Jatkuva nälkä help

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riancaa
  • Aloitettu Aloitettu
Jep, nyt en syö lihaa, enkä sitä ruokavaliooni otakaan. Aiemmin,

Aivan selvää on, että vastaus näläntunteen hillintään olisi tässä tapauksessa kunnolliset proteiinipitoiset ateriat. Kahdella pääaterialla 150-200 grammaa kanaa, valkoista kalaa tai raejuustoa niin ei tunnu nälkä. Vielä vaikka rahka illalla. Täysin klassinen bodi/fitness kuvio. Hiilareita jos saat 300 g (1200 kcal) ja kalorit on 2100-2400 niin proteiinia pitääkin olla jopa 120-150 (alle 600 kcal). Rasvaa loput. Siitähän on hyvin selvät tutkimustulokset mitkä ruuat täyttää eniten suhteessa energiaan, kärjessä rasvattomat proteiinit ja hiilareista keitetty peruna.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä, onko jo mainittu, mutta itselläni on tämän cutin aikana onnistuneimmaksi konseptiksi osoittautunut ennalta suunnitellut annokset ja ruoka-ajat. Syön kolmesti päivässä (+ treenipäivinä intra) ja noilla aterioilla mulla on joka päivä käytännössä samat ruoka-aineet. Ei tarvitse laskea sen kummemmin kaloreita tai miettiä pitäisikö tai voisiko syödä, kun tietää että se ruoka on silloin kun se on, ja sillä selvä. Lisänä mulla on ideana se että syön aamulla ja illalla enemmän hiilareita kuin päivällä, joka on palkitsevaa sikäli että nukkumaan mennessä on hyvin syönyt ja heti aamulla saa taas safkaa ennen kuin pitää ryhtyä tekemään asioita. Kalorijakauma menee about niin, että aamulla 700, (treenissä intra 160), päivällä 500 ja illalla toiset 700. Prodea tulee n. 160-180g, rasvaa max 50g ja loput hiilaria.

Bodymunkithan pakkaa joka sunnuntai koko tulevan viikon safkat tupperwareen valmiiksi annoksiksi.

Mulla nälkä on useammin cravingseja ja mielitekoja kuin varsinaista nälänhätää. Jos on vähänkin tottunut siihen että ruoka on hyvää, sitä on kiva napostella ja etenkin sitä syö tylsyyteen, masennukseen tai tv-sarjan lisukkeena, sen kanssa karkaa tosi herkästi mopo käsistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom