Marsalkka
Banned
minä omassa työssäni melkein Suomen mestari.
Muahaahhahaaaaaaa!!! Aika epeli!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
minä omassa työssäni melkein Suomen mestari.
Siis miksi pekkaniskasta ei kirjoiteta?
Toinen asia on kun media rupeaa vainoamaan ihmisiä, jotka esim. ovat käyneet teatterikorkeakoulun ja ovat näyttelijöitä oikeasti ammatiltansa ja vaikka he ovatkin "julkisuudessa", niin he tekevät oikeasti tuota työkseen ja heille soisin tavallaan rauhan. Kuten myös Virpi Kuituselle. Ei hänkään ole mediassa eikä taida haluta. Jos Sarasvuon kirjoitus olisi ollut Virpin, niin täydet sympatiapisteet hänelle. Ei hänen kuvaaminen vain siksi, että on Sarasvuon kanssa ole mistään kotoisin.
Jo se, että hiihtäjän, muusikon tai näyttelijän on kärsittävä julkisuudesta ja sen tuomista ongelmista on mielestäni väärin. Se, että mukaan vedetään vielä julkisuuden henkilöiden perhe ja tuttavat, on todella törkeää. Mikä olettamus se on, että edes julkisuuteen pyrkivien ihmisten tulisi sietää valheellista paskaa median osalta, saati sitten sellaisten henkilöiden, joiden julkisuus tulee uravalinnan myötä.Aina nuo julkkikset jaksaa vinetä siitä, miten ei oo yksityisyyttä.
Ainut järkevä kommentti aiheesta (minkä ite oon kuullut) on tullut Rasmus-bändin laulajalta, joka sanoi että "No kyllähän tää julkisuus ja sen tuomat ongelmat oli tiedossa, kun tähän hommaan lähdettiin, että ihan turha siitä on kenenkään julkisuuden henkilön valittaa kenellekään." kun häneltä kysyttiin että eikö yksityisyyden menettäminen häiritse.
Jo se, että hiihtäjän, muusikon tai näyttelijän on kärsittävä julkisuudesta ja sen tuomista ongelmista on mielestäni väärin. Se, että mukaan vedetään vielä julkisuuden henkilöiden perhe ja tuttavat, on todella törkeää. Mikä olettamus se on, että edes julkisuuteen pyrkivien ihmisten tulisi sietää valheellista paskaa median osalta, saati sitten sellaisten henkilöiden, joiden julkisuus tulee uravalinnan myötä.
No Jarista en sen suuremmin tiedä. Lähinnä mietin asiaa kaikkien julkimoiden kannalta. Toki se, että Jari on joskus 10v sitten törttöillyt TV-ohjelmassa juontajan roolissa, ei mielestäni tarkoita että hänen tulisi ottaa kaikki julkisuuden varjopuolet mulkkuine toimittajineen vastaan hymyssä suin.Tässä huvittaa lähinnä se, että Jari-pojalla ei ollut aiemmin mikään ongelma kiusata vähän julkkiksia ohjelmassaan.
No Jarista en sen suuremmin tiedä. Lähinnä mietin asiaa kaikkien julkimoiden kannalta. Toki se, että Jari on joskus 10v sitten törttöillyt TV-ohjelmassa juontajan roolissa, ei mielestäni tarkoita että hänen tulisi ottaa kaikki julkisuuden varjopuolet mulkkuine toimittajineen vastaan hymyssä suin.
Sarasvuota ei käy sääliks tipan tippaa, se mulkku on kaiken mahdollisen paskajulkisuuden ansainnut, ja vielä paljon enemmänkin. Mutta muuten kyllä olen sitä mieltä, että voisi noiden paskalehtien toimintaa jollain tavalla rajoittaa. Aivan älytöntä, että saavat jahdata ihmisiä ja kirjoittaa heistä mitä tahansa valheita ilman minkäänlaista vastuuta.
Mutta muuten kyllä olen sitä mieltä, että voisi noiden paskalehtien toimintaa jollain tavalla rajoittaa.
Aivan älytöntä, että saavat jahdata ihmisiä ja kirjoittaa heistä mitä tahansa valheita ilman minkäänlaista vastuuta.
Jo se, että hiihtäjän, muusikon tai näyttelijän on kärsittävä julkisuudesta ja sen tuomista ongelmista on mielestäni väärin. Se, että mukaan vedetään vielä julkisuuden henkilöiden perhe ja tuttavat, on todella törkeää. Mikä olettamus se on, että edes julkisuuteen pyrkivien ihmisten tulisi sietää valheellista paskaa median osalta, saati sitten sellaisten henkilöiden, joiden julkisuus tulee uravalinnan myötä.
Sarasvuota ei käy sääliks tipan tippaa, se mulkku on kaiken mahdollisen paskajulkisuuden ansainnut, ja vielä paljon enemmänkin.
No juuri tulkitsemalla tuota lakia vähän tiukemmin ja antamalla niitä tuomioita silloin kun sille on paikka. En mä tiedä, en mä ole mikään lakimies. Ärsyttää vaan ihan saatanasti nuo lehdet ja kaikki ketkä niille antaa rahaa ostamalla noita paskoja.Kuinka sitä tulisi rajoittaa?
Täh? Mähän just sanoin, että Jaria ei käy sääliks, mutta muuten toi toiminta on perseestä. Eli näänhän mä ne muutkin osapuolet. Siks toi just on perseestä, kun syyttömät joutuu kärsimään. Jari ei oo syytön, kaikkea muuta.On helvetin mielenkiintoista, että näät tässä asiassa vaan Jarin...
Mites muut osapuolet ?
Täh? Mähän just sanoin, että Jaria ei käy sääliks, mutta muuten toi toiminta on perseestä. Eli näänhän mä ne muutkin osapuolet. Siks toi just on perseestä, kun syyttömät joutuu kärsimään. Jari ei oo syytön, kaikkea muuta.
Jari on perseestä, joten silloin se on perseestä muitakin kohtaan.Kuitti eli jos toiminta on perseestä niin on se sillon perseestä Jariakin kohtaan ;)
Rajoittamiseen mä en kyllä lähtis...
..ja lehdethän suoltaa sitä paskaa sivuilleen joka myy parhaiten....
Surullista on että sellaisiakin neroja on joita se kiinnostaa hyvinkin paljon.