BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On sääli, että Jay tulee todennäköisimmin liittymään Wheelerin ja Levronen seuraan historian kovimpina miehinä, jotka eivät voittaneet Olympiaa. Hän on yksi niistä, jotka ovat monta vuotta olleet aivan terävimmässä kärjessä joten on todella harmillista ettei sitä arvokkainta pokaalia tule ikinä.

Näinhän se tulee olemaan, mutta Jayllä on ollut tuuria, ettei ammattilaiskehonrakennuksen taso ole yhtä korkealla kuin 90-luvun lopussa. Dexter, Gunther, Gustavo ja Victor ovat kaikki hyviä kehonrakentajia, mutta kukaan ei leikilläkään lähde vertaamaan heitä Flexiin, Shawniin ja Keviniin. Cutler on saannut pitää kakkospaikkansa aika rauhassa. :)

Valitettavasti vain 01 miehen kunto oli sellainen että voiton olisi pitänyt tulla.

Oon täysin eri mieltä. Jay oli kireämpi, mutta mestarilla taas parempi symmetria, rakenne ja selkäpuolella ero oli valtava.

No helvata! Toivon totisesti ettei mitään viime hetken mokia käy tai muuta, koska nyt näyttää todella hyvältä ainakin! Keskivartalo mahtavassa kuosissa ja selässäkin detaljia enempi kun yleensä. Toivotaan parasta :thumbs:

Voitosta nyt ei kilpaile oikein ketään luultavasti jos ronkka kunnossa on, mutt aolisi tuo paketti hieno lavalla nähdä.

Oon täysin eri mieltä. Jay oli kireämpi, mutta mestarilla taas parempi symmetria, rakenne ja selkäpuolella ero oli valtava.

Rakenne ehkä, toisaalta nimenomaan lihasten symmetria on aina ollut parempi Jaylla, jolla ei käytännössä ole yhtään heikkoa lihasryhmää. Toisekseen Ronkan maha pömpötti saatanasti, ja ojentajat ja pohkeet olivat jo silloin huonot. Siksi Jay veikin kaksi ensimmäistä kierrosta, mutta Ronnie vetäisi jenkkikalsarit esiin vaparissa ja hyökkäsi heti silmille posedownissa. Jay ei vain niissä osannut korostaa parempia puoliaan.

Tosin me kaksi ollaan tästä taidettu puhua ennenkin :D

Edit: Deathlok, mun mielestä tuo ei kerro paljoakaan, yleensä silloin jäädään löysäksi, ja onhan Jaylla tuossa vielä tehtävää.

JP Fux sanoi:
jatkuvuuden kanssa samaa mieltä. jotenkin samanlainen luukki kun oli 2005 olymppiassa. mutta kisapäivänä sen sitten näkee
edittiä ja kunto on siis hieno :)
Tuo on totta, tää on vasta 15 days out ei ole kisapäivä pojat. Esim. Jayn viime leffassa se sanoi kaksi viikkoa ennen kisaa, että tämä ei ole mitään miltä aijon näyttää lavalla ja se piti paikaansa. Eli kyllä Jay ihmeitä saa aikaan ja oikeastin rukoilen tuolle miehelle Mr. Olympia voittoa edes kerran, heti kun Ronsteri lähtee eläkkeelle niin edes kerran tuo mies saisi Olymppia kullan kaulaansa, se olisi minun unelmani.

BTW omaa silmää on pikkasen tullut enemmän yksityis kohtia, mutta paha sanoa, mitä Jay päräyttää 15:ssa päivässä.

Tosin me kaksi ollaan tästä taidettu puhua ennenkin :D

Jeps :)

Sanottakoon vielä, että Jayllä oli kieltämättä loistava tasapaino 2001, mutta niin myös mestarilla. Jayn vahvuudet(vatsa, pohkeet) olivat Ronnien heikkoudet ja toisinpäin. Silti kallistun, että Ronnien kokonaispaketti oli tittelin arvoinen viisi vuotta sitten.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä Cutlerilla on niin tasapainoinen paketti että näyttää näissä yksittäiskuvissa siksi jonkun silmiin jopa tylsältä. Etenkin ennenkuin alkaa kovinkaan paskaksi haukkumaan niin pitäisi ensin nähdä vertailukuvia muihin. Lavallahan Cutleri on parhaimmillaan kun pääsee vertailemaan.
Mutta tietty jos silmiin näyttää siltä että haluaa haukkua jotain tiettyjä yksityiskohtia, niin antaa palaa vaan... mutta hiukan epäreilua mun mielestä tän tason kaveria mollata kokonaisuutena, kaikkihan sen tietää että sellainen on silkkaa paskapuhetta.

