Noniin, nyt on sitten meitin veto kohta el final.
Aika laiskasti tullut kyykkäiltyä, myönnetään, ja jos Klasu vaan videon laittaa niin takkiin tulee. Tosin tuskin ehtii, päivä enää aikaa vedon umpeutumiseenkin. Itse upin videon tämän päivän surkeasta suorituksesta kunhan sen kaverilta saan.
Eilen otin hiukan kaljaa, ja tänään pari tuntia tullut aviollisia velvollisuuksiakin harrastettua, mutta se ei haitannut itse suoritusta mitenkään IMO. Tavoite oli 50 toistoa 120 kilolla (omapaino 117.8)
Paino oli kevyt, mies irtonainen ym. mutta joku mätti. Ei mitään kiukkua, ei mitään fiilistä. 37 toiston jälkeen kun menin alas, jalat vaan veti vetoiksi. Lieneekö kroppa vain tottumaton näin pitkiin sarjoihin vai mikä. Ekoilla tositoilla tuntui että 50 on varma.
No, ainakin yritin, tiedän että resursseja on parmpaankin, koska tuon jälkeen tein vielä normi jalkareenin, muun muassa vitosia prässissä 600 kiloon asti, mikä minulle on tokana liikkeenä aika paljon kun en juurikaan prässiä tee. Eikä hapot olleet mitenkään pahat. Vähän peruskuntoa ja enempi sisua niin 50+ menee vielä heittämällä
Laitan videon varmaan huomen aamusta. Se on nyt kaverin kännyssä vielä.
Edit. toistot voi olla myös 36 tai 38, en varma ole, kun katoin vain kerran videon tokkurassa niin voi silmä heittää.