Cbb_Jarno
VIP
Kiitos paljon!Äiä on kyllä kova fysiikka, voisit monessakin lajisa pärjätä ihan kohtuu hyvin![]()
Pysytään nyt kuitenkin (ainakin toistaiseksi) tässä bodauksessa.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos paljon!Äiä on kyllä kova fysiikka, voisit monessakin lajisa pärjätä ihan kohtuu hyvin![]()
Pysytään nyt kuitenkin (ainakin toistaiseksi) tässä bodauksessa.Karila ei kyllä ollut natu.. ikävä pilata kuvitelmatJoo, oletus on että 90-luvun painimestarit on natuja joten Tuomo Karila esim lähentelee jo aika natumaksimia.. jos siis kattelee ukon kuntoa ysäriltä parhaimmillaan.
En ole Jarno (työsopimus päättyi lokakuussa), mutta sanon silti oman suositukseni.Sanos Jarno miten lähtisit nostamaan volyymiä ja treenitehoja sit ku pääsee reenailemaan takasin, kun nyt on tullu oltua kipeenä 10 viikkoa ja 10 kiloa painoa tippunut (eli lihasta on lähtenyt selkeästikin kun ei ole päässyt tekemään mitään)? Ja miten treenijaon kanssa tekisit, alottaisitko heti monijakosella vai ensin vaikka 1/2 jakosella ja sit siitä pian siirtyisi monijakoiseen taas.
Ehkä pitkällä tähtäimellä voisi olla mahdollisuus se rikkoa jos ei paikat hajoa ennen sitä. Mulla ei oikein enään ole intoa lähteä edes sitä tavoittelemaan enkä tykkää siitä riski-hyöty suhteesta mitä se mulle tän lajin kannalta antaisi.Jos Olmala vaan muistat nuo lukemat penkkisi kehityksestä oikein,niin kaiken järjen mukaan sulla olisi mahkut nostaa hirmuraudat penkistä natuna! Kaksisataa nyt ainakin luulis tulevan noiden vuosien jälkeen ilman sikabulkkiakin.
Tomilta tuli tossa jo hyvät vinkit. Myös Utilla on hyvä toteutustapa hänen treenitauon jälkeen. Itse myös lähtisin todella rauhallisella tahdilla nostamaan tehoja ylöspäin. Alkuun tosiaan 1-2 jakoisella ja kuulostelee kroppaa sillä läpi muutaman viikon ainakin.Sanos Jarno miten lähtisit nostamaan volyymiä ja treenitehoja sit ku pääsee reenailemaan takasin, kun nyt on tullu oltua kipeenä 10 viikkoa ja 10 kiloa painoa tippunut (eli lihasta on lähtenyt selkeästikin kun ei ole päässyt tekemään mitään)? Ja miten treenijaon kanssa tekisit, alottaisitko heti monijakosella vai ensin vaikka 1/2 jakosella ja sit siitä pian siirtyisi monijakoiseen taas.
En ole Jarno (työsopimus päättyi lokakuussa), mutta sanon silti oman suositukseni.
10 viikkoa on jo aika pitkä tauko, joten lähtisin varovasti liikkeelle. Tekisin näin:
1. koko kroppa todella kevyesti läpsytellen, 1 liike per lihasryhmä, 3 kevyttä sarjaa
2. lepo (voit myös skipata tämän jos tuntuu siltä ja siirtyä suoraan kolmoseen)
3. yläkroppa kevyesti järjestyksessä selkä, rinta, olka, kädet. 2 liikettä per lihasryhmä
4. alakroppa kevyesti
5. lepo
Tässä vaiheessa tiedät vähän, miten päivät 3 ja 4 toimi, joten voit jatkaa sen mukaisesti joko toistamalla päivät 3 ja 4 tehden vaikka kolme liikettä per lihasryhmä ja vähän jo rivakammin. Tämän jälkeen voisi aloittaa 3-jakoisen ajamisen sisään.
Just katoinki tossa noin vuosi sitten tehtyä "Brutal & honest" videota ja katsoin että "Kappas, Tomi vastannut" :DAbout 1000-1100g riisiä kuivapainolta..900g hiilaria? Siinä saa pari riisikakkuu syyä.
Meinasinkin just tulla utelemaan, että mitkä on pääasialliset hiilarin lähteet, mut se selviskin jo. Tossa saa jo oikeasti tykätä riisin syömisestä.About 1000-1100g riisiä kuivapainolta..![]()

