Jatkuva väsymys, voisiko johtua ruokavaliosta?

Oho, no justiinsa joo. Nyt todellakin olisi aika kiireellä mentävä sinne lääkäriin ja myös kerrottava mitä roinaa on tullut käytettyä. Miten ihmeessä tulee edes mieleen ensin miettiä ruokavaliota väsymyksen syyksi jos tausta on tuollainen, lääkäreitä kusetettu ja verikokeita ottamatta? Ei käy mielessä kertoa että onpahan tässä kuuriteltu omin päin jokunen vuosi?? Tai miten yleensäkin tulee mieleen perustaa tällainen ketju eikä suorilta mennä lääkäriin? Sisäelimet ja hormonitoiminta kaverilla ties miten paskana, ja minä täällä tyhmänä ehdottelen että onkohan kilpparit, väsy tai nälkä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki me tunnetaan ihmisiä ketkä syö ties mitä sontaa tai varsinkin naisia jotka ei syö käytännössä mitään mut ei ne silti ole jatkuvasti väsyneitä. Kyl se on usein merkki jostain isommasta ongelmasta

Muistan aiemman ketjusi, johon itsekin taisin jotain kommenttia laittaa, kun valitit jalkatreenien jälkeistä väsymystä ja siinä sivussa mainitsit myös jatkuvan väsymyksen. Nyt en halua mitenkään vittuilla, mutta väität olevasi natu ja korvaushoitoannoksilla, mutta tässä sun viestihistoriasta muutama ote, joilla voi olla jonkinlainen osuus koko tapaukseen.

Joo olet ehkä lopettanut roinaamisen ja olet nyt korvaushoidossa, mutta ei se sinusta natua tee. Olet voinut saada kaikella roinalla ja muilla lääkeaineilla itsellesi jo peruuttamatonta vahinkoa aikaiseksi.

Oho, no justiinsa joo. Nyt todellakin olisi aika kiireellä mentävä sinne lääkäriin ja myös kerrottava mitä roinaa on tullut käytettyä. Miten ihmeessä tulee edes mieleen ensin miettiä ruokavaliota väsymyksen syyksi jos tausta on tuollainen, lääkäreitä kusetettu ja verikokeita ottamatta? Ei käy mielessä kertoa että onpahan tässä kuuriteltu omin päin jokunen vuosi?? Tai miten yleensäkin tulee mieleen perustaa tällainen ketju eikä suorilta mennä lääkäriin? Sisäelimet ja hormonitoiminta kaverilla ties miten paskana, ja minä täällä tyhmänä ehdottelen että onkohan kilpparit, väsy tai nälkä...

Joo kyllähän sitä on tullut roinattua aikaisemmin (aika mietoja kuureja/aineita) enkä sitä piilottele, mutta tosiaan viimeisestä kuurista on jo 2 vuotta aikaa. Tarkoitin aikaisemmassa viestissäni, että naturaalina mennään tällä hetkellä. Nämä väsymysoireet ovat ilmenneen viimeisen vuoden aikana ja käyn sännöllisesti verikokeissa ja kaikki on kunnossa. Kilppareita en ole tosin vielä testannut. Olen ollut korvaushoidossa jo 18 vuotiaasta asti kivessyövän takia. Olen tuolla roinapuolella myös erikseen kysynyt asiasta, mutta tein oman ketjun tänne, koska haluan tutkia ongelmaa mahdollisimman monesta näkökulmasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom