mainitsemasi yhteensä, joten alappa sinä lutkuttaan mun hanuria tai sitten suuta soikeemmalle. Missä sä olit kun mä kelasin videota Jarista ja Make oli sitäkin vastaan?
Huomenna tulee videoo ja kuvia Pekasta ja Antonista ja tiistaina Kurosesta sen sijaan, että nuolisin täällä jonkun marginaalipostaajan persettä.
Tietysti pari epäonnistumistakin on tullut matkan varrelle, se nyt on selvää, koska kukaan ei ole mikään kone