Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi?Toivottavasti kukaan ei ainakaan kuumaa teflon/ muuten pinnoitettua pannua ala tunkemaan kylmän veden alle.

Ei meitä tällä pallolla olisi 7 miljardia jos lihansyöminen tappaisi.Onko jauhelihan liikasyönti kovinkin epäterveellistä bulkilla? Meinaan 400g päivässä esimerkiks kuukauden ajan. Se vaan uppoo niin pirun helposti.
Vegaanit on kovia ignooraamaan.@Dragofix Oletko käynnyt Ruizin instagramissa? Jos kyseisen kaverin ruokavaliossa jokin on tappanut, niin se on kaikki muu paitsi liha.
Kateutta, jauhelihasta? Sehän on yks edullisimmista runsasravinteisista vaihtoehdoista, alta vitosen kilo. #karnivoori
Täällä pohjoisessa saa kohtuuhintaan poron ja hirven jauhelihaa. Riittävän luomua minulle.
Mikäs sen tavallisen suomalaisen lihan on myrkyttäny?Tarkoitin että jos on varaa ostaa kunnon luomu-nautaa tai vaikkapa tiskistä vasta jauhettua, sen sijaan että minä ostan jotain s-ketjun halppista, tai ehkä Atriaa :D.
Luomuna 11,90 kilo. Eli puhuin tässä nimenomaan mahd puhtaasta jauhelihasta, onhan kaikkea myrkyttyneempää aina varaa ostaa.
Mikäs sen tavallisen suomalaisen lihan on myrkyttäny?
Kananmunissa huomaa kyllä selkeän eron. Mä olen syönyt jo vuosia pelkästään ulkoilevan kanan munia tai luomua, lähinnä eettisistä syistä. Häkkikanoilla on aika paskat oltavat ja "vapaan" kanan munatkin on pelkkää kusetusta. Lattiakanaloita ne on ja täyteen ammuttu. Tällaisia ei pitäisi kenenkään tukea. Mutta niin, asiaan: Enhän mä enää edes muistanut miltä huono kananmuna maistuu, kunnes kaveri paisteli munia aamupalaksi. Ajattelin, että onpa muuten paskoja munia, menin katsomaan mitä ne on ja kyllä ne oli ihan niitä perus häkkikanan munia.mä oon ainakin ihan suomalaisissa kanamunissa huomannu eron luomu vs normaali: joku tietty sanoo että tää on plaseboa, ja siihen mulla ei oikeen ole muuta comebackia kun että testaa ite, enkä väitä edes että huomaat eroa, ehkä huomaat ehkä et.
Ei meitä tällä pallolla olisi 7 miljardia jos lihansyöminen tappaisi.
Tottakai, niinhän nimenomaan pitää tehdä, mutta vegaanit ovat ehdottomia, ei saisi mitään eläinperäistä syödä koskaan.Ei se tapa, toisaalta miksi syödä pelkkää (punaista) jauhelihaa päivästä toiseen. Suosisin itse enemmän vaihtelua lisää kanaa ja kalaa ruokavalioon niin pysyy monipuolisuus.