Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on sitten asennettu luuriin snäppikin niin ottakaahan seurantaan.;) Ketäs kaikkia muuten porukka tykkää tuolla seurata? Esim.Keiltä bodareilta tulee matskua tuonne?
Jooel Vatasen ja Kalevin snapchat on paras ( ptvatanen ) ja pakkismike. Siinä ahkerimmat. Olisihan noita enemmänkin, mutta tulee liian pitkä lista. :D
Jokos Jarno seuraavaksi lähtee Facebookin valloitukseen ?
Pt Vatanen ja Mike onkin jo seurannassa :D Urheilijaprofiiliako tarkoitat tuonne?Laita ihmeessä listaa vaan tulemaan mielenkiintoisimmista.Pt Vatanen ja Mike onkin jo seurannassa :D Urheilijaprofiiliako tarkoitat tuonne?

Pistin yv.
Urheilijaprofiilia tai profiilia ylipäänsä, eikai sinulta kumpaakaan löydy. Eikä sinun sinne tarvitse liityä, kunhan vaan utelin miksei sinua sieltä löydy.![]()
On mulla siellä oma profiili. Aika vähän sinne tulee päiviteltyä loppujen lopuksi. Urheilijaprofiilin tekoa olen miettinyt. 
Tuleeko Jarnolla käytettyä boostereita ennen reeniä. Jos tulee käytettyä niin mitä? Onko boostereissa olevat "ei suositella testattaville urheilijoille" turhaa pelottelua vai saattavatko nuo oikeasti näkyä testeissä hetkellisesti esimerkiksi?![]()
Osassa latureita saattaa olla joku tietty ainesosa mikä näkyy testissä mutta suurin osa niistä on sallittuja offikaudella, ovat ainoastaan siis kilpailuissa kiellettyjä.Jooel Vatasen ja Kalevin snapchat on paras ( ptvatanen ) ja pakkismike.
Neljä tuntia jo mennyt postauksesta, eikä kukaan ole vielä tullut valittelemaan tangon kohtaloa?Tänään kulki treeni ja oli hyvä fiilis. Tuommoisen ennätyksenkin onnistuin tekemään.![]()
Nää kolme nimeä tulikin ensimmäisenä mieleen.:DTuohon vielä Ovaskaisen Mikko (mikkoovaskainen), siinä kolme parasta.
Neljä tuntia jo mennyt postauksesta, eikä kukaan ole vielä tullut valittelemaan tangon kohtaloa?
Kova on sarja, mutta olettaisin että myös salin omistaja arvostaisi sarjaa enemmän, mikäli se olisi vedetty pukeilta räkin sijaan. Nuo räkkivedot kun tahtoo tehdä aika äkkiä tangosta entisen. Yksi puinen pukki näyttäisi tuossa takana pötköttävänkin?
Hiitti osui tässä oikeaan.Veikkaan että kyseisen salin boss olisi vain kannustanut jarnoa. kovempaa! :D
Jarno on kyllä yksi lemppari CBB-kisaajista, jota jaksaa seurata! Keep doing good work!

Tsemppiä myös sun treeneihin ja hyvää viikonloppua sinne päin!
Yritetään keksiä videolle jotain kivaa.
ootko suunnitellut kehonrakennuksen puolelle siirtymistä?

Mitä mieltä olet 3-, vai 4-jakoinen kun käy 4-5x viikkoon salille? Mitä mieltä olet 2-jakoisista lihaksen kasvatuksessa?![]()
Lähtisin itse liikkeelle 4-jakoisesta ja jos pääsee salille 5 kertaa viikossa niin sille päivälle ottaisin ylimääräisenä niitä heikompia lihasryhmiä. Itse mietin lihaksen kasvatusta siltä kannalta että sitä lihasta pitäisi saada tuhottua riittävästi jokaisen treenin aikana. Isompi jakoisessa on se puoli että sun ei tarvitse keskittyä kuin 1-2 lihasryhmän treenaamiseen per treeni. Koen itse sen ainakin paremmaksi ratkaisuksi. Kun taas pienempi jakoisessa samaan treeniin tulee se 4-6 lihasryhmää. Jos 2-jakoista mietin että mun pitäisi samaan treeniin tehdä esim.selkä, takareidet, pohkeet, ojentaja niin en usko että saisin kaikkiin lihasryhmiin läheskään riittävästi tehoja. Toinen vie aina tehoja toiselta. Liikkeitäkään kun ei voi lihasryhmä kohtaisesti valita liian paljon.
Ihan hauskaa vaihtelua tuo ainakin on jos ei muuta :D