"Jauhojuomien" huono maku!

ihanahelena sanoi:
Onko kukaan löytänyt OIKEESTI hyvänmakuista yhdistelmää. Suosin sit suomalaista.

Jos haet todella hyvän makuista proteinia, niin kokeile Boost4you WheyPro:a. Mansikka varsinkin vie kielen mennessään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
OFFT: Vieläkin harmittaa hiukan, pakko purkaa tuntoja. Ostin yhestä paskafirmasta protskua ja se maistu paskalle. Tilasin toisesta kaupasta samaa protskua Ja maku oli kuin toisesta universuista, tosi hyvää. Selvi myöhemmin, että paskafirma pakkas jotain ihme vanhentunutta roteiinia vanhoihin käytettyihin purkkeihin.

Mike sanoi:
Otamme ensi viikolla valikoimaan Fastin tuotteista vaniljaa useampaan jauheeseen. Samoin Proslow vanilja tulee.

:rock: Hyvä hommeli. Munkin mielestä on fastilla paras maku tuo vanilja. Varsinkin semmonen purkki ehrmannia, tilkka maitoa sekä 1dl hera 80 vaniljaa sekotus on kyllä jumalten herkkua. :kuola: Monessa threadissa on ihmiset kyselly että millä saa rahkan maistumaan parhaalta. IMO tuollein kun rahkansa vetelee niin on parasta. Mä en ainakaan oo parempaa rahkaa koskaan syöny.

Missukka sanoi:
Ei sitä palkkaria maun takia juoda vaan sen vaikutuksen.--
Mutta tosi surkeeta kun ennen treeniä jo tietää että joutuu juomaan puol litraa paskaa. :urjo:
Mieluummin etsii herkullisen palkkarin jota on ilo juoda. :)
Itse olen koko ajan juonut boost4you:n mansikka after trainingia, todella hyvin maustettu ja koostumus hyvä. :5:

ZweCCo sanoi:
:rock: Hyvä hommeli. Munkin mielestä on fastilla paras maku tuo vanilja.

Olen pienen bodyelämäni aikana kokeillut ja maistanut kaikki mahdolliset protskujuomat.
Voi sanoa että pisimmän tikun vetää ehdottomasti fastin tuotteet.
Mulle on tärkein asia MAKU ja SEKOITTUU HELPOSTI. :5:
Muuta ei tartte uskokaa pois, turhaan tiirailette purkin/pussin mitä siinä etiketissä lukee.
Hurja jumppa ja proteinin saanti on tärkeintä ja tietysti pikkasen lahjakkuutta lajiin.Ei muuta tarvita se on VARMA. :5:

Boogie sanoi:
Mulle on tärkein asia MAKU ja SEKOITTUU HELPOSTI
sekoittuvuus on itselle ainakin tärkeintä. kaikenlaista kusta sitä saa kyllä alas menemään kunhan ei oo paakut hidastamassa :D

sitten vielä noista tuotteista sen verta, että kyllä kaikki mass blastin maut on sellasta nektaria että oksat pois :kuola: :5:

ihanahelena sanoi:
Onkos toi muka suomalaista. Onko muka yhtä hyvää kuin nutrí tai evolution(tai hitostakos minä tiiän onko ne hyviä ;) )

E: eikun se nutri sekottuukin huonosti...
on suomalaista ja parasta mitä oon maistanu :kuola: ...isoveliki sano et maistuu normi pirtelölle..vaikka kovin skeptinen lisäravinteiden suhteen onkin :D

Boogie sanoi:
Olen pienen bodyelämäni aikana kokeillut ja maistanut kaikki mahdolliset protskujuomat.
Voi sanoa että pisimmän tikun vetää ehdottomasti fastin tuotteet.
Mulle on tärkein asia MAKU ja SEKOITTUU HELPOSTI. :5:
Muuta ei tartte uskokaa pois, turhaan tiirailette purkin/pussin mitä siinä etiketissä lukee.
Hurja jumppa ja proteinin saanti on tärkeintä ja tietysti pikkasen lahjakkuutta lajiin.Ei muuta tarvita se on VARMA. :5:
Maku? Boogie.. Sain muutes sinun kirjasi luettua ja voi pojat sen parempaa kirjaa saa hakea oikein urakalla. Luin sen muutamassa tunnissa, ja suurimman osan salin kuntopyörää polkiessa ja kaikki muut jotka treenasivat ihmettelivät, että mitä minä oikein nauroin..:D

Asiasta kolmanteen. En olis ikinä arvannut, että maku ratkaisee Boogilla, noh kyllähän se mukavaa on, että juoman saa helposti mahalaukkuun asti ja toki sekottavuus on hyvä. Siinä kirjassahan sinua sponsoroi tuo JR Fitness Store, sponsoroiko enään jos ei niin miksi ei?

