Mitä helvetin väliä sillä on onko natu vai ei ole? Täälläkin on varmasti jokaisella mahdollisuus olla natu tai roinari. Jos epäilette että kaveri romuttaa ja käy kunto kateeks niin hommatkaa romut koneeseen ja tehkää sama kondis
Ai mitä väliä? No todellakin on väliä, kaikki kun ei halua olla roinareita. Varsinkin, jos kaveri itse sanoo (ts. ottaa osaa keskusteluun natuudestaan aktiivesti mm. facebookissaan ja esim. bodybuilding.com foorumilla) olevansa natu. Siinä on vähän eri sävy, kuin esim. (suomi)bodareiden/harrastajien tyylissä vaieta koko aiheesta tai sitten vinkkailla modeille, että poistakaapa pari viestiä taas jne. ja jotkut vielä ns. "puolustelee" lääkkeitä sillä, että "mitä väliä, onko natu vai ei". Jos välttelee ns. keskustelua/väittelyä natuudesta, voi melkein sanoa että kohtuu todennäköistä että ei ihan puhtaana olla - mikä tietenkin kehonrakennuksen parissa on ihan ok. Puhtaana menevälle kaverille ei tuota ongelmaa väitellä natuudesta, vaikka se saattaa pitemmän päälle tylsää ollakin. Huvikseen kävin lukemassa muutamien muidenkin fitness-mallien facebooksivuja - heillä näytti tyyli olevan luokkaa "vaietaan, ei vastata, ollaan aiheesta hiljaa, ei kommentoida kommenttiosioon". Siinä on eri sävy, kuin Jeffin tyylissä kysyttäessä roinasta tms. vastata niihinkin yksittäisten käyttäjien viesteihin. Toki varmaan osaan trollatessaan, mutta ei kaveri ainakaan pelkää sitä väittelyä.
Onko tää joku lääkkeiden käyttäjien keksimä juttu, että "ei oo mitään väliä, miten kunto on saavutettu, jos oon kovempi ku toi herra x tos vieres". No on sillä merkitystä, varsinkin jos pidetään turpa kiinni omasta lääkkeiden käytöstä ja ns. "ollaan olevinaan parempi fysiikkaisia", kuin puhtaat kaverit. Kenties vielä "lesoillaan" natuille kavereille, että oma kunto on myös puhtaana saavutettu. Jos taas on selvää, että kaveri "tekee kaikkensa kuntonsa eteen", niin silloin on oikein ns. "leijua" kunnollaan, mutta ei silloin jos väittää olevansa natu.
Varsinkin natuille uskoisin olevan merkitystä, kuinka kunto on saavutettu - on jotain, mihin verrata ja jotain näkemystä, mihin hyvillä geeneillä voi päästä. Jos Jeff kuvitteellisesti jää nyt kiinni lääkkeistä, minua ei ainakaan kiinnosta kaverista sen enempää väitellä - siirryn etsimään seuraavaa ns. "natu-esikuvaa fysiikan puolesta".
Ihmeellisesti tuo suurin kitinä natukeskustelun lopettamisesta tulee näiltä lääkealan harrastajilta ja useimmiten he kommentoivatkin, "onko mitään väliä, onko natu vai ei". Eikai tuo nyt niin paljon häiritse, vie muutaman minuutin päivästä lukea postit läpi, itse ainakin luen mielellään aiheesta ja Savolaisen blogipätkää doupista odotellaan!
Ei haittaa, vaikka seuraavat 100 sivua keskusteltaisiin doupista. Noi salitulokset nyt pitäis ainakin natunakin onnistua! Siinähän sitä ois itellekki tavoitetta.
Jos oisin ite Jeff, en roinaisi, vaan muistaisin aina provosoida "natuepäilijöitä" väittelemällä aiheesta ja leijumalla sillä, kuinka näin natunakin tänne pääsee.