BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä em. pose näyttää ihan hirveeltä varsinkin kun jay vetää keuhkonsa täyteen ilmaa niin että suorien vatsalihasten erottuvuus katoaa kokonaan ja rinta työntyy eteen.
Juuri noin se pose minusta pitää juuri tehdä.Paskan väliä jollaki vatsan erottuvuudella tuplahauis -posessa.Mielestäni on typerän näkoistä kun vedetään hauis posessa itsensä kasaan ,että näkyis jotku vatsalihakset.Varsinkin jayn tapauksessa kun on valkoisen miehen lantio ,niin kasaan vetäminen saattaisi antaa vielä pökkelömmän vaikutelman.IMO.

attachment.php

:rock:
Samoja lauluja ei tosiaan jaksa alkaa toistamaan tänä vuonna koskien tulevaa sijoitusta. Kuitenkin hitonmoiset rispektit Jaylle

Leech sanoi:
Itse näen asian juuri samanlailla, saman vaikutelman joskus sain mm. Cormierista.
On muuten täälläkin juuri tuollainen mielikuva tullut

Oikeesti voitaisipa Jayn tämän vuoden Olympian! Kuten sanoin, kyllä Jay saa aikaan ihmeitä 15 päivässä ja tämäkään ei varmasti ole miehen viimeinen kunto joka hän näyttää tuomareille lavalla.

Oikeesti voitaisipa Jayn tämän vuoden Olympian! Kuten sanoin, kyllä Jay saa aikaan ihmeitä 15 päivässä ja tämäkään ei varmasti ole miehen viimeinen kunto joka hän näyttää tuomareille lavalla.

No eipä ole pelkoa että Ronsterin kaatais, eikä kyllä kaada kukaan muukaan näin se vaan on

Vatta on kyllä ihan hieno mutta ei muuten vielä voittajatasoa. Jos kolmen sakkiin pääsee niin voi olla tyytyväinen. Jayn kannattais kyllä skipata yks kausi välistä ja kasvaa rauhassa jos se vaan ois rahallisesti mahollista.

Jay tuo kyllä tänä vuonna kovan paketin lavalle, massiivinen ja tiukka mutta kuitenkin keskivartalo kurissa. Ei kai Ronsterille kukaan mitään mahda, mutta propsit ja tsemppiä Cutlerille, on varmaan kovimmin alalle omistautuneimpia bodareita. Hardest working man in business.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On siinä tajuton köntti lihaa, ei jumalauta! :worship:

Vatsa on tosiaan parantunu entisestä, harmi että vyötärö on edelleen tasapaksu. :(

Lights-Fuckin-Out!!!:rock:

Huhhei noita uusia kuvia :eek:

Ellen olisi kyyninen, ajattelisin Jayllä olevan pienenpieni voitonmahdollisuus, mutta koska olen, en usko että voittaisi Ronkkaa vaikka tämä olisi off ja Jay yhtä kovan näkönen lavalla kun kuvissa.

Mutta ei helkkari kukaan voi tolta kakkossijaa ryövätä jos kunto on vähänkin kohillaan.

Jay näyttää kovalta koska Ronnie ei seiso vieressä.. 1 ja 2 sijat tulee olemaan täsmälleen samat mitä viime vuosinakin.

Alkaa se Jay jo olla kireä, posketkaan ei enää pullota :D Komeeta katottavaa toi alaselkäkin. Ja vatta on kans hieno.

Onko muuten ihan pakko vain jatkaa ja jatkaa tätä "meidän ronsteri kyllä voittaa teidän zein miten päin vaan" ja "eikun tänä vuonna meidän zei kyllä hakkaa teidän ronsterin"...
On kuitenkin kyse kehonrakennuksesta jolloin on mahdollista visuaalisesti nauttia ja kehua myös kehittyneitä tai muuten hyvältä näyttäviä fysiikoita ja arvostella heikkouksia yms. sen sijaan että etukäteen olisi merkitystä vain spekulaatiolla kuka voittaa ja kuka on kakkonen. Olit sitten ihan mitä mieltä hyvänsä niin kuitenkin sijoitukset jaetaan vasta itse kisassa.
Ei siis niinkään ettei voisi arvailla, mutta mitä ihmeen tyydytystä saa näistä lähes sanasta sanaan samoista tinkimisistä postista toiseen, kuulostaa ihan lasten hiekkalaatikkojutuilta (kts. tämän postin ensimmäinen virke)... tosin saattaa olla että itse olen jo :wanha: :rolleyes: ...

Onkohan ronniesta tuoreita kuvia niin vois hiukan vertailla?

Joitain kuvia on kyllä 3 weeks out. Niissä on kuitenki treenikuteet vähintäänkin päällä. Kyllä kuitenkin käsivarsista ja naamasta näkee, että myös Cole on aikataulussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom