Deleted member 40111
Jarno on kyllä näistä CBB -miehistä se, josta tulee eniten "mitä vittua?" -fiilis kuntokuvia nähdessä. Huikea kaveri ja vahvakin vielä!
Eihän tuo laji eroa ifbb:tä lukuunottamatta mitenkään säännöiltään kehonrakennuksesta kuin pituus/painorajoilla (ei kyllä kiinnosta tai minulle muutenkaan kuulu kuka on naturaali ja kuka ei). Mutta oli miten oli, niin itsekin pidän tuosta fysiikasta. Lähellä semmosta old school bodausfysiikkaa. Näyttää paremmalta kuin massahirviöt joilta ei vacuumit onnistu. Ja tietysti muutenkin aika koneelta vaikuttaa Olmala. Harva voi haaveilla noista treenimääristä ja intensiteetistä vaikkei muuta tekisi kuin nukkuisi, söisi ja treenaisi. Lahjakkuutta löytyy ja helvetin kova työmoraali.

Antaa kyllä mielettömästi lisäboostia omaan tekemiseen. Itse kun näkee useimmiten kesken eräisen fysiikan ja niitä puutteita missä haluaa kehittyä lisää. Oon usein itse itseni pahin vihollinen koska vaadin itseltäni aivan helvetisti mutta samalla se ajaa tätä omaa hommaa eteenpäin. Kehitys loppuu tyytyväisyyteen vai miten se meni?