BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ole tarvetta Savolaisen nuoleskeluun, en edes tunne kaveria. Enkä myöskään palvo kaveria, mutta jos pakkiksella on tuollainen legendaarisen kova kehonrakentaja mitä marko todellakin oli niin en käsitä miten sivuston pääjehu vittuilee tuohon tyyliin tälläselle kaverille, aivan uskomatonta mun mielestä! Pakkiksella parasta on noi harvat ja valitettavan harvakseltaan kirjoittelevat suuret nimet bodauksesta ja voimailusta (Savolainen, Ossi, Fell, Smulter jne) enkä ihmettele yhtään jos ei kiinosta tänne kirjotella mielenkiintoisia juttuja ja laittaa pätkiä treeneistä jos tollanen vastaanotto sivunvetäjältä. Mulla ei ole tarvetta nuoleskella mutta Mikellä pitäis olla!!!

Osaatko sä lukea? Kato nyt noi viestit, mä vain esitin, ettei massa ole kaikki kaikessa ja siitä se sitten lähti. Sun mielestä mun olis pitänyt kantaa hedelmäkoria Makelle ja nuoleskella sen persettä? Ei tule tapahtumaan, mä en nuole täällä kenenkään hanuria. Ja nää mainitsemasi kaverit kirjoittavat tänne pari hassua viestiä / kuukausi, Pakkotoistolle paljon tärkeämpiä ovat peruskäyttäjät, jotka pukkaavat tuhansia posteja. Ja mä olen tuottanut 100 kertaa enemmän sisältöä, videoita ja kuvia kuin nää mainitsemasi yhteensä, joten alappa sinä lutkuttaan mun hanuria tai sitten suuta soikeemmalle. Missä sä olit kun mä kelasin videota Jarista ja Make oli sitäkin vastaan?

Huomenna tulee videoo ja kuvia Pekasta ja Antonista ja tiistaina Kurosesta sen sijaan, että nuolisin täällä jonkun marginaalipostaajan persettä.

Osaatko sä lukea? Kato nyt noi viestit, mä vain esitin, ettei massa ole kaikki kaikessa ja siitä se sitten lähti. Sun mielestä mun olis pitänyt kantaa hedelmäkoria Makelle ja nuoleskella sen persettä? Ei tule tapahtumaan, mä en nuole täällä kenenkään hanuria. Ja nää mainitsemasi kaverit kirjoittavat tänne pari hassua viestiä / kuukausi, Pakkotoistolle paljon tärkeämpiä ovat peruskäyttäjät, jotka pukkaavat tuhansia posteja. Ja mä olen tuottanut 100 kertaa enemmän sisältöä, videoita ja kuvia kuin nää mainitsemasi yhteensä, joten alappa sinä lutkuttaan mun hanuria tai sitten suuta soikeemmalle. Missä sä olit kun mä kelasin videota Jarista ja Make oli sitäkin vastaan?

Huomenna tulee videoo ja kuvia Pekasta ja Antonista ja tiistaina Kurosesta sen sijaan, että nuolisin täällä jonkun marginaalipostaajan persettä.

Olin SITÄKIN vastaan, mitä muuta vastaan olen? Ja olinko sitä vastaan, vain halusinko, että samalla tulis kuntokuvia?
Miken kun tapaa messuilla sun muilla, niin se on ihan eri mies. Ikävä, että se vetää täällä jotain lovan jätkän roolia, no se näköjään uppoaa joihinkin

Tää on internetti, täällä ollaan erilailla. Kuntokuvia Jarista tulee kuulemma parin viikon päästä lisää, ei mun ottamana mut kuitenkin tulee. Ja mitä kovaan jätkään tulee, niin nää suunsoittajat jotka heittelee mulle kaikkee paskaa tai sitten Suomi24:n apinat, kukaan ei ole ikinä tullut sanomaan livenä mitään. Täällä mulle huudellaan miten Bigfoot Silva nussi mun äitiä aamulla ja kun bannaan siitä, niin kuoro runkkareita on itkemässä siitäkin. Tässäkin ketjussa täysin asiallisesti ilmoitin, että massa ei ole kaikki kaikessa, vaan siinä merkitsee niin moni muukin asia, niin eikös ole jengi vinkumassa, että mun pitäis pitää turpa kii ja kumarrella sua. Siinä viestissä ei ollut yhtään mitään pahaa tai väärää.

Ja kyllä, olit sitä Escalade-videota vastaan, sanoit että lopetat koko homman jos jengi sitä haluaa. Ja joo, en ole menossa kuvaamaan sitä, vittuillaksenikaan en kuvaa Jaria kuin mainoksiin jos musta kiinni on. Muut kuvatkoon. Ohan teillä kamerat, alkakaa pojat duunaamaan materiaalia. Oon kuvannut Bullia jo ihan tarpeeksi.

http://www.pakkotoisto.com/copper/thumbnails.php?album=23

Ja Pakkotoistoa ei ole ikinä vedetty "anteeksi, ei tule toistumaan" asenteella, eikä ikinä tulla vetämään.

Ugh, molemmat mestarit ovat puhuneet ja vaikka liekit vielä vähän loimuaa on selvää konsensusta havaittavissa, meikä lipasee nyt molempia herroja pikkusen, mutta ei homolla tavalla. Laji kuitenkin tarvitsee jatkossakin teidän molempien tietotaitoa ja panostusta joten haudataan nyt ne kirveet sillä loppupelissä kyse on hiuksenhienoista näkemyseroista ja siitä miten toisen tekstiä ymmärretään, ei sen kummemmasta. Mikeä ymmärrän erittäin hyvin sillä se työmäärä jota olet tehnyt tämän sivuston kehittäjänä on mittavin yksittäisen ihmisen teko lajin eteen ja Marko on puolestaan urheilijana vienyt kehonrakennuksen sille tasolle mistä ennen vain haaveiltiin, joten uskokaa nyt että teitä tarvitaan jatkossakin ja mielummin yhteistyötä tekevinä. Ugh.

Ei tässä nyt kirveitä ole kummankaan kädessä ollut, eikä tule olemaan. Aikuisia tässä ollaan ja saahan sitä nyht netissä vänkää aina silloin tällöin. Mutta tähän lopuksi, Jerry Ossi IFBB Pro.

D3X_1628.jpg

Uskomattomat nuo Jerryn olkapäät. Mikähän lie nuita savolaisia vaivaa ku kaikilla hirviät patit pään molemmin puolin.. Varmaan joku hallituksen salailema ydinkoe ollu sillä suunnalla joskus.

Siinä on meikäläisen silmään kyllä niin täydellinen ammattilaiskehonrakentajan fysiikka ku voi vaan olla. Kivinen kunto ympäri vuoden, tasaisen vahva paketti, lihasta paksusti joka puolella, vatsa ei pömpötä eikä mikään lihasryhmä pistä huonolla tavalla silmään/näytä öljyiseltä tms.

Ja tuo Jerryn asenne on ihailtava, äijä on itse sanonut että tämä on hänelle vain harrastus mutta silti keho näyttää tuolta! Fiksu meininki, keho pysyy ehjänä. Ei voi ku vaan toivoa menestystä, hyviä kilpailuvuosia ja terveitä elinvuosia miehelle, monesti ammattilaiskehonrakentajasta ei tule semmonen käsitys että on hyvä roolimalli nuorelle mutta Jerry vaikuttaa juuri sellaiselta!

Siinä on meikäläisen silmään kyllä niin täydellinen ammattilaiskehonrakentajan fysiikka ku voi vaan olla. Kivinen kunto ympäri vuoden, tasaisen vahva paketti, lihasta paksusti joka puolella, vatsa ei pömpötä eikä mikään lihasryhmä pistä huonolla tavalla silmään/näytä öljyiseltä tms.

Ja tuo Jerryn asenne on ihailtava, äijä on itse sanonut että tämä on hänelle vain harrastus mutta silti keho näyttää tuolta! Fiksu meininki, keho pysyy ehjänä. Ei voi ku vaan toivoa menestystä, hyviä kilpailuvuosia ja terveitä elinvuosia miehelle, monesti ammattilaiskehonrakentajasta ei tule semmonen käsitys että on hyvä roolimalli nuorelle mutta Jerry vaikuttaa juuri sellaiselta!

Ainakin toistaiseksi tämän hetkisistä miespuolista Pro:sta kovin ja tosiaan aina kunnossa kuten ammattilaisen kuuluukin.

Niillä on hanavedessä jotain mitä meillä ei ole. Jerry vois muuten heittää tänne joku tyypillisen rankan deltsitreenin.

Jerryn salaisuus tulee duunista. Jerry menee seisoo oven karmien kohalle ja vetää ryhdikkään asennon niin siitä ei liikahda mihinkään vaikka millanen massa-masa siitä yrittää.

Jerry on näistä nykyammattilaisistamme ainoa joka mielestäni ansaitsee PRO-kortin. Aivan uskomaton kunto, kun hänet viimeksi Kuopiossa salilla tapasin. Mielestäni hän oli jo nyt paremmassa kunnossa kuin nämä viime syksynä kilpailleet "ammattilaisemme" lavakunnossaan... Pakko lähteä Lahteen katsomaan ammattilaiskisaa ja katsomaan kuinka Jerry pärjää tositoimissa. Toivottavasti valmistautuminen sujuu suunnitelmien mukaan ja hän välttyy loukkaantumisilta.
Lisäksi arvostan suuresti miestä kilpailijana, joka tekee enemmän ja puhuu vähemmän...