Mun mielestä Cutlerilla on niin tasapainoinen paketti että näyttää näissä yksittäiskuvissa siksi jonkun silmiin jopa tylsältä.

Itse näen asian juuri samanlailla, saman vaikutelman joskus sain mm. Cormierista.

Mun mielestä Cutlerilla on niin tasapainoinen paketti että näyttää näissä yksittäiskuvissa siksi jonkun silmiin jopa tylsältä. Etenkin ennenkuin alkaa kovinkaan paskaksi haukkumaan niin pitäisi ensin nähdä vertailukuvia muihin. Lavallahan Cutleri on parhaimmillaan kun pääsee vertailemaan.
Mutta tietty jos silmiin näyttää siltä että haluaa haukkua jotain tiettyjä yksityiskohtia, niin antaa palaa vaan... mutta hiukan epäreilua mun mielestä tän tason kaveria mollata kokonaisuutena, kaikkihan sen tietää että sellainen on silkkaa paskapuhetta.

Jep, tätä hain myös ehkä itsekkin kun sanoin, ettei ole tietyssä mielessä "säväyttävä", vaikka pirun kovassa kunnossa.

Mutuilisin että Cutler ei voita olympiaa koskaan. Ronnie vie niin kauan kuin kilpailee ja Ronnien jälkeen tulee uusi voittaja, joka voittaa taas useamman vuoden putkeen, vaikkapa Phil Heath. Cutler on tässä vaiheessa jo eläkkeellä kilpailuhommista.

Itse näen asian juuri samanlailla, saman vaikutelman joskus sain mm. Cormierista.

Hehehe, ihan samoja ajatuksia itsellä. Laadukkaita, mutta jotenkin kamalan tasapaksuja fysiikoita, eivätkä mm. nämä kaksi miestä ole ikinä kuuluneet suosikkeihini vaikkakin ovat arvostettuja ja sijoittuvat hyvin.

Ronnie vie niin kauan kuin kilpailee ja Ronnien jälkeen tulee uusi voittaja, joka voittaa taas useamman vuoden putkeen, vaikkapa Phil Heath. Cutler on tässä vaiheessa jo eläkkeellä kilpailuhommista.
Täytyy muistaa, että Cutler ei ole missään nimessä vanha kehonrakentajaksi!
Coleman tulee mitä todennäköisemmin lopettamaan parin vuoden sisällä, ja siinä on Cutlerin sauma.

Cutlerille Yatesin apua

Cutlerin kannattaisi kääntyä treeni ja kisa valmistelu hommissa Dorian Yatesin puoleen. Yates saattaisi antaa Cutlerin fysiikkaan sen viimeisen silauksen, jolla Coleman lyötäisiin. Cutlerin pitäisi saasa Yatesin kaltainen tiukkuus ja kuivuus Mr Olympiaan, ja Yates mallisesta selästäkään ei olisi haittaa. :offtopic:

Cutlerin kannattaisi kääntyä treeni ja kisa valmistelu hommissa Dorian Yatesin puoleen. Yates saattaisi antaa Cutlerin fysiikkaan sen viimeisen silauksen, jolla Coleman lyötäisiin. Cutlerin pitäisi saasa Yatesin kaltainen tiukkuus ja kuivuus Mr Olympiaan, ja Yates mallisesta selästäkään ei olisi haittaa. :offtopic:

Yates kyllä ties mitkä säädöt itselle toimi ,mut mikä takaa että ne Cutlerille toimisi..ja miten luulet Dorian voisi auttaa Jayn saamaan hänen mallisensa selän?Kyllä kun tuolla tasollalla ollaan ,niin kyllä Jay tietää mitkä kikat toimii ja mitkä ei..loput on genetiikkaa.Mielestäni...

Onhan muutkin Bodarit Yatesin apua käyttäneet

Craig Titus muutama vuosi sitten tosi tiukassa kunnossa yksissä pro kisoissa Yatesin opastuksen ansiosta . Tänä vuonna Yates opastusta nautti Chris Cormier olisi saatanut olla tämän vuoden Mr Olympiassa kovassa kunnossa, mutta sairastuminen pilasi kaiken. Ehkä Yates ei saisi aivan samanlaista selkää Cutlerille tehtyä, mutta ehkä lisää muotoa, yksityiskohtia. Kisa dietti voisi olla se, jossa kaikessa eniten voisi olla Yatesista Cutlerille apua .esim alaselän tiukkuus, joka on ollut Cutlerille ongelma.

Back
Ylös Bottom