Ja vielä noista FAST:in tuoteista sen verran, että oma kokemus on pieni olen maistanut WHEY3:sta mansikan makuisena ja IMO tuo Boosmanin Whey Pro mansikki vie voiton mennen tullen jopa sekoittuvuudessa.:whip:

ihanahelena sanoi:
Onkos toi muka suomalaista. Onko muka yhtä hyvää kuin nutrí tai evolution(tai hitostakos minä tiiän onko ne hyviä ;) )

E: eikun se nutri sekottuukin huonosti...

Fastin tekemää ja maku on jotain aivan uskomatonta :kuola:

Petu80 sanoi:
Maistakaa ihmeessä nutri plussan uusia makuja. Kahvimaku ja salmiakki on ihan helevetin hyviä :worship: Tota salmiakkia litkii huvikseen vähän väliä..

Meninpä retkuun ja ostin tuota salmiakin makusta. :D Aattelin että salmiakki karamellit on yleensä ollu hyviä niin täytyyhän salmiakin makusen proteiinin olla jotain aivan mahtavaa.

Onneksi en ostanu ko yhen pussin. Kyllä tuon 800g saa alas vaikka väkisin mutta taitaa jäädä salmiakin makuset jauhot hyllyyn tästä lähtien. Karmeinta proteiinijauhoa jota on tullu ostettua.

Taidanpa palata maustamattomiin jauhoihin ko ei ole löytyny niin hyvää jauhoa että kannattas maksaa ekstraa. :)

Mun mielestä hyvän protskujuomayhdistelmän saa kun laittaa sheikkerin pohjalle 1 dl sekamehutiivistettä (eikä mitään makeutusaine paskaa vaan ehtaa sokerilitkua), sitten hera- ja soijaprotskua 2:1. Soijaproteiini peittää hyvin heran "jugurttisen" (en tiedä miten muutenkaan kuvailisin) maun, eikä noin pieni määrä soijaproteiinia silti tee drinkistä liian jauhoista. Palautusjuomaan lisäksi maltoa ja dekstroa 2:1. Menee alas kakistelematta.

Mistään maustetusta protskusta en ole tähän mennessä pitänyt. Erityisesti mansikka on osoittautunut kuvottavaksi sen epäluonnollisen makeutusainemaun vuoksi.

Mutta niinkuin sanottu, ei sitä proteiinijauhoa vedetä sen maun takia. Jos bodaaminen olisi helppoa, olisivat kaikki helvetin isoja.

Petu80 sanoi:
Maistakaa ihmeessä nutri plussan uusia makuja. Kahvimaku ja salmiakki on ihan helevetin hyviä Tota salmiakkia litkii huvikseen vähän väliä..
Ai Nutri Plussan kahfe late!? Se on niin pahaa, että oksat pois! Siis oneksi ostin yhden pussukan ja joka ikinen kerta kun sitä vedin niin naama ei ollut kun vähän mutussa, toisin sanoen todella pahaa en enään ikinä osta kahvin makuista prostkua, sillä tavallinen kahvi on parasta!:rock:

Teen aamulla yleensä tehosekottimella drinkin neljästä mandriinista ja heitän siihen fastin maustamatonta hera80 mukaan. Ihan ok makusta on, mutta ootteko huomannut, että siitä herasta tulee vähän semmonen "rasvainen" maku. Ainkin mun mielestä, vai mistä se maku tulee?

Makunsa puolesta suosittelen palautusjuomaksi reco powerin minttusuklaa settiä. On ihan perhanan hyvää kylmään veteen sekotettuna!!

Ostin fastin hera80 mansikkaa ja tungin sitä ja maitoa sekoittimeen, tuli muuten hyvää. Vielä jos viitsisi laittaa vaikka ruokalusikallisen kevytjätskiä niin menisi varmasti hesen pirtelöstä :-)

ostin kesällä fastin heraa mansikkana. :urjo: oli niin kaameeta etten käyttänyt sitä muuten ellei ollut täysin pakko (lue: kello on 04 aamuyöllä ja nälkä eikä muuta ruokaa.) maustamatonta heraa + maltoa + vettä + mehutiivistettä = :kuola:

J_mp sanoi:
Teen aamulla yleensä tehosekottimella drinkin neljästä mandriinista ja heitän siihen fastin maustamatonta hera80 mukaan. Ihan ok makusta on, mutta ootteko huomannut, että siitä herasta tulee vähän semmonen "rasvainen" maku. Ainkin mun mielestä, vai mistä se maku tulee?
QUOTE]
Noh hera80:sessä on aika paljon rasvaa, maustamatomassa 9g ja maustetussa 11g joten en yhtään ihmettele miksi siinä on tuommoinen "rasvainen" maku.:D

Mass2

Moikka!
Tällä hetkelläni käytän Fastin massa2 -mansikkana ja on mun mielest hiton hyvää ,mut sillo kun ostan erikseen Heran&Malton niin toimeenpiteet ovat seuraavat.
lisään sekottajaan ne aineet ja banaanin ja maidon ja eikun laite päälle vaan.mmh..Itse pidän ainakin:5: :)

Suositut

Back
Ylös Bottom