BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jerry on siitä kiva PRO että voimme ihan hyvällä omallatunnolla laittaa menestyspaineitakin hänen niskaansa. Ilman pokaalia on ihan turha tulla takasi ;)

Ja on myös siistiä, että Jerry täällä itse kertoo kuulumisistaan näinkin lähellä tärkeää debyyttikilpailua.

Kiitoksia vaan kaikille Pakkislaisille kannustamisesta! Kerron terveiset suomalaisilta faneilta Flex Lewisille ja Paul Georgelle...Mitä tulee tuohon tankkaamisen onnistumiseen, se on onnistunut minulta aina ja onnistuu nytkin. En ole koskaan vedonnut tankkauksen epäonnistumiseen, jos kisat eivät ole menneet odotusten mukaan. Antaa muiden kavereiden väittää, että tankkaus pilasi kisan, itse en moista tekosyytä viitsisi käyttää ;-) Värien onnistuminen on tällä kertaa ammattilaisten käsissä. Varasin väripalvelun, koska Niskasen Vellu ei pääse työkiireiltään huoltamaan minua. Kun jätän alle vain solariumrusketuksen, pitäisi tuon ruiskumaalauksen onnistua. Tämä Karen Merrellier (muistinkohan nimen oikein?) on hoitanut tuollaista palvelua jo useita vuosia, joten pitäisi olla homma hanskassa :-)
Joo, tuo pokaali saattaa olla liian kova tavoite tällä kertaa... , niin no riippuu kuinka monelle niitä jaetaan :-)

Ja on myös siistiä, että Jerry täällä itse kertoo kuulumisistaan näinkin lähellä tärkeää debyyttikilpailua.

Kyllä, mahtavaa luettavaa ja katseltavaa.

Tsemppiä Jerrylle, kondis on aivan mahtavan näköinen. Toivotaan hyvää menestystä pro-debyytistä!

kyllä taitaa jerry olla tämän hetkinen se suomalainen kovin pro! painoa on kymmeniä kiloja vähemmän kuin bullilla jne, mutta jumalauta tuota mallia,pyöreyttä,kivisyyttä! tosi mahtava kunto ja ei varmasti jää viimeisten joukkoon ja näin haluan uskoa! hemmetin hienoa että suomestakin saadaan mallikasta kaveria pitkästä aikaa pro lavoille! kyllä noissa pro kisoissa pienemmätkin kaverit ottaa kovia sijoituksia juuri tuon kireyden ja mallin ansiosta. TSEMPPIÄ TSEMPPIÄ JA VIELÄ KERRAN SITÄ TSEMPPIÄ!

Jerrylle julmetusti zemppiä kisaan. Kivisyydellä mennään pitkälle vaikka massoissa tulis takkiin käriukkojen kanssa. Kukaan ei tule olemaan noin rapeassa kunnossa. Jerryllä on takana vuosikausia onnistuneita dieettejä ja kun offikuntokin on aina siisti, niin se iho kiristyy äärimmäisen paperiseksi.

Mitä nyt noita 202 jannuja nopeasti silmäillyt, niin isojahan nekin on, mutta silti joku esteettisyys-ongelma on kyllä todella monella Jerryyn verrattuna. Toivotaan tuon kivisyyden ja symmetrian nostavan sijoituksen sinne kymppisakkiin ainakin! Laitahan hippulat vinkumaan!

En tiedä ootteko jo nähnyt, mutta oli mahtava huomata että Jerry mainittiin MD:n previkka videossa

http://www.musculardevelopment.com/...ritish-grand-prix-preview-with-shawn-ray.html

Todella hienoa, että Shawn Ray huomioi meikäläisen tuossa British Gp:n kilpailijoita käsittelevässä videossa. Olisivat kyllä voineet laittaa jonkin muun kuvan kuin tuon jo viisi viikkoa sitten, huonossa valossa otetun ;-) No, Lontoossa sitten nähdään, miltä näytän line-upissa :-)
Aamukunto oli jo erittäin kuiva ja lihaksetkin olivat tankkaantuneet pyöreämmiksi eilisen tankkauksen jäljiltä.

Jerrylle julmetusti zemppiä kisaan. Kivisyydellä mennään pitkälle vaikka massoissa tulis takkiin käriukkojen kanssa. Kukaan ei tule olemaan noin rapeassa kunnossa. Jerryllä on takana vuosikausia onnistuneita dieettejä ja kun offikuntokin on aina siisti, niin se iho kiristyy äärimmäisen paperiseksi.

Komppaukset tälle, eikö noi 202:en kaverit tuossa Shawn Rayn ennakoissa miltään ihmemiehiltä näyttäneet.

Tsemppiä Jerrylle kisoihin, odotamme innolla mitä tuleman pitää.

Vaikka tää nyt on Jerryn prodebyytti, niin oon silti ihan täpinöissä noista kisoista, että miten korkealle sijoittuu. Vaikea tässä hillitä itseään, kun on pitkästä aikaa Suomesta potentiaalinen ehdokas.

Joo pitkästä aikaa touhussa on samaa jännitystä kuin -90 luvulla kun suomalaiset ammattilaiset kisasi maailman huippuja vastaan.Tuomarointi on nyt myös reilumpaa kuin silloin joten Way to go Jerry!

Vaikka tää nyt on Jerryn prodebyytti, niin oon silti ihan täpinöissä noista kisoista, että miten korkealle sijoittuu. Vaikea tässä hillitä itseään, kun on pitkästä aikaa Suomesta potentiaalinen ehdokas.

Tässä viestissä tiivistyy oma fiilis. Tsemppiä!!!!

Back
Ylös Bottom