SUPERCARB 1kg -40%

Jenkkakahvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nopessa
  • Aloitettu Aloitettu
Täältä jos löytyisi vähän enemmän tietoja ja vinkkejä tähän ärsyttävään ongelmaan, siis jenkkiksiin

Olen 21 v, 165 cm ja 51 kg, eli en todellakaan mikään pullukka. Jalatkin on melko ruikut ja muutenkin olen mielestäni suht siro. Mutta kaikki ylimääräinen mitä on niin on sitten kertynyt häiritsevästi juuri alavatsalle ja jenkkiksiksi, ei ne nyt mitkään valtavat ole, mutta häiritsevät kuitenkin.

Treenaan 3-5 kertaa viikossa erilaisissa jumpissa (pump, combat, zumba, balance) ja lisäksi pyrin käymään vähintään yhdellä juoksulenkillä viikossa ja tietysti koiran kanssa tulee käveltyä 0.5-2 h päivässä.. Syön aika normaalisti, kaikkea kohtuudella enkä ole koskaan ollut millään dieetillä tai osaa kieltää itseltäni jotain ruoka-aineita, pitäisikö lopettaa esim pasta?

Mitä liikkeitä pitäisi tehdä?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mulla on vähän samoja ongelmia - rasva palaa vatsasta ihan ok mutta niiiiiin hitaasti kyljistä,kyseessä täytyy olla joku pahemmanlaatuinen ikilaardi mikä niihin on juuttunut!! Mulla on vielä tosi kapea vyötärö joten lantio näyttää entistä leveämmältä:(..

Ei kai mitään oikotietä tässäkään asiassa onneen ole, vaan yleisesti rasvan polttaminen. Tosin luin juuri jostain sport tms lehdestä,että rasvan poltto paikallisesti olisikin mahdollista, kun verenkierto tietyllä alueella lihaskuntoharjoittelun myötä lisääntyy. Tiedä häntä.
Viisaammat voivat kertoa, että onko kylkien reenaamisesta hyötyä esim. käsipainon kanssa vartalon sivutaivutus tai selkäpenkissä kyljellään tehtävä ojennus?? Auttaisko jenkkiksiin vai onko vaikutus päinvastainen eli leventävä?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Viisaammat voivat kertoa, että onko kylkien reenaamisesta hyötyä esim. käsipainon kanssa vartalon sivutaivutus tai selkäpenkissä kyljellään tehtävä ojennus?? Auttaisko jenkkiksiin vai onko vaikutus päinvastainen eli leventävä?

Kovaa keskivartalotreeniä vaan kehiin, eiköhän se siitä. Se että on laiha, ei tarkoita etteikö voisi silti olla löysä. Eikä mitään vemputuksia ja sadan toiston sarjoja, vaan kunnolliset painot.

Pitää myös muistaa, että rasvan kertyminen on osittain genettistä, joillain kertyy reisiin ja toisilla kylkiin. Treenatkaa kovaa ja unohtakaa jenkkisten tuijottelu! Rasvaa tulee ja menee, tärkeintä on että lihakset vahvistuu. :D

Mulla on vähän samoja ongelmia - rasva palaa vatsasta ihan ok mutta niiiiiin hitaasti kyljistä,kyseessä täytyy olla joku pahemmanlaatuinen ikilaardi mikä niihin on juuttunut!! Mulla on vielä tosi kapea vyötärö joten lantio näyttää entistä leveämmältä:(..

Ei kai mitään oikotietä tässäkään asiassa onneen ole, vaan yleisesti rasvan polttaminen. Tosin luin juuri jostain sport tms lehdestä,että rasvan poltto paikallisesti olisikin mahdollista, kun verenkierto tietyllä alueella lihaskuntoharjoittelun myötä lisääntyy. Tiedä häntä.

Fit-lehti. Paikallinen vaikutus on joka tapauksessa niiiiin pieni, että sen varaan ei kannata treeniään perustaa. Mutta suosittelen kovaa treeniä kuten Assiskin -en tosin vaan keskivartaloon vaan ihan koko kropalle.

Mutta eikö "kunnolla", isoilla painoilla kylkiä treenaaminen juuri kasvata tai tee paksummaksi vyötäröä? Olen ainakin monesti kuullut että kylkiä kannattaisi tehdä pidempiä sarjoja vähemmällä painolla jos tahtoo kiinteyttää/pienentää vyötäröä..?!
Esim. kovassa maastavedossa kannattaa käyttää vyötä sen paksuuntumisen estämiseksi?

Vyötä ei kyllä käytetä tuon takia. Ja aika HELVETINMOISET keskivartalon lihakset saa nainen omata, ennen kuin ne vyötäröä paksuntavat. Sellaista en ole vielä koskaan nähnyt. Kunnon koko kropan treeniä vaan, mitään yksittäisiä hilavitkutuksia ei kannata alkaa tekemään.

Ruokavaliolla voi tähänkin asiaan vaikuttaa. Yritä syödä sellasia ruokia, jotka ei kauheen nopsaan nosta verensokeria.

Kiitoksia vinkeistä, vielä jos joku jaksaisi heittää sitten jonkun ihan ehdotuksen esimerkkitreeniviikosta, kun kuitenkin omasta mielestäni aika paljon urheilen, mutta olisiko syytä vaihtaa tyyliä, esim. muutaman jumpan sijasta mieluummin salille? Vai riittäisiko esim. 20-30 min jumpan jälkeen salin puolella... Mitä siellä salilla sitten kannattaisi tehdä?

En ole koskaan oikein oppinut käymään ihan kuntosalilla kun jotenkin vaan sitten haahuilen laitteelta toiselle enkä oikein tiedä mitä tehdä, jumpassa on hyvä kun joku kokoajan kertoo mitä tehdään ja kuinka paljon :D

Suositut

Back
Ylös Bottom