BB PRO Jay Cutler

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Best wheels olisi munkin mielestä pitänyt mennä Branchille, Ronsterille tai jopa Mustafalle viime olympiassa.

Mitä noihin Jayn jalkoihin tulee, niin mun mielestä ne on kyllä ihan rajut.

Mun mielestä Jayllä on nätit kintut.

418.jpg

Njoo, siis mulla pisti ainakin ihan positiivisessa mielessä silmään just nimenomaan kintut noista kuvista.

superpohje sanoi:
Mun mielestä Jayllä on nätit kintut.

418.jpg

Näyttää kyllä ihan jostaki tietokonepelistä otetulta kuvalta. Vähän jo liikaa käsitelty tuota kuvaa. Enkä tarkoita sitä ettei sillä nuita lihoja ole vaan muuten värejä sun muita.

Kyllä Jayn jalat ovat olleet kautta aikain pirun kovat. Makuasioista lienee kyse tässä jalkakiistelyssä. Viime kisoissa Jayta on vaivannut uusimman Mayhemin postauksensa mukaan lonkkaongelmat, jotka ovat tosin jatkuneet jo kolmatta vuotta...

Itse pidän juuri Cutlerin reisistä ja perustelen sillä että lihakset ovat isot ja vielä lihakset erottuvat hyvin ja ovat syvät.
Paksukin reisi pienenee aika paljon jos lihasten urat haetaan kunnolla esille.
Toisinsanoen lavalla saattaa nähdä isoja jalkoja mutta minkäkokoisia ne olisivat jos niistä otetaan esille kunnon urasyvyys. Myönnän toki että jos massakaudella treenit ovat oikeanlaisia niin ei dietillä tarvi ajaa kaikkea massaa poies saadakseen urasyvyyden esille.

Mitä lalli tarkoitti tolla oikeanlaisella treenaamisella? Voitko vähän selventää?

Noi jalat on hyvin kaksijakoiset. Mie olen kaikenkaikkiaan pitänyt ainakin Cutlerin keskimmäisen videon jalkosuudesta ja yleensäkin miehen olemuksesta. Ja keskikehon paksuudesta ei voi syyttää kun lähes kaikilla on jo sellanen ja siitä ei rokoteta.

Mun mielestäni Cutletti on aina näyttänyt jotenkin pumpatulta, tai sellaiselta ilmaa täynnä olevalta nukelta tai jotain. Ei kivisyydestä tietoakaan imo, eli en tykkää, enkä ole ikinä tykännyt.:arvi:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nigster sanoi:
Onko jossain ollut mukamas jotain faktaa siitä, että Ronsterilla olisi ollut jotain käsiongelmia?

Eihän sitä ole missään vissiin myönnetty, mutta kuvista on käsien kokoero ollut selkeästi nähtävissä. Ei selittyne muulla kuin jonkinsortin loukkaantumisella.

Cutler haastaa lisäravinnefirman oikeuteen!

http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=82846.0;topicseen
http://cbs2.com/local/local_story_188164413.html

"Body Builder Sues Nutrition Company For Fraud
(CBS) LOS ANGELES A professional body builder is suing a nutrition company for allegedly using his image on its products without permission, according to court documents obtained Friday.

Jay Cutler is alleging misappropriation of image and likeness of NDS Nutritional Products Inc. for invasion of privacy and unjust enrichment. He is seeking unspecified general, special and punitive damages.

He filed his lawsuit in California because NDS Nutritional Products does regular business in the state, selling such offerings as "Explosive Stack," "Elite Sports Line," "Evolve XL" and "Omega Cuts," according to his court papers.

NDS used an image of a photograph of Cutler taken at a bodybuilding contest and placed it on its products without paying him or getting his permission, the lawsuit alleges.

The image is cropped and has lightening bolts over it, but the person is indisputably Cutler, according to his lawsuit.

"The image is readily identifiable as being an image of (Cutler)," the lawsuit states.

Cutler has granted a license to use his image to a number of bodybuilding-related companies, including Muscletech, according to the suit, which says he has "created a lucrative business out of selling products featuring his body, including videos, photographs, books and clothing."

Cutler has one of the most recognizable bodies in the world, according to his lawsuit.

He has won three straight Arnold Schwarzenegger Classic body builder contests and placed second for three consecutive years in the Mr. Olympia competition."

Näin on mutta jos linkittää suoraan getbigiltä niin saa "Cutler-hateritkin" lukea sieltä suoraan taas noita Jayn dissausläppiä...ettei tuu kellekään paha mieli:D

edit.tuhat kertaa edittiä

Näin on mutta jos linkittää suoraan getbigiltä niin saa Ronniehateritkin lukea taas noita läppiä..ettei tuu kellekään paha mieli:D
Ahaa:D .Harmi vaan ,että tuon Max Muscle -aijän ottamat kuvat ovat aika huonoja.. mielestäni.Mutta hyvä yleensäkin että kuvia on sentään saatavilla.:)

Hyvä homma joo... Jay sikseen, kaverin threadi mayhemillä on sangen mielenkiintoinen!

Back
Ylös Bottom