Jari Mentula "Vuoden sonniksi" HS:n kilpailussa! (äänestys)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veikkaanpa että pakkista kuitenkin syytetään jostain vaalivilpistä ja Kanerva kruunataan voittajaksi :jahas: itse äänestänyt jo neljältä eri koneelta, vois vielä äänestää koulun koneelta ja vaikkapa kirjastosta :D

Mua huolestuttaa vähän toi kun jengi täällä puhuu että on äänestänyt useammalta koneelta. HS-toimitus vielä hylkää tuloksen vaalivilpin takia, jos sattuu tätä ketjua lukemaan.

Onkohan vähän liian vakavaa jos joku mode poistelis kaikki tuohon viittaavat viestit tästä ketjusta, tämän mukaan lukien? :rolleyes:

Mua huolestuttaa vähän toi kun jengi täällä puhuu että on äänestänyt useammalta koneelta. HS-toimitus vielä hylkää tuloksen vaalivilpin takia, jos sattuu tätä ketjua lukemaan.

Onkohan vähän liian vakavaa jos joku mode poistelis kaikki tuohon viittaavat viestit tästä ketjusta, tämän mukaan lukien? :rolleyes:

Ei kai tää niin vakava äänestys ole, että tässä aletaan diskaamaan tollasen takia.
Missään ei kuitenkaan lue, että useammalta koneelta ei saisi äänestää, eikä omaa nimeäkään saatikka henkilöllisyystodistusta tarvi esittää.

Ääni annettu. Yksi ääni. Ei vaalivilppiä. Kuulitteko!?!?!?! (:D)

Mentulaa äänestetty.

Bull voittoon.

Kyllä se hesari taitaa vedättää tässäkin. Kun katsotte noita muita galluppeja, niin missään ei ole "muu" saanut niin kovasti ääniä kuin Vuoden mokaaja sekä Vuoden sonni, joissa kummassakin massaäänestystä.

Vuoden mokaajassa oli mukana myös muro ja siinä sai "muu" 70% äänistä. Vuoden sonnissa "muu" on saanut 68% äänistä. Muissa "muu" alle 50% ja suurimmassa osassa reippaasti alle.

Eli kuka mahdollisesti millään logiikalla voisi nousta Jartsan ylitse, koska kaikista kovimmat sonniehdokkaat on jo listattuna siinä gallupissa? Kuka on niin iso sonni, että voisi nousta tuossa listassa Jarin ohitse, mutta ei kuitenkaan niin iso sonni, että hesari osaisi sitä ennakoiden laittaa nimeltä jo tuohon?

Kyllä se hesari taitaa vedättää tässäkin. Kun katsotte noita muita galluppeja, niin missään ei ole "muu" saanut niin kovasti ääniä kuin Vuoden mokaaja sekä Vuoden sonni, joissa kummassakin massaäänestystä.

Vuoden mokaajassa oli mukana myös muro ja siinä sai "muu" 70% äänistä. Vuoden sonnissa "muu" on saanut 68% äänistä. Muissa "muu" alle 50% ja suurimmassa osassa reippaasti alle.
Menikö nyt mulla vai sulla jotain ohi? Mentulaa ei ole vaihtoehtona, joten mentulaa äänestetään "muuna". Eikä nuo erittele ketä kaikkia siellä muissa on, joten siksi "muu" johtaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom