Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tosi kova kondis jayllä, kun saa itsensä vielä kireäksi niin voitto on taattu.
tosi kova kondis jayllä, kun saa itsensä vielä kireäksi niin voitto on taattu.
Miten te voitte lykkiä yhtään mitään,kun kisoihin on vielä pari kuukautta aikaa? Monta tasavahvaa ukkoa tulossa kisoihin.Mahti kunto. En tiedä mitä ne tuomarit siellä ajattelevat, että halutaanko Jayn enää voittavan (vitustako minä niiden herrojen järjenjuoksua ymmärtäisin), mutta kuvan perusteellä Cutler on kyllä tämän hetken ehdottomia huippuja. Itse varmaan lykkäisin voiton hänelle!
Itse asiassa Jay näyttää tällä hetkellä poikkeuksellisen hyvältä. Taitaa olla vähän kevyemmässä kunnossa aikoihin, mikä on näemmä varsin hyvä asia. En laskisi Jayta ulos seuraavaa mestaria arvuuteltaessa...
Se on kuulkaas niin että Heath on ykköne ja Dexter kakkone 2009 olympiassa.
Ei taida cutlerilla olla asiaa edes top3, on siellä sen verran kovassa kunnossa muut ukot. Ainakin viimehetkisten kuvien perusteella.
Tuli eilen katsottua All access- leffa ja oli kyllä todella positiivinen yllätys. En ole aikaisemmin pitänyt yhdestäkään Cutlerin pätkästä, mutta tämä valoitti miehen ajatusmaailmaa ja henkisiä paineita uudella tavalla. Pientä dramatisointia paikoittain havaittavissa, mutta ei häiritsevän paljon. Ehdottomasti katsomisen arvoista tavaraa.
Ps: Löytyy myös tubesta...
All access part 1