Deleted member 43228
Laita mielummin vaikka raejuusto/rahka -kippon ja heitä roskiin. Rasva+viemäri= :down:Itse ainakin vedän :D Eikö siitäkin saa vähä rasvoja pois kun paistovaiheessa lusikoi sitä lihaneste-rasva seosta sieltä lavuaariin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laita mielummin vaikka raejuusto/rahka -kippon ja heitä roskiin. Rasva+viemäri= :down:Itse ainakin vedän :D Eikö siitäkin saa vähä rasvoja pois kun paistovaiheessa lusikoi sitä lihaneste-rasva seosta sieltä lavuaariin?
Mitä sitten? Kuinka monia nyt oikeasti kiinnostaa miten huono- tai hyvälaatuista se liha on, kunhan ei ole oikeasti jotain paskaa mikä ei sovellu ihmisravinnoksi. Toi on jotenkin sairasta että jotkut ei pysty syömään eläimestä mitään mikä ei ole viimeisen päälle kunnon tavaraa. Suosittelen matkaa Kiinaan niin voi vähän silmät aueta sille että siihen ei oikeasti kuole vaikka keitossa kelluu kanan pää.Huvittaa kun jotkut sanoo, että ihan sama syökö esim. 17% vai 10% jauhelihaa jos tosta rasvasemmasta vaan kaataa rasvat pois. Ei ole, toi rasvasempi jauhetaan paskempilaatusesta shitistä, sama ku sanos että sama asia syödä sisäfilettä ku jotai sian paskaa josta kaataa rasvat veke.
Tulipa ostettua paketti hevosen jauhelihaa ihan kokeilumielessä, kun en ollu aikaisemmin heppaa maistanut. Kyllähän toi ihan vehkeeltä maistuu, tulee mieleen vähän kuin joku hien sivumaku olis siinä. Onko toi muiden mielestä hyvää esim nautaan verrattuna?
Mitä sitten? Kuinka monia nyt oikeasti kiinnostaa miten huono- tai hyvälaatuista se liha on, kunhan ei ole oikeasti jotain paskaa mikä ei sovellu ihmisravinnoksi. Toi on jotenkin sairasta että jotkut ei pysty syömään eläimestä mitään mikä ei ole viimeisen päälle kunnon tavaraa. Suosittelen matkaa Kiinaan niin voi vähän silmät aueta sille että siihen ei oikeasti kuole vaikka keitossa kelluu kanan pää.
Ainoa asia mikä puoltaa sitä, että ei ole sama asia ostaa 10% kuin 17% mistä kaataa rasvat pois on se, että noidenkin hintaero kapenee huomattavasti kun kaadat siitä toisesta tavaraa pois ja toisesta et. Toisesta jää siis vähemmän syötävää.
Samaa ostan, jos joudun turvautumaan Alepan lihoihin, mutta muuten aina tuota mun linkkaamaa, koska on halvempaa.Itse olen ruukannut tällaista ostaa. Ainakin makunsa puolesta saa minulta peukun.
Halvin syötävä jauheli on nykyään tässä. Muualla kallis, Prismassa halapa.
Tottakai kiinnostaa, mua ainakin. En mä halua ajatella, että tässä nyt mutustan sonnin korvia ja häntää lihan seassa vaan syön ehtaa tavaraa. Siksi ostankin lihani suoraan tiskiltä tai hätätapauksessa pakattua 10 prossasta, ikinä en koske 17% tai sikanauta paskaan, sianlihasta puhumattakaan. Sairasta jos haluaa syödä mahdollisimman hyvin? Valoja päälle nyt, valoja päälle järki hoi älä jätä. Eriasia tietenkin jos rahasta kiinni, niin mieluummin söisin toki sitä 17% kuin kynsiä, jos pitäisi valita.
Eikös se lihatiskin jauheliha ole suunnilleen sitä samaa korvia ja suolenpätkiä kun mitä se valmiiksi pakattu jauhelihakin?
Ihan yhtä hyvää se "huonompikin tavara" on tavallaan ja se huonous on vain ostajan korvien välissä. Siis onhan se parempi aina paremmista raaka-aineista tehty, mutta joskus huonompi maistuu paremmalta. En nyt väitä että jauhelihan kohdalla on näin ja kymppiä pelkästään itsekin käytän. Se on vain niin, että jotkut "pelkää" noita huonompia ruhon osia niin paljon että se on jo sairasta. Kananugetteja ei voi syödä kun niissä on puolet kanan nahkaa ja loput koneellisesti erotettuja jämäpaloja. Mä en vain ymmärrä mitä niin kamalaa niissä on, että joissakin se aiheuttaa välittömän kakomisefektin. Perusteltaisiin edes ravintoarvoilla niin ymmärtäisin paremmin.. Sairasta jos haluaa syödä mahdollisimman hyvin?.
Ihan yhtä hyvää se "huonompikin tavara" on tavallaan ja se huonous on vain ostajan korvien välissä. Siis onhan se parempi aina paremmista raaka-aineista tehty, mutta joskus huonompi maistuu paremmalta. En nyt väitä että jauhelihan kohdalla on näin ja kymppiä pelkästään itsekin käytän. Se on vain niin, että jotkut "pelkää" noita huonompia ruhon osia niin paljon että se on jo sairasta. Kananugetteja ei voi syödä kun niissä on puolet kanan nahkaa ja loput koneellisesti erotettuja jämäpaloja. Mä en vain ymmärrä mitä niin kamalaa niissä on, että joissakin se aiheuttaa välittömän kakomisefektin. Perusteltaisiin edes ravintoarvoilla niin ymmärtäisin paremmin.
Rohkenen epäillä, jos nään että se jauhetaan mun silmien edessä, enkä nää siinä korvia ja suolenpätkiä.
No siinä tapauksessa tietysti, mutta ainakaan itse en pidä sitä enään "jauhelihana" vaan jauhettuna kokolihana.
Paljos tuollanen kustantaa kilolta?
Ihan yhtä hyvää se "huonompikin tavara" on tavallaan ja se huonous on vain ostajan korvien välissä. Siis onhan se parempi aina paremmista raaka-aineista tehty, mutta joskus huonompi maistuu paremmalta. En nyt väitä että jauhelihan kohdalla on näin ja kymppiä pelkästään itsekin käytän. Se on vain niin, että jotkut "pelkää" noita huonompia ruhon osia niin paljon että se on jo sairasta. Kananugetteja ei voi syödä kun niissä on puolet kanan nahkaa ja loput koneellisesti erotettuja jämäpaloja. Mä en vain ymmärrä mitä niin kamalaa niissä on, että joissakin se aiheuttaa välittömän kakomisefektin. Perusteltaisiin edes ravintoarvoilla niin ymmärtäisin paremmin.