Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämäpä auttoicyb sanoi:niin et jos tietäsin mut en sit kuitenkaan tiiä??
Oletko varma?muffy sanoi:Hei haloo, tämä homma on kyllä mietitty jo aiemminkin, SEARCHiä nyt. Kyllä se löytyy.
Tziisus sanoi:Oletko varma?
Voisitko ystävällisesti antaa linkin johonkin keskusteluun jossa asiaa on puitu, kun kerran olet itse niin taitava käyttämään SEARCHIA?
muffy sanoi:Hei haloo, tämä homma on kyllä mietitty jo aiemminkin, SEARCHiä nyt. Kyllä se löytyy.
ringside sanoi:Niin. Kun liikenne foorumilla on yli 150gt kuukaudessa, niin aika pajon tulee koko ajan uusia käyttäjiä. Itse väittäisin, että melkein kaikkiin uusiin treeni ja ravinto kysymyksiin on jo vastattu jossakin postissa pakkotoiston historiassa. Minkä vitun takia sä ylipäänsä klikkasit topicin, jossa luki "jauheliha"? Vai onko se niin, että on vain nastaa ylimielisesti näpäyttää uusia käyttäjiä, jotka ovat ehkä juuri aloittaneet treenauksen. Olisi avartavaa, jos laittaisit jonkinlaiset kriteerit siitä, että mitkä kysymykset pitää hakea searchilla ja mitkä saa sun "luvalla" postata?
Edit: Eli nyt olisi pitänyt tajuta, että kysymystä on käsitelty viestiketjussa "hiilariton pizza"? Are you for real? Helppohan ne vanhat postit on kaivaa esiin, kun tietää mitä etsiä. Se on helppo näpäytellä sillä söötsillä, jos on itse ko. ketjun lukenut. Toi ei ole mitään muuta kuin itsetunnon valuvika.
ringside sanoi:Vai onko se niin, että on vain nastaa ylimielisesti näpäyttää uusia käyttäjiä, jotka ovat ehkä juuri aloittaneet treenauksen.
muffy sanoi:Nope. Vinkkasin searchiin siksi että Tziisus nimenomaan on kokenut pakkotoistaaja ja ajattelin että löytää kädenkäänteessä. Klikkasin threadiä katsoakseni olisiko siellä jotain uutta ja mielenkiintoista. En ymmärrä tällaista melua sillä jos katsoo viestihistoriaani niin olen ehkä viimeisiä ihmisiä jotka harrastavat tätä "käytä söötsiä" turhailua. Vaikka eihän se turhailua sinänsä ole mutta ihan totta kyllä, itsekin olen sitä mieltä että monesti on helpompaa vaan aloittaa threadi ettei tarvitse alkaa ettimään ja käymään hakutuloksia läpi. Minäkin olen ihan yhtä peruslaiska kuin kuka tahansa muukin. Pahoitteluni jos loukkasin tunteitanne. Se threadi minkä ajattelin Tziisuksen löytävän on tämä, hakusanalla "jauhelihasta" tai "jauheliha";
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=7457&highlight=jauhelihasta
Yo, Ringside; Cool it man! :thumbs:
Tziisus sanoi:Antamassasi linkissä ei lukenut mitään koskien kysymystäni. :thumbs:
ringside sanoi:Ihan terveellistä, jos vähän punottaa. Sen verran voin vielä vinkata, että jos tarkoitus on hyvä (niinkuin sinulla kommenttisi perusteella oli), niin "hei haloo" -aloitus on väärä tapa viestiä avuliaisuutta. Eikä välttämättä kannata ajatella viestiketjua, jonka päiväys on 03.04.2003