BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sattuipa tuossa eilen illalla v.99 Bodauslehti käteen:Lehdessä juttu kyseisen vuoden Ironman kisasta...Tuossa kisassa Cutler sijoittui kolmanneksi,taso kilpailussa erittäin huono ja Cutlerista kirjoitettiin että ei oikeaa ammattilaisainesta,huono rakenne ym.ym.Lisäksi veikattiin että tuo kolmas sija tulisi olemaan uran paras sijoitus...
Kävipä hieman toisin:) Mielenkiintoista lukea vanhoja juttuja...Joskus se asiantuntija arviokin menee aika metsään.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
on se ihme kun noilla maailman huipulla voi toi pää olla normaalin kokonen ja siisti vaikka lihaa perkeleellisesti. suomalaisilla usein pää niin järkyttävä ettei arvostelulajissa ainakaan lisäpisteitä saa. tehdäänkö sitä aerobista vaan niin paljon enemmin vai onko ruokavalio massakaudellakin paremmin kunnossa.

No siis nuo emännät kyllä näyttävät olevan suoraan jostain "My Friends Hot Mom"- sarjasta, jymyt ja kaikki!

God bless America.

Sattuipa tuossa eilen illalla v.99 Bodauslehti käteen:Lehdessä juttu kyseisen vuoden Ironman kisasta...Tuossa kisassa Cutler sijoittui kolmanneksi,taso kilpailussa erittäin huono ja Cutlerista kirjoitettiin että ei oikeaa ammattilaisainesta,huono rakenne ym.ym.Lisäksi veikattiin että tuo kolmas sija tulisi olemaan uran paras sijoitus...
Kävipä hieman toisin:) Mielenkiintoista lukea vanhoja juttuja...Joskus se asiantuntija arviokin menee aika metsään.

Heh, hauska sattuma. Luin juuri samaa lehteä viikonloppuna. Jäi tosiaan mieleen tuo KP:n kommentti "ei ainesta oikeaksi ammattilaiseksi" :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Niinpä, harva asiantuntija olisi myöskään kristallipallosta nähnyt että taso huononee yleisesti ottaen näin roimasti. Tokihan Jayhän on hommannut massaa niin reilusti tuon jälkeen että tuolloin ei sitä varmasti kukaan olisi odottanut, mutta ei sillä ( / tolla rakenteella) korkeinta sijaa olisi tavoitettu jos ei kovimmat äijät olisi tippunut kyydistä.

Onko se yllätys kun ei päältä 30 vuotiaiden ihmisten häissä ole pissispainoitteinen hääseurue?

Niin tosiaan, tuo viesti ei ollut mitenkään vittuiluna, joku toinen saattoi ymmärtää pointtini - MILF parempi kuin "pissis". Taisit vetästä tuon ikäkortin esiin :rolleyes: Siis meikäläisen osalta.

Viimeksi muokattu:
Niin tosiaan, tuo viesti ei ollut mitenkään vittuiluna, joku toinen saattoi ymmärtää pointtini - MILF parempi kuin "pissis". Taisit vetästä tuon ikäkortin esiin :rolleyes: Siis meikäläisen osalta.
En mä mitään ikäkorttia vetänyt esiin. enkä ottanut mitenkään vittuiluna. Tai no ehkä hiukka, sun ikää katsoin ja noin yleisesti olen IRL huomannut, että 99%:sun sun ikäissistä pitää +30 vuotiaita naisia helvetin vanhoina ja pissaliisat rokkaa täysiä :D
Tai yritetääs vaikka muotoilla niin, että tuollaista lausetta minkä kirjoitit ei kirjoita kun ~18-22 vuotiaat "miehet".

En mä mitään ikäkorttia vetänyt esiin. enkä ottanut mitenkään vittuiluna. Tai no ehkä hiukka, sun ikää katsoin ja noin yleisesti olen IRL huomannut, että 99%:sun sun ikäissistä pitää +30 vuotiaita naisia helvetin vanhoina ja pissaliisat rokkaa täysiä :D
Tai yritetääs vaikka muotoilla niin, että tuollaista lausetta minkä kirjoitit ei kirjoita kun ~18-22 vuotiaat "miehet".
Allright, olen vissiin poikkeustapaus :D Mutta nyt loppuu tämä offtopic

Ei meinannut samaksi vaimoksi tunnistaa, kuin mitä Cutlerin treenivideoilla...

Zone-sarja -42%
Jay poussaa....Onhan mies suht isossa kunnossa mutta mun silmään toi rakenne on niin pökkelömäinen että että toivon että TOP kolmoseen ei ole asiaa!....Uskon edelleen että Green, Dexter, Heath jakavat kolme ensimmäistä sijaa...

DSC_4452_CTGGETSWIZ.JPG

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom