• 3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN (540 kaps.) -24%

MEN´S PHYSIQUE PRO Jeff Seid

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kyllä. Karisma on kaukana siitä äärimmäisestä narsismista jota tuo videoidensa perusteella edustaa. Menisi varmaan narupaidassa vaikka mummonsa hautajaisiin.

Kieltämättä joo, tosin amerikkalainen kulttuuri eroaa aika paljon suomalaisesta. Paikallisen vihakulttuurin vuoksi täällä ei saisi pitää narupaitaa edes salilla kesällä käydessä :D Law of Jante.

Tuossa muuten linkki ja kuvia viime kisoista Seidistä ja siitä, kelle hän hävisi. En oikein itse ymmärrä millä arviointiperusteilla Seid olisi näistä kahdesta huonompi. Seidillä on enemmän lihasta sekä rapeampi kunto. Tämän lisäksi overall aesthetic/beach boy, millä nimellä sitä haluaakaan kutsua, look on huomattavasti parempi.

Eihän tolla toisella ole edes käsiä tai olkapäitä vai onko mun näkökulma tässä liian puolueellinen?

Tuossa muuten linkki ja kuvia viime kisoista Seidistä ja siitä, kelle hän hävisi. En oikein itse ymmärrä millä arviointiperusteilla Seid olisi näistä kahdesta huonompi. Seidillä on enemmän lihasta sekä rapeampi kunto. Tämän lisäksi overall aesthetic/beach boy, millä nimellä sitä haluaakaan kutsua, look on huomattavasti parempi.

Eihän tolla toisella ole edes käsiä tai olkapäitä vai onko mun näkökulma tässä liian puolueellinen?
Ei sitä nyt tollasilla hiuksilla voi laittaa voittamaan.

Siis miten niin viime kisoista? Toi on kolme vuotta vanha kisa.

Edit: Vai meinaatko ylipäätään aikasempia kisoja uralta? En vaa ymmärrä. Ja varmaan sen takia vaa hävinny ku tuolloin koko sarja oli aika uus juttu ja arviointi kriteerit oli mitä oli.

11008233_1419323221697616_1420613251_n.jpg

Siis miten niin viime kisoista? Toi on kolme vuotta vanha kisa.

Edit: Vai meinaatko ylipäätään aikasempia kisoja uralta? En vaa ymmärrä. Ja varmaan sen takia vaa hävinny ku tuolloin koko sarja oli aika uus juttu ja arviointi kriteerit oli mitä oli.

Perkele, heitin väärän linkin. Noh, nevermind, se hävis tossakin vaikka olis pitänyt kuntonsa vuoks voittaa :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Voisiko tämän ketjun jo vihdoinkin sulkea? Tai siirtää vaikka mimmien osastolle? Hävettää jo kaikkien miesten puolesta katsoa tuota akkamaista keimailua. ns. "Karjalanpiirakka ja kintaat" osastoa! En ole itsekkään metsuri, mutta silti.

Onhan toi aika homostelua jännitellä lihaksia kameran ja peilin edessä. Sitten varsinkin kun menee muiden ihmisten eteen niitä jännittelemään vähissä vaatteissa niin huhhuh mitä homostelua :D

Onhan toi aika homostelua jännitellä lihaksia kameran ja peilin edessä. Sitten varsinkin kun menee muiden ihmisten eteen niitä jännittelemään vähissä vaatteissa niin huhhuh mitä homostelua :D

Itekki naureskellu näille perus pakkislaisen logiikalle :D

Suositut

Back
Ylös Bottom