Ite pakko liittyä keskusteluun, ei, seidin kuvaa ei sentään löydy huoneestani, mutta itsekkin mirraan aivan järkyttävästi kaveria.
Aika tiukkaan olen seurannut kaveria ja tosiaan vaikuttaa pohjalla olevan myös paino/yleisurheilutausta..
Sekin on totta, että eihän sitä voi mitenkään todistaa, että onko roinattu ikinä, mutta ite uskon kaverin olevan "puhdas" vaikka tälläkään nyt ei ole mitään merkitystä.
Tosiaan, sekin ärsyttää jo melkeen, että jos vähänkin löytyy geenejä ja esim. aletaan reenaa 15-vuotiaana oikeesti kovaa ja oikein JA syömishomma on hallussa, niin kahdessakin vuodessa on
mahdollista saada aivan järkyttävät gainit lihassa niinkö voimissa, itse olen taas huomannut sen merkityksen.
Seki ärsyttää saatanasti(pakko avautua) kun semmoset ketkä omasta mielestä reenaa hyvin ja kehitys on silti suhteellisen hidasta ja sitten miettii, että ton on pakko roinata ko on tossa kunnossa.
Ite uskaltaisin sanoa, että normikroppainen jamppa vois saaha ton kropan kolmessa vuodessakin aikaseks vaikka lähtis melkeen nollasta(tähän en sentään laske hirveesti ylipainoisia) kunha molemmat reeni
ja ruoka on kunnossa.
Pirun asenne kaveri anyway! Voi vaan kuvitella paljon tolla on hatereita, mutta se varmaan taas toisaalta tuo niitä fanejakin iha saatanasti.