BB Jarno Olmala

Jarno on kyllä näistä CBB -miehistä se, josta tulee eniten "mitä vittua?" -fiilis kuntokuvia nähdessä. Huikea kaveri ja vahvakin vielä!

Eihän tuo laji eroa ifbb:tä lukuunottamatta mitenkään säännöiltään kehonrakennuksesta kuin pituus/painorajoilla (ei kyllä kiinnosta tai minulle muutenkaan kuulu kuka on naturaali ja kuka ei). Mutta oli miten oli, niin itsekin pidän tuosta fysiikasta. Lähellä semmosta old school bodausfysiikkaa. Näyttää paremmalta kuin massahirviöt joilta ei vacuumit onnistu. Ja tietysti muutenkin aika koneelta vaikuttaa Olmala. Harva voi haaveilla noista treenimääristä ja intensiteetistä vaikkei muuta tekisi kuin nukkuisi, söisi ja treenaisi. Lahjakkuutta löytyy ja helvetin kova työmoraali.

Tribuluksellako vai millä "buustataan" omia tasoja?

Eiköhän Tomi meinannu ihan testosteronin tai/ja muiden anabolisten aineiden käyttöä. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Yks boostaa, toinen ahtaa ja kolmas ihan vaan roinaa. Kaikki meinaa samaa asiaa. Eihän nyt oikeesti kukaan 2010 luvulla enää mitään tribuluksia syö, ainakin toivon niin! :LOL:

Jarno on kyllä näistä CBB -miehistä se, josta tulee eniten "mitä vittua?" -fiilis kuntokuvia nähdessä. Huikea kaveri ja vahvakin vielä!
Eihän tuo laji eroa ifbb:tä lukuunottamatta mitenkään säännöiltään kehonrakennuksesta kuin pituus/painorajoilla (ei kyllä kiinnosta tai minulle muutenkaan kuulu kuka on naturaali ja kuka ei). Mutta oli miten oli, niin itsekin pidän tuosta fysiikasta. Lähellä semmosta old school bodausfysiikkaa. Näyttää paremmalta kuin massahirviöt joilta ei vacuumit onnistu. Ja tietysti muutenkin aika koneelta vaikuttaa Olmala. Harva voi haaveilla noista treenimääristä ja intensiteetistä vaikkei muuta tekisi kuin nukkuisi, söisi ja treenaisi. Lahjakkuutta löytyy ja helvetin kova työmoraali.
Kiitos!!:heart::worship::worship::worship:
Nää kommentit vaan saa mut kerta toisensa jälkeen yhtä hämilleen.:nolo: Antaa kyllä mielettömästi lisäboostia omaan tekemiseen. Itse kun näkee useimmiten kesken eräisen fysiikan ja niitä puutteita missä haluaa kehittyä lisää. Oon usein itse itseni pahin vihollinen koska vaadin itseltäni aivan helvetisti mutta samalla se ajaa tätä omaa hommaa eteenpäin. Kehitys loppuu tyytyväisyyteen vai miten se meni?:LOL:

Jarnolla tänään kisapäivä. Tsemppii !

OLMALAAA.webp

Näitä sattuu, harmin paikka että kisat meni alakanttiin mutta kokemusta tarttuu sekä elämyksenä mesta varmaan unohtumaton. Uusia kisoja tulee aina.

Suoraan sanottuna toivottavasti ei. Flunssa vei kunnon terävyyttä pois ja ne värit.. nätisti sanottuna oli aivan karseat. Väri oli epätasainen, sotkuinen ja valui ihan täysin pitkin poikin. Kisahousutkin meni käyttökelvottomiksi.
Laitettiinko värit kisajärjestäjän puolesta vai missä otit värit?

Näitä sattuu, harmin paikka että kisat meni alakanttiin mutta kokemusta tarttuu sekä elämyksenä mesta varmaan unohtumaton. Uusia kisoja tulee aina.
Valitettavasti joo. Huonoa tuuria matkassa senkin osalta että toi flunssa tuli siitä kun to-pe yönä hotellihuoneesta hajosi ilmastointi ja aamulla herätessäni huone ihan jääkylmä. Nyt vaan pakkoa tyytyä siihen kokemukseen mitä tuolta saatiin ja paikkanahan toi etelä-korea oli kyllä mahtava.:)

Laitettiinko värit kisajärjestäjän puolesta vai missä otit värit?
Kisajärjestäjän puolesta. Oletin että on samanlainen ammattitaitoinen palvelu mikä oli briteissä bodypowerissa mutta väärässä olin. Siitä annoin kyllä palautetta heti kisan jälkeen liiton pomoille. Jännä juttu oli myös että kaikilla kolmella eurooppalaisella kisaajalla värit oli epäonnistuneet.:censored:

Back
Ylös Bottom