BB Jarno Olmala

Voisiko joku selittää laiskalle/ tietämättömälle mikä määrittää SST-setin? Kun tossa jokunen kuukausi takaperin Mike niitä harrasti niin luulin että ne oli niitä esim 4x 4x5 sarjoja, mutta esim. toi jalkatreeniprotokolla on imo aika "perus" supersarjatreeni, joskin siihen on sotkettu vähän hitaita toistoja mukaan.

Entä jos et olisi ollut kotona ? Olisiko testi jäänyt odottamaan seuraavaa vierailua, vai olisiko tässä tilanteessa jo perään kyselty ?

Yllätyksellisyys on se avain tottakai noissa eli tuskinpa rupeavat soittelemaan perään. Ne saattaa ilmaantua esim. työpaikalle tai vaikka salille.

Jakaaks ne nykyää tiskirättejä?

Sain ite valita kun mulla oli jo heijastin ja pari kenkäpussia edellisiltä käynneiltä.:D

Voisiko joku selittää laiskalle/ tietämättömälle mikä määrittää SST-setin? Kun tossa jokunen kuukausi takaperin Mike niitä harrasti niin luulin että ne oli niitä esim 4x 4x5 sarjoja, mutta esim. toi jalkatreeniprotokolla on imo aika "perus" supersarjatreeni, joskin siihen on sotkettu vähän hitaita toistoja mukaan.

Tossa Jorma linkkasikin videon josta selviää se ajatus tuossa takana. Suosittelen kokeilemaan noita erilaisia toteutustapoja niin silloin näet konkreettisen eron verrattuna tavallisiin sarjoihin.

Sain ite valita kun mulla oli jo heijastin ja pari kenkäpussia edellisiltä käynneiltä.:D

Seuraavalla kerralla antavat tiskiharjan tai pesuainepullon. :D Tai voisit vinkata heille, etteikö mitään arvokkaampaa voisi jo saada. ;) :D

Eikös ne valvo tarkkaan näytettä antaessa, ettei huijaa?
Olen ollut huumetestissä työpaikkaa hakiessa ja silloin valvoivat kuin "hai laivaa", ettei tee mitään kepulikonsteja. :D

Onko sulla ulkomaalaisia kilpailijakavereita, joiden kanssa vaihdat kuulumisia esim. somessa?

Seuraavalla kerralla antavat tiskiharjan tai pesuainepullon. :D Tai voisit vinkata heille, etteikö mitään arvokkaampaa voisi jo saada. ;) :D

Eikös ne valvo tarkkaan näytettä antaessa, ettei huijaa?
Olen ollut huumetestissä työpaikkaa hakiessa ja silloin valvoivat kuin "hai laivaa", ettei tee mitään kepulikonsteja. :D

Onko sulla ulkomaalaisia kilpailijakavereita, joiden kanssa vaihdat kuulumisia esim. somessa?

Kyllä ne vieressä seuraa näytteen antamista. Etkä missään vaiheessa testikutsun ilmoituksen jälkeen ole yksin. Ei siinä minkäänlaiset kepulikonstit auta.

Eipä oikeastaan. Olen yleisesti aika laiska kirjoittelemaan viestejä.:nolo:

Konaa taas nopeampi.:D

Tässä treenissä en tehnyt mitään suurempia kikkailuja koska oli vasta ensimmäinen treeni maanantain lihaskalvojen avaamisen jälkeen. Tarkoitus oli vain pumpata pitkillä sarjoilla verta lihoihin. Tässä sisältö treeniin jos jotain kiinnostaa.:)

1. Pushdown+hauiskääntö 10+10 max, hitaat positiiviset 6/5/4/3/2/1/1 (50% painolla)
2. Hauiskääntö kp kämmenet edessä 5*10+
3. Ranskalainen taljassa 20/15/12/10 nousu. 10kg pudotuksilla alas, 2 ensimmäisellä pito venytyksessä
4. 1 käden hauiskääntö 4*12-15
5. Kickback kp 4*25
6. Hauiskääntö istuen vuorokäsin 5*20-25
7. 1 käden pushdown taljassa 4*20

Mä tsekkasin sähköpostini väsyneenä ja nopeasti, jonka takia aivot raksutti tyhjää, "mitä ihmeen narujumppaa olet tehnyt". :D Hyvä pätkä käsitreenistä, josta välittyi kova tekemisen taso. :)

Mä tsekkasin sähköpostini väsyneenä ja nopeasti, jonka takia aivot raksutti tyhjää, "mitä ihmeen narujumppaa olet tehnyt". :D Hyvä pätkä käsitreenistä, josta välittyi kova tekemisen taso. :)

Haha, vähän erilaista narujumppaa.:D:D Kiitoksia!:) Kohta edessä rintajumppa niin katotaan jos sieltäkin saisi joitain sarjoja kuvattua.

Kuinka paljon toi testaus stressaa siinä mielessä, että joutuu koko ajan flunssalääkkeistä ja Buranasta lähtien kyttäämään kaiken tarkasti mitä suuhunsa laittaa? Tarkoitan siis sitä, että jos vaikka sairastelisit tai otat jonkun uuden lisäravinteen käyttöön, niin varmaan todella tarkkana saa koko ajan olla, ettei kä samalla tavalla kuin Norjalaisilla huulirasvan kanssa ;)

Olisin tänään tullut sanomaan sulle Jarno käsipäivää, mut sulla oli hervoton tohina päällä Timon ja Juhovichin kanssa ja mun piti mennä Haran käsittelyyn :D... Ehkä enskerralla sitte

Kuinka paljon toi testaus stressaa siinä mielessä, että joutuu koko ajan flunssalääkkeistä ja Buranasta lähtien kyttäämään kaiken tarkasti mitä suuhunsa laittaa? Tarkoitan siis sitä, että jos vaikka sairastelisit tai otat jonkun uuden lisäravinteen käyttöön, niin varmaan todella tarkkana saa koko ajan olla, ettei kä samalla tavalla kuin Norjalaisilla huulirasvan kanssa ;)

Kuinka paljon sulle tulee treenejä viikkoon? Miten usein pidät kevennyksiä?

Näihin saatte vastaukset videolta kun Juho ja Timo saa vaan sen julkaistua.:)

Olisin tänään tullut sanomaan sulle Jarno käsipäivää, mut sulla oli hervoton tohina päällä Timon ja Juhovichin kanssa ja mun piti mennä Haran käsittelyyn :D... Ehkä enskerralla sitte

No perhana taas!:D Tuut ens kerralla vaan nykimään hihasta. Kyllä aina sen verran aikaa liikenee.:)

Tänään oli kyllä kova jumppa Timon ja Juhon vetämänä. Taas se treenikaverin merkitys korostui tuossa treenissä. Sitä vaan saa niin helvetisti enemmän itsestään irti kun joku muu kertoo mitä tehdään ja kuinka paljon.:puntti:

No perhana taas!:D Tuut ens kerralla vaan nykimään hihasta. Kyllä aina sen verran aikaa liikenee.:)

Tänään oli kyllä kova jumppa Timon ja Juhon vetämänä. Taas se treenikaverin merkitys korostui tuossa treenissä. Sitä vaan saa niin helvetisti enemmän itsestään irti kun joku muu kertoo mitä tehdään ja kuinka paljon.:puntti:

Jos sattumoisin oot perjantaina päivällä meijerillä niin mä lupaan tulla nykimään :D

Back
Ylös Bottom