BB Jarno Olmala

Tässä on kyllä painettu hommia varsinkin viimeisen vuoden aikana kovempaa kuin koskaan! Dieettikin aloitettu jo joulukuun ensimmäinen päivä, ainoana kevennyksenä noin 4vk jakso brittien kisojen jälkeen jolloin tuli sikailtua huolella. Töitäkin tehty samalla kesäkuun alusta saakka minimissään 70h/vk painaen läpi tuplatreenejä ja dieettiä. Mikään ei siis ole tullut ilmaiseksi. Kiitos paljon tsempeistä!(y)

Energia juomia tosiaan menee mutta se onkin mun ainoa ns. pahe. Haittaa en usko noista olevan pätkääkään kunhan ei vedä hommaa ihan överiksi.

Tässä nimenomaan täyttä mutuilua ja hölynpölyä. "lääkäri epäili" mutta mitään näyttöä tollaisestakaan ei ole eikä löydy. Mielelläni lukisin näitä "tutkimuksia" missä sokerittomat energiajuomat ovat aiheuttaneet rasvamaksaa.:whistle:

diet-coke-aspartame.jpg
Tuskin ne mitää herkkua on elimistölle, kun keinotekoinen makeutusaine

Tuskin ne mitää herkkua on elimistölle, kun keinotekoinen makeutusaine
Edelleen ne määrät vaikuttaa....jos mietitään otsikoita mitä lehdissäkin on vähän väliä niin toisinaan sokeri on maailman pahin myrkky, toisinaan rasva, milloin proteiini jne. Mitään kun ei kannata vetää överiksi. Överiksi vedettynä vesikin tappaa. Kohtuus kaikessa...

Huh, olet kyllä melkoinen äijä kun jaksat painaa tuollaisia työpäiviä + treenit + dieetti siihen päälle, käytti sitten energiajuomia tai ei. Siistin kova klassisen veistos tuo sun fysikkaa mun silmissä. Tynnyrikaupalla ruutia ja tsemppiä!

Heh, en todellakaan väittänyt että tuossa mun viestissä oli mitään todenperää, lähinnä keskustelua aiheuttavaa contenttia. Samaan menee tuo sinunkin vastaus. Voin mäki Googlesta ottaa jonkun kuvan missä vaikka perunan väitetään aiheuttavan persesyöpää. Yhtä järkevä kuva olisi kun tuo sinun postaama.

Heh, en todellakaan väittänyt että tuossa mun viestissä oli mitään todenperää, lähinnä keskustelua aiheuttavaa contenttia.
Juurikin mun pointti. Kuten kirjoitin:
Tässä nimenomaan täyttä mutuilua ja hölynpölyä. "lääkäri epäili" mutta mitään näyttöä tollaisestakaan ei ole eikä löydy. Mielelläni lukisin näitä "tutkimuksia" missä sokerittomat energiajuomat ovat aiheuttaneet rasvamaksaa.

Samaan menee tuo sinunkin vastaus. Voin mäki Googlesta ottaa jonkun kuvan missä vaikka perunan väitetään aiheuttavan persesyöpää. Yhtä järkevä kuva olisi kun tuo sinun postaama.
No kun ei mene lähellekään samaan. Esimerkkinä tota aspartaamia on tutkittu jo viimeiset 50 vuotta..kuten kuvassakin osoitetaan, sille on useiden ja laajojen tutkimusten perusteella jenkeissä FDA ja suomessa Eviran osalta annettu rajat jotka on vielä ihmiselle turvallisia raja-arvoja. Kuten kaikille on varmasti selvää Evira on aika pirun tarkka kaikkien rajojen suhteen. Tosiaan mun kokoisen ihmisen pitäisi vetää noita tölkkejä jatkuvasti joka päivä yli 24 tölkkiä päivässä että se olisi edes hivenen haitallista.:LOL:

"Suomen elintarviketurvallisuusvirasto Eviran yksiselitteinen kanta on, että aspartaamin käyttö suositusten rajoissa on turvallista eikä siitä aiheudu haittavaikutuksia muille kuin fenyyliketonuriaa sairastaville. Aspartaamin hyväksyttävä päivänsaanti (ADI) on 40 milligrammaa painokiloa kohden.

Myös Euroopan unionin vastaava viranomainen EFSA ja Yhdysvaltain FDA pitävät ainetta turvallisena."

Ps. Laajat verikokeet ja lääkärin tarkastus tehtiin tässä kesällä ja niistä ei kyllä löytynyt mitään moitittavaa maksa/munuaisarvojen suhteen. Ei löytynyt rasvamaksaakaan vaikka päivittäin tullut juotua energiajuomia plus sokerittomia litkuja jo viimeiset 20 vuotta.

Huh, olet kyllä melkoinen äijä kun jaksat painaa tuollaisia työpäiviä + treenit + dieetti siihen päälle, käytti sitten energiajuomia tai ei. Siistin kova klassisen veistos tuo sun fysikkaa mun silmissä. Tynnyrikaupalla ruutia ja tsemppiä!
Kaikki on mahdollista kun jättää turhat selittelyt ja kitinät pois.:sneaky: Kiitos paljon kehuista ja tsempeistä!(y):worship:

Raju kondis ainakin peilikuvan perusteella! Komeesti lohkee käsi. (y)
Kiitoksia!(y) Päivä päivältä tuntuu nyt etenevän suunnitelman mukaan.

Jarnolla on kyllä ehdottomasti yks hienoimmista fysiikoista suomessa ja ainut cbb bodari ketä edes seuraan (ja utti). Ootko Jarno muuten mitannu paljonko on kädellä mittaa, kun näyttäs siinäkin kokoa olevan melko paljon?

Jarnolla on kyllä ehdottomasti yks hienoimmista fysiikoista suomessa ja ainut cbb bodari ketä edes seuraan (ja utti). Ootko Jarno muuten mitannu paljonko on kädellä mittaa, kun näyttäs siinäkin kokoa olevan melko paljon?
Todella iso kiitos ja mahtava kuulla tuollaista palautetta!:worship: Ei oo tullut aikoihin kyllä mittailtua niin en osaa sanoa yhtään.

Back
Ylös Bottom