Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ratu sanoi:No mutta tää kansa ei aikanakaan ole enää kännissä. Enemmän olisin huolissani venäjän ydinaseista. :D
Pantera sanoi:taas raukat itkee täällä. moniko teistä on oikeasti käynyt jenkeissä? tietää mistä puhuu ja tuntee aitoja kansalaisia? nii-i.
vanha laki pätee taas ettei kaikkea pidä ottaa ihan tosissaan mitä lukee.
ja mulle on turha alkaa vonkumaan tästä asiasta enempää.
Pantera sanoi:taas raukat itkee täällä. moniko teistä on oikeasti käynyt jenkeissä? tietää mistä puhuu ja tuntee aitoja kansalaisia? nii-i.
vanha laki pätee taas ettei kaikkea pidä ottaa ihan tosissaan mitä lukee.
ja mulle on turha alkaa vonkumaan tästä asiasta enempää.
Gangst3ri sanoi:Amerikka on niin kaksinaismoralinen paskakasa että odotan innolla sen kaatuvan omaan älyttömyyteensä.
AM sanoi:Jos julkisella paikalla humalassa olo on laitonta, miten hankkiutua kotiin illan päätteksi ?
mage sanoi:Ja mitäs sen jälkeen?.....
Edgar sanoi:En sitten vongu tai edes vingu, totean vain olleeni viime vuonna 3 kuukautta keskilännessä. Kapakassa sai olla kännissä, ulkona ei, muuten olisi tullut palkinnoksi putkareissu "public intoxicationista" - siis vaikkei olisi aiheuttanut mitään häiriötä kenellekään.
Edgar sanoi:kaikilla on kivaa kiinalaisten ja venäläisten hallitsemassa maailmassa
selene sanoi:Kännissä ajaminen on kyllä mun kokemukseni mukaan erittäin iso ongelma jenkeissä, tai ainakin mun asuinpaikassani. Kavereistani (normaaleja yliopistossa opiskelevia tyttöjä ja poikia) lähes kaikki ajelivat huoletta parin oluen jälkeen
Katabolic sanoi:Miksi eivät ajaisi, eikös jenkeissä ole tuo rattijuopumusraja useimmissa osavaltioissa promille?