Millä perusteella se ammattilaiskortti ansaitaan tai ei ansaita? Kun eikö kuitenkin muidenkin suomalaisten ammattilaiskehonrakentajien kisoissa ole osa kilpailijoista ollut suomalaisia huonompiakin? Sen ymmärtäisin että jos joka kerta jäädään viimeiseksi isolla marginaalilla muihin, niin ei kuulu kisaan, mutta jos taso kisoissa on sellainen, että osan porukasta kuitenkin voittaa, niin miksi ei ansaitsisi olla mukana?

Ihan mielipidekysymyshän tuo on, mutta ei munkaan silmään muut suomalaiset prot ku Jerry ja Bull näytä ammattilaiskehonrakentajilta.

Millä perusteella se ammattilaiskortti ansaitaan tai ei ansaita? Kun eikö kuitenkin muidenkin suomalaisten ammattilaiskehonrakentajien kisoissa ole osa kilpailijoista ollut suomalaisia huonompiakin? Sen ymmärtäisin että jos joka kerta jäädään viimeiseksi isolla marginaalilla muihin, niin ei kuulu kisaan, mutta jos taso kisoissa on sellainen, että osan porukasta kuitenkin voittaa, niin miksi ei ansaitsisi olla mukana?

Suomen lajiliitto suosittelee kuten muidenkin maiden lajiliitot oman maansa kilpailijaa IFBB:n päämajaan, jossa tehdään lopullinen päätös. Näin olen ainakin asian ymmärtänyt. Minun meriitit ennen pro-kortin myöntämistä voitte käydä lukemassa kotisivuiltani www.jerryossi.fi En tiedä ovatko nuo riittävät teidän mielestänne, mutta tuskin tästä maasta parempia "suosituksia" on reilun 10v aikana löytynyt. Olen myös voittanut useita kilpailijoita amatööriaikoinani, joille tuo kortti on myös myönnetty. Joitakin useampaankin otteeseen. Tuskin siis ihan paskinkaan valinta pro-kortin haltijaksi olen :)Tietysti pari epäonnistumistakin on tullut matkan varrelle, se nyt on selvää, koska kukaan ei ole mikään kone :) Jossakin vaiheessa pro-kortti pystyttiin myöntämään oman maansa mestaruuskisojen overall-voittajalle. Noitakin minulla on kaksi (2006 ja 2009) ja olisi kolmekin, jos vuonna 2000 overall-kisa olisi järjestetty. Itse en kuitenkaan pidä noita kovimpina saavutuksinani amatöörikisoista. Nykyään tuon pro-kortin saaminen on tiukempaa. Jos en väärin muista pitää olla TOP3:ssa MM-kisoissa tai voittaa EM-kisa. Jenkit taas saavat kortin omista mestaruuskisoistaan sarjavoitosta. Korttia ei myöskään ilmeisesti saa pitää, jos on kilpailematta yli 3 vuotta. Itse kyllä luulen, että tuostakin voidaan tinkiä. Silti ajattelin tänä vuonna varmuuden vuoksi kisata :)

Ja olikos se niin, että jos kisaa amatöörikisassa, niin kortti lähtee pois?

Kyllä vaan ja silloin ei ole enää mitään mahdollisuutta palata takaisin proksi.

Laittelen joku kerta tänne juttua olkapäätreenistäni, kunhan saan nuo treenit taas paremmalle mallille. Viime to:na hoidettiin tuota vasenta olkapäätä kuntoon. Ainakin rintatreenissä tuntui tänään paremmalle, vaikka otinkin varmuudeksi vielä pienillä painoilla.

Olin SITÄKIN vastaan, mitä muuta vastaan olen? Ja olinko sitä vastaan, vain halusinko, että samalla tulis kuntokuvia?
Miken kun tapaa messuilla sun muilla, niin se on ihan eri mies. Ikävä, että se vetää täällä jotain lovan jätkän roolia, no se näköjään uppoaa joihinkin

Hei herrat!

Riittää että nää s.tanan keijot pilasi Savolaisen ja Mentulan viestiketjut: "Kantapäät!", "Röhlillä on millin leveämpi selkä!"

Nuo Teidän jutut alkaa kuulostamaan samalta kuin nämä meidän peräkylän politikot. Tai Ourama ...

On asioita joita minä en tiedä, eikä ole tarkoituskaan, mutta Te olette ammattilaisia.

ari.

Back
Ylös Bottom