BB PRO Jari "Bull" Mentula

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Bulli veti äärimmäisen hyvin ja fiksusti. Teki myös varmasti vaikutuksen ihmisiin, jotka eivät lajia seuraa.

Ihan ekaksi, itse oon seurannu tätä Bullin projektia alusta asti, ja ainakin jonkin asteinen kehonrakennusfani oon ollu jo pitkälle toistakymmentä vuotta.

Mutta, "äärimmäisen hyvin ja fiksusti"? Mikä tossa nyt niin ihmeellistä oli? Bulli vastas muutamalla sanalla esitettyihin kysymyksiin niinkuin pitikin ja that's it. Vai onko se niin että laji-ihmiset itsekin pitää oletuksena sitä että mitä kovempi mörkö on, sitä tyhmempi sen täytyy olla? Tulee vähän mieleen sama kuin porukat olis odottanu jotain Ville 5v:n nokkahuiluesitystä, että osaahan se nyt varmasti soittaa ne neljä nuottia jne. Kyllä, oli hyvä ja mielenkiintoinen haastattelu, mutta vähempikin hehkutus varmaan riittäis :) Bullille tsemppiä!

Bulli tosiaan oli tosi rennon olonen kaveri, joka vielä korostui entisestään ton Arton rinnalla. Vittu että voi olla kuiva jäbä:D Ei ihme että Conanikin on tosta heittäny läppää:D Bullista vielä et nyt sen taas hokas kuin iso se on, kun oli normaali pulliaisia vieressä.

Bulli tosiaan oli tosi rennon olonen kaveri, joka vielä korostui entisestään ton Arton rinnalla. Vittu että voi olla kuiva jäbä:D Ei ihme että Conanikin on tosta heittäny läppää:D Bullista vielä et nyt sen taas hokas kuin iso se on, kun oli normaali pulliaisia vieressä.

Kyllä Arton keskusteluohjelma on ihan Suomen kärkeä. Eipä nyt parempia keskusteluohjelmia heti tule mieleen.

Ihan ok oli haastattelu. Nämä "onpa fiksu mies" kommentit vaan ihmetyttää. Miten Mentula nyt niin fiksu mies oli? Mun mielestä ihan tavallinen haastattelu. Ei nyt erityisesti loistanut muttei mokaillutkaan.

Positiivinen äijä tuo Mentula. Kattelen tässä parhaillaan Nybergin showta ja ihan hyvin vastailee. Ei mitään jäätymisiä ja juttelee vähän ekstraakin. Mielestäni hyvää peeärrää kehonrakennukselle tommonen iso supliikkimies. :thumbs:

Itse katselin myös tuon päiväuusinnan hetki sitten ja kyllä Arto Nyberg on Suomen huippuja toimittajana mitä tulee haastatteluihin, leppoisan rauhallinen ja asialliset kysymykset mut silti sopivasti huumoria mukana et saa haastateltavan rennoksi.

Bull antoi taviskansalle hyvän kuvan kehonrakennuksesta, myöskin todella leppoisan oloinen huumoriveikko jota uskaltaa lähestyä ilman pelkoa et se syö heti elävältä. :D
Maria Kaurismäen silmien pyörittely haastattelun aikana oli piste iin päälle, huomasi ainakin mitä se aiheesta ajatteli. :rolleyes:

Mutta, "äärimmäisen hyvin ja fiksusti"? Mikä tossa nyt niin ihmeellistä oli? Bulli vastas muutamalla sanalla esitettyihin kysymyksiin niinkuin pitikin ja that's it.

Tuohan se juuri oli, vastasi lyhyesti ja selvästi, eikä yrittänyt yliselittää asioita vaan sisältö oli helppo ymmärtää myös tavikselle.

Äärimmäisen hyvin ja fiksusti!

Hieno haastattelu ja asiallinen toiminta Bullilta ja Nyyyperiltä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nybergin haastiksia on aina kiva kattoo, kun kaveri vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta haastateltavaan. :)

Tälläsia haastiksia sais olla enemmän, kun avaa niin hyvin sitä persoonaa. Mukava välillä seurata muutakin, kun pose-kuvia ja videoita, varisnkin kun on mukava tyyppi.

vitun ärsyttävä se läski lehmä. pyörittelee silmiää ku jari kertoo kehonrakennuksest ja siitä miten vitun kovaa duunia se on. ei oo sillä paljo varaa halveksuu ku ei pysty ite ees parii kiloo pudottaa. Ärsyttää iha vitusti tollaset mulkut!!
Tsemppii jarille!

Tossa Jarin haastiksen aikana kuvattiin sen Marian naamaa tasan kaks kertaa ja ei se nyt mun mielestä ollu mitenkää halveksuvan näkönen. :)

Tosi asiallinen ja rauhallinen kuva tuli Jarista ton haastattelun perusteella.

Suositut

Back
Ylös Bottom