"Jauhojuomien" huono maku!

Teen palautusjuomani itse sekoittamalla maltoo ja protskua keskenään ja veden. Malto ei varmaan makuun vaikuta, mutta kaikki protskut, joita olen kokeillut ovat olleet minusta pahan makuisia. Fast, nutriplus, nyt on kieroksessa evolutionin mansikka ja siinäkin haittaa se makeutusaineen maku.

Tuli mieleen kannattaisko ostaa neutraalia(mautonta) ja sekoittaa mehuun. Sekoittaako kukaan jauhojansa mehuun?

Onko kukaan löytänyt OIKEESTI hyvänmakuista yhdistelmää. Suosin sit suomalaista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ihanahelena sanoi:
Onko kukaan löytänyt OIKEESTI hyvänmakuista yhdistelmää. Suosin sit suomalaista.

Optimun nutritionin whey suklaata sekoittelee veteen, loistavaa on ja maltoakin kärsii sekaan tunkea. Suosi sä suomalaista, mä suosin parasta.

Ei sitä palkkaria maun takia juoda vaan sen vaikutuksen.

Itselläni on FAST neutraali protsku ja joku nutripluswhatever- malto jotka sotken veteen. Ei oo mitään herkkupirtelöö, mutta ihan siedettävältä maistuu. Jos haluaa parempaa makua, voi tunkea vaikkapa kaakaota mukaan tai mixata banaanin tms.

Ainut mitä pystyy litkimään vuodesta toiseen, on ostaa maustamattomia ja heittää kaakaojuomajauhetta sekaan. Ei se kovin hyvää ole, mutta siihen ei kyllästy. Ei ole sellaista ällöttävän makeaa kuin lähes kaikki valmiiksi maustetut. Maksaakin vähemmän.

Omat ensikokemukseni noista fastin jauhoista ovat todella positiivisia. Noita juo ihan mielellään. mass2 suklaa ja hera80 vanilja ovat todella hyvän makuisia. Varsinkin tuo vaniljanmakuinen. Pitääpä ensi viikolla katsastaa mitä uutuuksia on tullut.

Maistakaa ihmeessä nutri plussan uusia makuja. Kahvimaku ja salmiakki on ihan helevetin hyviä :worship: Tota salmiakkia litkii huvikseen vähän väliä..

Aiemmin oon itekki juonu monta vuotta maustamattomia, nyt en enää koske niihin ikinä! Kyllä makukin ratkaisee :thumbs:

Petu80 sanoi:
Maistakaa ihmeessä nutri plussan uusia makuja. Kahvimaku

Aivan hirveetä shittiä pari ekaa drinksua maistu hyvälle mutta nyt kyllä potkii takaisin niin paljon että meinaa:urjo:

Kokeile Us-product linen XL proteiinia. Mansikan maku vei sydämeni jo pari vuotta sitten... Sitä saa myös pakkiksen kaupasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom