Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onpas siinä pojalla hyvä perse! no homo..
Tässähän noi pojatkin puheli pakaralihaksen tärkeydestä ja olivat menneet mainitsemaan mutkin siellä..
Jarno miksi somessa hyökkäät heti paikalle kun joku kyseenalaistaa jonkun cbb ukon naturaaliuden. Kalahtaako kalikka oikeasti niin pahasti?
Öh?o_O Missäs mä olen hyökännyt paikalle? Olisiko sinulla osoittaa jotain keskustelua tähän liittyen?
Ei noihin provoihin kannata lähteä. Aivan jäätävää paskaa tämän nimimerkin viestit...
Joo videota eetteriin vaan, hyviä settejä ollut kaikki näistä mitä olen kokeillut! Erityisesti mieleen on painunut tuo prässi-hack-sissy - triplasetti, osu niin hyvin että varmaan viikon verran näki naamastakin että jalkoja on treenattu.![]()

ON muuten toi keravan power center todella hyvä sali, Pari vuotta sitten vielä asuin keravalla ja on ehdottamasti keravan paras sali. Mitä mieltä @Cbb_Jarno on mestasta??Vetäkää joskus @Mike kans tai Renen kans treeni siel ja kuvatkaa se??!!![]()
Kyllä mä luulen että jos ja kun kuvataan niin se tapahtuu jatkossakin tuolla Meijerillä.
Perhana sä olet @Konaa nopea!:D
Ei Konaa ole oikea ihminen. Se Miken suunnittelema robotti videoiden postaukseen.
Koko treeni siis meni seuraavalla tavalla:
1A. Reiden ojennus max 10 toisto paino, hitaat negat
1B. Smith Kyykky max 10 toisto
3 kierrosta
2A. Jalkaprässi, max toistot, 5sec negoilla+3sec positiivisilla
2B. Sissy kyykky, max toistot
3 kierrosta
3A. Vaakaprässi, max toistot, 5sec positiivisilla
3B. Käsipaino kyykky, max toistot
2 kierrosta
4. Askelkyykky 2 kierrosta