Jari Lampi jälleen Ennätystehtaalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja spp
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niinkui Pertti tuossa sanoi miksu, koitappa kyykätä se 1000 toistoa samantien ilman painoja. Oli vain niin älytön toi sun tuhat toistoa, että pakko todeta ettei mitään pierua sulla kyykkäämisestä painoilla....

Omalla painolla silloin ekoissa solttu-vn-kisoissa Jari otti jotain 70 toistoa muistini mukaan, että siitä arpomaan sitten. Ja tavoitteestaan puhui joskus että jos sata saisi olisi hyvä.

Säännöt sotilaskyykyssä on että IPF-kyykkyjä, varusteena ainoastaan vyö, ylhäällä tai alhaalla ei saa lepuuttaa kuin maks. 5 sekuntia toistojen välissä, muuten tuomari huutaa merkin ja jollei heti huudosta nosta niin sitten suoritus loppuu siihen.

Ite otin silloin joskus kauan sitten oikein paksuna poikana reilu 20 toistoa 127.5 kilolla, sekin melkein kylmiltään kun yllyttivät mukaan :lol2: Meni siitäkin reiskat juntturaan!

Veikkaan 95

Mavettikos Lampi 182 toistoa omalla painolla joissain karkeloissa? Jos näin, niin villinä veikkauksena että puolet tuosta, eli 91 toistoa tuleepi.

70-80 eli sanotaan että 75 (olettaen, että syvyys on riittävä).

Mavettikos Lampi 182 toistoa omalla painolla joissain karkeloissa? Jos näin, niin villinä veikkauksena että puolet tuosta, eli 91 toistoa tuleepi.

Mavettihan se, jossain Porissa tms? Eikös joku toinen kaveri sitten ottanu samoissa kisoissa 180 toistoa?

Sanotaan että 100, toinen arvaus on 120 toistoa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jari otti ne mave rekat Forssassa. Mikko Lehtimäki on tää toinen hurja jolla tuntuu kestävyyttä riittävän.
En voi veikata kyykkyä kun tulos on tiedossa, mutta pakko katsoa.

Tämä herra Lampi on tehnyt omalla urheilu-urallaan mm seuraavia ennätyksiä/saavutuksia
- polkupyörällä 624 km / vrk
- cooper 4000 m
- sotilaspenkki 42 x 72,5 kg
- mies on saavuttanut kahdeksassa eri lajissa SM mitallin yleisessä sarjassa
- omien sanojen mukaan kovin saavutus on kuitenkin 10 lasta!!!!

Kestävyyttä ja kestovoimaa löytyy!!
Töysässä eli Jarin kotipaikkakunnalla kadut kuulemma tyhjenee sunnuntai-iltana...

Kuka tahansa pystyy tekemään 112 toistoa. Mä veikkaan jotain 200.
Tuo nyt on niin paskaa ku voi olla,ootko ikinä edes kokeillu paljon saat omalla painolla?
Ja itse asiaan,nuo monen sadan saatikka tuhannen toistot on ihan pelle veikkauksia,eiköhän totuus liiku 100 toiston kieppeillä (+-10).

Tämä herra Lampi on tehnyt omalla urheilu-urallaan mm seuraavia ennätyksiä/saavutuksia
- polkupyörällä 624 km / vrk
- cooper 4000 m
- sotilaspenkki 42 x 72,5 kg
- mies on saavuttanut kahdeksassa eri lajissa SM mitallin yleisessä sarjassa
- omien sanojen mukaan kovin saavutus on kuitenkin 10 lasta!!!!

Kestävyyttä ja kestovoimaa löytyy!!
Töysässä eli Jarin kotipaikkakunnalla kadut kuulemma tyhjenee sunnuntai-iltana...
Eikä pidä unohtaa dipin tulosta,150 toistoa ;)

Tuo nyt on niin paskaa ku voi olla,ootko ikinä edes kokeillu paljon saat omalla painolla?
Ja itse asiaan,nuo monen sadan saatikka tuhannen toistot on ihan pelle veikkauksia,eiköhän totuus liiku 100 toiston kieppeillä (+-10).

No en minä voi tietää mitä joku "huippu-urheilija" tekee. Aattelin, että tekis enempi kun minä, ja mielellään tietysti roimasti enempi kuin minä, etten luulis itteeni vahingossa hyväkuntoiseksi. Sen takia mä niitä reunaehtojakin kyselin, että pystyis yhtään skaalaamaan oikeelle akselille. Jos joku treenaa vaan tällaisia erikoislajeja, niin luulis että pystyis erikoissuorituksiinkin.

Edit: Ja edellä vielä mainittiin, että vetää tappiin saakka niin että oksentaa, niin kyllä siihen tarvitaan jo jotain erikoista :).

Suositut

Back
Ylös Bottom