Jari Lampi jälleen Ennätystehtaalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja spp
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No huh huh, en ole yhtään sen asiantuntijampi kuin muutkaan tietäjät, mutta eiköhän tuota vois ite kukin kokeilla itekseen ja sitte heitellä niitä 1000+ veikkauksia.

Eiköhän Ronsteri ihan vitsillä heittänyt ;) Jos kuka tahansa saisi tehtyä 100 toistoa, niin olis kisojenkin tulokset kovemmat. Sama kun 13 vuotiaiden spekulaatiot muiden kisojen tuloksia katsellessaan "eihän toi ole yhtään kova, kyllä mun kaveri paksupekka ton verran penkkaa!" (Offtopic :D).

Aiemmin kritisoin pölöjä arvauksia ja kerroin vähän faktaa että arvaukset pysyisivät asialinjalla, mutta unohdin oman arvaukseni :)

Oma arvaus on 102. Perustan sen siihen, että Jari haluaa tehdä enempi kuin 98, joka on tiettävästi aiempi ennätys maailmalta, ja sitten siihen pari toistoa jotta menee 100, johon vielä pari toistoa siltä varalta että tulee hylättyjä toistoja.

Itse Jari sanoi kovaksi hankaluudeksi vuosis sitten kyykkyjen syvyyden, omaa sellaiset välitykset ja silloin sellaisen tekniikan että vn-syvyys aika vaikea saavuttaa. Toivottavasti saanut tekniikkaakin paremmaksi, lihaskunto tuskin kauheasti tuosta enää paranee.

Kuka tahansa pystyy tekemään 112 toistoa. Mä veikkaan jotain 200.

Millaisia sarjoja itse kyykkäät kun asetat riman noin korkealle:wtf: Ymmärsithän että tässä on tarkoitus kyykätä oma paino tangossa, ei siis pelkällä"omalla painolla".
Jari kyykkää 114, on se aika fakiiri.

Millaisia sarjoja itse kyykkäät kun asetat riman noin korkealle:wtf:

No en tiedä vielä, arvioni on jossain 25 toiston tienoilla, pitää kokeilla :). Mutta kun pidän itseäni ihan taviksena, niin ajattelin että joku tosi pro vetää sitten jotain ihan uskomatonta tulosta. Ja tässähän monilla muilla oli sellaisia lähtötietoja joita minulla ei ollut (yllättäen se vähän vaikuttaa asiaan myös). Joka tapauksessa, arvostukset ennätystentakojalle, oli lopputulos ihan mitä tahansa. Tää koko laji on mulle ollu suurinpiirtein tuntematon (siis nimeltä tunnettu), ja nyt kun ymmärsin koko lajin idean, siitä tuli mielenkiintoinen laji jota haluaa jopa seurata.

Muista että lepuuttaa saa korkeintaan 5 s. toistojen välissä, ja kyykyn pitää olla syvä. Siinä happi loppuu aika äkkiä mieheltä kuin mieheltä!

Olisi hauska tietää millaisia tuloksia esim matkaluistelijat tekisivät ko. lajissa. Tai Tom Platz aikoinaan :eek:

Muista että lepuuttaa saa korkeintaan 5 s. toistojen välissä, ja kyykyn pitää olla syvä. Siinä happi loppuu aika äkkiä mieheltä kuin mieheltä!

Olisi hauska tietää millaisia tuloksia esim matkaluistelijat tekisivät ko. lajissa. Tai Tom Platz aikoinaan :eek:

Syväkyykkyä oon harjoitellut koko syksyn ja kyllä siihen aikansa menee, että samat painot saa ladata kuin aiemmin. Onneksi ei ole kiire. Paljonkos tän lajin parissa on naisia? Kun noissa säännöissä mitä löysin netistä, niin niissä oli, että naisten tulisi nostaa vain 2/3 omasta painostaan. Ja minkälaisilla toistomäärillä naiset sitten voittaa oman sarjansa?

Mä haluisin nähdä muidenkin suorituksia kuin tän ennätystehtailijan. (se linkki mikä annettiin, kaataa mun selaimen joka kerta) Pitänee ottaa selvää minne niitä voi mennä katselemaan.

Pöatzhan on kyykännyt jotain 10min putkeen 100kg tms. Jossain väitettiin ja siitä on ainakin video kun ottaa ¨30 x ¨230kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pöatzhan on kyykännyt jotain 10min putkeen 100kg tms. Jossain väitettiin ja siitä on ainakin video kun ottaa ¨30 x ¨230kg.

Miten legendat syntyvätkään??? :D

Haha legendaarista :jahas:

Veikkaan, että tekee 120-140 toistoa. Itsekin olen kokeillut ja sain tehtyä 40 toistoa, kaikki tosin oli vajaita.

Jto muistaakseni kertoi Eric Heidenin tehneen 1000x50kg puolikyykyssä:urjo:

eric heiden teki 200*100kg. eräs venäläinen luistelija 1000*50kg. ne tosin ei olleet ipf-syvyisiä, vaan enempi siihen luistelukulmaan, mutta kuitenkin alle puolikyykyn. sinänsä kovia suorituksia, mutta varsinkin toi 1000 toistoa menee jo niin peruskestävyyshommiksi, että tekisin ite tollaset aivan ehdottomasti lajinomaisemmin. oma veikkaus lammen kääkille vois olla...ööö... 168.
:)

No niin, 76 on Lammen enari ja uusi tulee kohta.

Kylläpä jännittää että meneekö se tuhat toistoa:lol2:

edit:84, eipä menny minun veikkaus kauas...mokomakin kuspää, teki vittuillakseen yhen enemmän!

Joo ei aivan ne ~1000 arvaukset nappii menny, ei siinä, ei omakaa lähelläkää totuutta.. Povattii Jarille parempaa tulosta... :D

Suositut

Back
Ylös Bottom