• 3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN (540 kaps.) -24%

MEN´S PHYSIQUE PRO Jeff Seid

Näyttääkö Jeff mielestäsi että olisi roinannut? jos kaveri on 12-vuotiaasta asti treenannut ja syönyt kuten pro niin etkö voi suvaita hänelle tuollaista kehitystä? Geenit kaverilla on kunnossa, onhan maailmassa varmaan vielä kovempiki kuntoisia natuja.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Niinhän ne on, sillä jokainen peruspakkislaista isompi on joka tapauksessa roinaaja...

Oonko sanonu että se on roinannu?Sanoin vaan et noi testit ei sitä todista.

Mulle on ihan yks ja sama onks toi vetäny roinaa vai ei.Se voi hyvinki olla natu tai sitten ei ja siitä te voitte jatkaa väittelemistä

No ei kyllä oo pyöriny lähelläkään Azizin porukkaa. :D Tai ainakaan Azizia.

1501843_469884166450353_1759767033_n.jpg

Tollanen kondis olis kyllä mahtava joskus!! Tietysti omalla paskalla rakenteella ei nyt tollaseks tule, mutta siihin suuntaan kuitenkin. :rock:

ihan vaan tiedoksenne että tuossa sarjassa on doping testit, näin Jeff kirjoitti aikanaan. Ja juuri ennen olympiaa yksi hänen kilpakumppani kärähti. faktat kuntoon ennenku huudatte että on roids.

Natu kunnes toisin todistetaan, mutta ihan mielenkiinnosta suorittiko testit ulkopuolinen taho? Phil Heathikin vakavalla naamalla uutisissa sanoi hänellä olevan ''yllätystestejä''

Ite pakko liittyä keskusteluun, ei, seidin kuvaa ei sentään löydy huoneestani, mutta itsekkin mirraan aivan järkyttävästi kaveria.

Aika tiukkaan olen seurannut kaveria ja tosiaan vaikuttaa pohjalla olevan myös paino/yleisurheilutausta..

Sekin on totta, että eihän sitä voi mitenkään todistaa, että onko roinattu ikinä, mutta ite uskon kaverin olevan "puhdas" vaikka tälläkään nyt ei ole mitään merkitystä.

Tosiaan, sekin ärsyttää jo melkeen, että jos vähänkin löytyy geenejä ja esim. aletaan reenaa 15-vuotiaana oikeesti kovaa ja oikein JA syömishomma on hallussa, niin kahdessakin vuodessa on
mahdollista saada aivan järkyttävät gainit lihassa niinkö voimissa, itse olen taas huomannut sen merkityksen.

Seki ärsyttää saatanasti(pakko avautua) kun semmoset ketkä omasta mielestä reenaa hyvin ja kehitys on silti suhteellisen hidasta ja sitten miettii, että ton on pakko roinata ko on tossa kunnossa.

Ite uskaltaisin sanoa, että normikroppainen jamppa vois saaha ton kropan kolmessa vuodessakin aikaseks vaikka lähtis melkeen nollasta(tähän en sentään laske hirveesti ylipainoisia) kunha molemmat reeni
ja ruoka on kunnossa.

Pirun asenne kaveri anyway! Voi vaan kuvitella paljon tolla on hatereita, mutta se varmaan taas toisaalta tuo niitä fanejakin iha saatanasti.

Vähän gay kysymys, mutta mitä itse veikkaatte kaverin käden ympärysmitalle? Kaveri ite väittää 45cm sentteinä, mutta jotenki tuntuu aika rajulta..

Kireys kummiski luo illuusiota koosta niin ite sanoisen että 40-42cm?

Helposti voi olla 45cm ainaki pumpissa. On kuitenki pitkä kaveri, niin käsi ei välttämättä näytä niin paksulta mitä on.

Katoin jonku treenivideon ja kaveri tekee kyllä kaikki liikkeet aivan päin persettä...

Käsistä sanoisin, että about 42cm.

Hei ihan tosi, koko eka sivu täynnä keskustelua siitä onko natu vai ei, ja kuinka paksu käsi on. Miten tää aina menee tähän?

Hei ihan tosi, koko eka sivu täynnä keskustelua siitä onko natu vai ei, ja kuinka paksu käsi on. Miten tää aina menee tähän?

Itse en kyllä rehellisesti edes osaa kaukaisimmissa kuvitelmissani unelmoida, että tämä keskustelu olisi voinut mitään muuta ollakkaan. Tosin vielä puuttuu aihe " Hupparissa ei näytä miltää ".

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Suositut

Back
Ylös Bottom