Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On sääli, että Jay tulee todennäköisimmin liittymään Wheelerin ja Levronen seuraan historian kovimpina miehinä, jotka eivät voittaneet Olympiaa. Hän on yksi niistä, jotka ovat monta vuotta olleet aivan terävimmässä kärjessä joten on todella harmillista ettei sitä arvokkainta pokaalia tule ikinä.
Valitettavasti vain 01 miehen kunto oli sellainen että voiton olisi pitänyt tulla.
kaiken maailman Gustavojen .
Oon täysin eri mieltä. Jay oli kireämpi, mutta mestarilla taas parempi symmetria, rakenne ja selkäpuolella ero oli valtava.
Tuo on totta, tää on vasta 15 days out ei ole kisapäivä pojat. Esim. Jayn viime leffassa se sanoi kaksi viikkoa ennen kisaa, että tämä ei ole mitään miltä aijon näyttää lavalla ja se piti paikaansa. Eli kyllä Jay ihmeitä saa aikaan ja oikeastin rukoilen tuolle miehelle Mr. Olympia voittoa edes kerran, heti kun Ronsteri lähtee eläkkeelle niin edes kerran tuo mies saisi Olymppia kullan kaulaansa, se olisi minun unelmani.JP Fux sanoi:jatkuvuuden kanssa samaa mieltä. jotenkin samanlainen luukki kun oli 2005 olymppiassa. mutta kisapäivänä sen sitten näkee
edittiä ja kunto on siis hieno
Tosin me kaksi ollaan tästä taidettu puhua ennenkin :D
Mun mielestä Cutlerilla on niin tasapainoinen paketti että näyttää näissä yksittäiskuvissa siksi jonkun silmiin jopa tylsältä.
Mun mielestä Cutlerilla on niin tasapainoinen paketti että näyttää näissä yksittäiskuvissa siksi jonkun silmiin jopa tylsältä. Etenkin ennenkuin alkaa kovinkaan paskaksi haukkumaan niin pitäisi ensin nähdä vertailukuvia muihin. Lavallahan Cutleri on parhaimmillaan kun pääsee vertailemaan.
Mutta tietty jos silmiin näyttää siltä että haluaa haukkua jotain tiettyjä yksityiskohtia, niin antaa palaa vaan... mutta hiukan epäreilua mun mielestä tän tason kaveria mollata kokonaisuutena, kaikkihan sen tietää että sellainen on silkkaa paskapuhetta.
Mun mielestä Cutlerilla on niin tasapainoinen paketti että näyttää näissä yksittäiskuvissa siksi jonkun silmiin jopa tylsältä. Etenkin ennenkuin alkaa kovinkaan paskaksi haukkumaan niin pitäisi ensin nähdä vertailukuvia muihin. Lavallahan Cutleri on parhaimmillaan kun pääsee vertailemaan.
Mutta tietty jos silmiin näyttää siltä että haluaa haukkua jotain tiettyjä yksityiskohtia, niin antaa palaa vaan... mutta hiukan epäreilua mun mielestä tän tason kaveria mollata kokonaisuutena, kaikkihan sen tietää että sellainen on silkkaa paskapuhetta.
Itse näen asian juuri samanlailla, saman vaikutelman joskus sain mm. Cormierista.
Täytyy muistaa, että Cutler ei ole missään nimessä vanha kehonrakentajaksi!Ronnie vie niin kauan kuin kilpailee ja Ronnien jälkeen tulee uusi voittaja, joka voittaa taas useamman vuoden putkeen, vaikkapa Phil Heath. Cutler on tässä vaiheessa jo eläkkeellä kilpailuhommista.
Täytyy muistaa, että Cutler ei ole missään nimessä vanha kehonrakentajaksi!
Coleman tulee mitä todennäköisemmin lopettamaan parin vuoden sisällä, ja siinä on Cutlerin sauma.
Cutlerin kannattaisi kääntyä treeni ja kisa valmistelu hommissa Dorian Yatesin puoleen. Yates saattaisi antaa Cutlerin fysiikkaan sen viimeisen silauksen, jolla Coleman lyötäisiin. Cutlerin pitäisi saasa Yatesin kaltainen tiukkuus ja kuivuus Mr Olympiaan, ja Yates mallisesta selästäkään ei olisi haittaa.