Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni olen tähän thrediin kirjoittanut jonkun selkätreenin, selaile tätä thrediä alusta niin pitäis löytyäLuin body lehdestä jarin treeneistä mut en löytäny mitään mainintaa jarin selkä treenistä.
Oisko kellään mitään tietoa siitä miten jari tuota selkää rääkkää?
Tässä selkätreeni. Painoista olisi vielä kiva kuulla.Muistaakseni olen tähän thrediin kirjoittanut jonkun selkätreenin, selaile tätä thrediä alusta niin pitäis löytyä
Turha lähteä mitään painoja luettelemaan koska esim. taljoja on niin monenlaisia. Jossain taljassa 120kg on helvetisti kun taas jossain se ei ole yhtään mitään. Vipuvarsilaitteissa on myös eroja ja esim. se hammer laite millä ollaan Herwoodissa tehty on sellainen mitä ei taida olla muualla, on erään tyypin itse tekemä ja paras laatuaan. Täysin eri laite kun esim. Davidin tai Normannin vastaava..Tässä selkätreeni. Painoista olisi vielä kiva kuulla.
Ei taida kuitenkaan ainut ammattilainen olla. Vai onko Savolainen menettänyt korttinsa?http://www.savonsanomat.fi/viihde/viihdeuutiset/olympia-vuoren-valloitus/444831
Savonsanomissaki juttua Jarista.
Näkyykö yle.fi tai missään suorana vai jälkeen päin?