Joo pitää kävästä lääkärissä, kunhan löydän jonkun asiantuntijan täältä Bangkokista. Laitetaan nyt eka viikko täyslepoa ja katotaan miten menee. Otan tässä samalla viikon taukoa kokonaan stimulanteista (ei kahvia). Testasin jälleen tänään ton ortostaattisen sykkeen, joka oli maaten herätessä 58 ja ylösnoustua, noin 30min jälkeen 100. Ei vissiin hyvältä näytä.. Tosiaan viimeiset treenit oli torstaina ja eilisen päivän vietin hieronnassa ja kylpylässä rentoutuen.
Väsymys on aika pitkälti jatkuvaa, hirveä zombie olo aamulla jonka saa vähän paremmaksi tuplaespressolla. Kuitenkin väsynyt olo koko päivän, mutta samalla sellainen fiilis että ei pysty kunnolla rentoutumaan. Treenit ihan OK, toki vähän väsyttää, mutta kun pääsee vauhtiin niin kyllä treenit saa aina hoidettua kunnolla.
Toi välipala mulla on ollut sama viimeiset 3 vuotta. Ei mulla tietenkään tässä vaihessa nälkä ole, mutta johonkin ne kalorit pitää saada mahtumaan. Syön yleensä ton hera/kaurahiutale-juoman 3 tuntia ennen treeniä, sillä jos syön lähempänä on maha liian täynnä. Kerrotko lisää tosta insuliinista? En ole perehtynyt. Tuollainen välipala on vaan niin helppo kun voi syödä missä vaan, ei tarvitse rueta lämmittämään kanaa ja riisiä.
Aikaisemmin olen käyttänyt kaseiinia vielä ennen nukkumaanmenoa, mutta tosta mun klo 20 illalisesta on maha vielä niin täynnä nukkumaan mennessä, että en ole ajatellut sen olevan kovin tarpeellinen.
Ei ole pahemmin, yleensä menen aina nukkumaan siinä 22-23:00 ja herään 8-9:00 ilman herätyskelloa. Tosin nukahtaminen saattaa usein kestää tunnin ja joskus pari.