Joo, kyllähän toi riisi on maistunut mulle aina. Toki näillä määrillä se välillä meinaa tehdä tiukkaa mutta jos kehitystä haluaa niin sen eteen on tehtävä töitä myös ravinnon puolella.Meinasinkin just tulla utelemaan, että mitkä on pääasialliset hiilarin lähteet, mut se selviskin jo. Tossa saa jo oikeasti tykätä riisin syömisestä.![]()

Aikaisemmat tekemäni dieetit oon siis tehnyt VHHna eli päivän ainoat hiilarit tullut tuolloin vitargosta. Muuten sitten ravinto koostui rasvasta ja prodesta. Tällä kertaa taasen toteutan koko dieetin "perinteisenä" hiilaridieettinä. Prodet ja rasvat siis pidän koko ajan vakiona kun taas kalorisäätelyt teen hiilareilla. Tätä tapaa monet kokeneet valmentajat/kisaajat onkin mulle suositellut mutta kun VHH on toiminut niin en ole nähnyt tarvetta sitä asiaa muuttaa. Nyt kuitenkin ihan mielenkiinnosta haluan testata tätä tapaa koska selväähän on että mun kroppa on "hiilaripolttoinen".Mitä tarkoitat noilla uusilla jutuilla?
Samalla kokeilen myös mahdollisesti muita rasvanpolttoharjoituksia salin ohella. Aikaisemmilla dieeteillähän en esim. aerobisia ole tehnyt yhtään niin jos intoudun niin jopa niitäkin saatan lisätä kalenteriin.Kiitos paljon!!Näyttävä offikunto! 100kg kun vaakaakin pärähtää niin mikäs siinä
Mielenkiinnolla tulee seurattua miten se rasva tirisee dietillä
Miten muuten tulee vietettyä vapaa aikaa puntin ja työn ohella?

Miten ihmeessä ei maha turpoa täysin palloksi noilla hiilareilla?
Kiitos!On kyllä miehekkäät kalorit (ja hiilarit) CBB ukolle.

Onko sulla aina ollut kova "aineenvaihdunta" vai onko tuollaisiin määriin kehitytty asteittain?
Tässä tosiaan pitää huomioida se että mulla on aina ollut todella nopea aineenvaihdunta ja en ole ollut herkästi lihovaa sorttia.Miten ihmeessä ei maha turpoa täysin palloksi noilla hiilareilla?
Se riippuu täysin mihin tai keneen vertaa ja yleisesti se vaan ei kannata. Me jokainen ollaan yksilöitä ja kaikilla on omat tapansa toteuttaa syömisiä/treenejä.No ei noi kalorit nyt niiiiiin ihmeelliset ole (että pitäisi jotain turpoamisia ym ihmetellä) kun ottaa huomioon että 100kg nuori jannu joka vetää tuplatreenejä.
Oma epäilys(toivomusVieläkö Jarno veikkaisit että olet alle 15% rasvoissa?
) olisi että rasvaprosentti on alle tuon 15%. Vaikea mitään varmaa arvioida kun mulla noi pahimmat rasvakertymät kasaantuu tonne takaosastolle ja etupuoli taasen pysyy suht siistinä. Katsotaan miltä tää kunto näyttää siinä 90kg paikkeilla.
Kiitos paljon!!Huikeat massat kyllä numeroiden puolesta.

. Tällä kertaa taasen toteutan koko dieetin "perinteisenä" hiilaridieettinä. Prodet ja rasvat siis pidän koko ajan vakiona kun taas kalorisäätelyt teen hiilareilla. Tätä tapaa monet kokeneet valmentajat/kisaajat onkin mulle suositellut mutta kun VHH on toiminut niin en ole nähnyt tarvetta sitä asiaa muuttaa. Nyt kuitenkin ihan mielenkiinnosta haluan testata tätä tapaa koska selväähän on että mun kroppa on "hiilaripolttoinen"